Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het zeker wel een van de betere supplementen.Dikke rug! Helpt die ZMA? Overweeg het om te bestellen..

Ben je nog niet uitgemired? 
Thanks mannen
Overweeg de Dbb-contest volgend jaar mee te doen.Relatief weinig eigenlijk. Meer een achterhoofd gevoel wat ze hebben van ''moe mar nie fukke meej m anders krijg k n klap voor me smoel'', terwijl ik eigenlijk helemaal niet agressief ben of wat dan ookWat zeggen jouw klasgenoten eigenlijk van jouw fysiek?
Chicks vinden het te groot, jongens vinden het wel cool.Zijn ze te bang voorik kan je nou al vertellen dat er flink wat aas-referenties gemaakt worden in zijn klas
wilde gok

Eerste paar dagen dat ik bij ze in de klas zit, daarna niet meer. Eet 1 broodmaaltijd en 1 rijstmaaltijd op school. Neem vaak ook m'n omega 3 e.d. mee in een potje, anders vergeet ik ze in te nemen later op de dag. Daarop krijg ik wel vaak de vraag ''was da? anaboleu??''Geen rare vrager over je eten?? Of eet je alleen brood op school en je rijstmaaltijden 's avonds?
Ach ja, heeft een hele lijst aan voordelen waar (bijna) geen enkele supplement aan kan tippen. Imo eigenlijk een must-have, samen met omega 3 en evt vit D.Had topic ooit eerder gelezen, maar nu weer even doorgenomen. Bij zinktekort zou het een positieve invloed kunnen hebben, maar aangezien jij 4000kcal eet en vrij clean ook zou dat toch geen probleem moeten zijn?
Denk dat het aan je connectie ligt dan:Zie geen pics, repost mogelijk?zit op wifi van resort, miss die k*tfilter
![]()
Ook geüpload in m'n galerij, dus je kan hem daar ook nog even bezichtigenZie geen pics, repost mogelijk?zit op wifi van resort, miss die k*tfilter
![]()

dacht dat het allemaal wel meeviel, zag gewichten en dacht, zag pics en dacht
![]()
left scared
No need to get your jimmies rustled 
Thanks bro, will doHarde foto's peanut, ook dikke krachtstats zie ik hier voorbij komen. Keep up the good work!

No need to get your jimmies rustled
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 23:24 ----------
Thanks bro, will do![]()
Guess what? You can take my innocence <3jimmies remain unrustled, will sleep and fap and there is nothing you can do about it
Welkom
Niet veel. 150/200 gram maar. M'n moeder betaalt ja. Haal m'n kcals het liefst uit wat low-budget voedsel, anders wordt het zo duur.Hoeveel kip eet je dan bij die rijst? Of hoeveel gr eiwit/dag? Financieren je ouders dat btw?
Hehe zou dat zeker doen als ik niet zo'n probleem had met gehandicaptencompetities. Veredelde sympathyfest, zo'n hekel aan dat ''oh wat knap dat 'ie dat kan zeg!'' en dat roep ik dan alleen maar op me af door mee te doen aan zo'n paralympic versieMijn tip. op je 18 aan de PED's en vijf jaar later de paralympic versie van de Olympia winnen. (serieuze post)