gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, zodra die 1RM 150-160 BP er komt zet ik hem erop![]()

Dan kan ik elke week wel van iets een filmpje maken
1RM's verdienen het wel.17! Jawel, laatst nog een wijf dat me 25 schatte. Wist niet zo goed of ik me gevleid of beledigd moest voelen.16 pas?,wordt je vaak niet veel ouder geschat? en hoe lang train je al?
ech goede krachtstats en fysiek man!
Hihi liev jij. Begin 14 ben ik begonnen ja, het is pas de laatste 2 jaar dat ik weet waarmee ik bezig ben.idd vrij insane hij is net 17
@pinda wanneer ben je begonnen, als natty (toch) moet je toch wel op je 14 zijn begonnen ofzo?
Ah ja dat krijg ik ook wel eens tt te horen hoor, ben alleen vrij rustig met het uitleggen en/of ze vallen er me niet mee lastig omdat ik van nature best vrij chagrijnig kijk.Meestal krijg je dit slag zinnetje tehoren:
''Wo! jij bent groot! Jij zit zeker aan de Anabole''!
Nee voeding en trai.. ''echt niet! zeker weten juice jij!'' maar dat i.. ''nee jij gebruikt anabolen anders kan je echt niet buff worden'' oke....
Wel zielig ach ja, ben wel benieuwd naar je video![]()
Vind wel knap dat je all op zoon jonge leeftijd mee ben begonne
Hehe ok vooruit misschien dat ik hem dan wel maak als ik eraan denk en een camera bij heb

Had wat haast helaas. Thuis nog wel wat voor kuiten gedaan, doorgaans is dit wel genoeg.. Aangezien ik ze nooit echt goed getraind heb.Is dat niet wat weinig voor benen? squat en curls?
squats onder parallel? Dan is het wel f*cking bruut man![]()
Hahasterke squats, volegens mij doe je wel 200kg zonder prothese :0
ik kan ook best wat kg's , maar ben naar benden gegaan met gewicht.
me hamstring/knieen konden het gewicht niet echt goed aan![]()
200 one-legged, i'd wish! Ja bij de 150 vond m'n rechterbeen het ook niet zo fijn meer, begon te trillen als een gek.Thanks bruh
Vanavond weer schouders en triceps, laatste tijd een van m'n favoriete trainingen.Moet veel gekker worden GokhannWtf moet niet gekker worden hier, zieke squats peanut!
Thanks, tijd geleden had ik nooit verwacht dat ik het ooit zou kunnen squatten met m'n poot.