train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
ik word een beetje verdrietig als ik dit vergelijk met mezelf in de spiegel![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik word een beetje verdrietig als ik dit vergelijk met mezelf in de spiegel![]()

Momenteel gewoon een simpele split met een intensiteit van 75%-85% 1RM op een RR van 8-12. Erg simpel, heb veel data gelezen dat (late-)intermediate trainees hier goed op reageren.Peanut, hoe train jij in je massa opbouwfase? (als je fases hebt haha), low rep?
Okido
Is echt niet bijzonder bro
Pleur hem zo wel erop.Komt volgende week! Heb sinds vandaag een nieuwe mobiel.. Met camera deze keer

Minder tijd/rust. Om een lang verhaal kort te maken: vakantie stond totaal in het beeld van gainen.Hoezo zou je minder gainen als je weer naar school moet
Bovenkant loopt achter, vandaagVeel incline werk brah! Waarom als ik vragen mag?!Had in een filmpje van Dorian Yates gelezen dat vooral decline benchen één van de beste massabouwers is!
Zou veel liever bp doen, zit ik veel meer in m'n element 
Oh you guys
Make me feel like god, feed me.In theorie wel, in de praktijk is dit op dit niveau nooit vol te houden. Heb veel meer rust nodig (lees: dagenlang op de bank liggen srs) en minder stress nodig dan mogelijk is incl school. Not to brag, maar de laatste tijd was echt een way of life ipv alleen m'n voeding in een geplande dag pleuren.Ziek sterk. School is toch gewoon trainen/eten/slapen/school en repeat? Zou je niet echt moeten tegenhouden.
Brood met kip??ben woensdag 5 uur uit, even nadeken hoe en wat ik ga eten.
Neem wat bambix + melk mee maar dan kijkt iedereen me gaar aan
hoe doen jullie het meestal op school?