MuscleMeat

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Peanut, hoe train jij in je massa opbouwfase? (als je fases hebt haha), low rep?

Post eens wat trainingen c*nt :D

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog een laatste progressie foto. Niet zozeer gemaakt voor progressie, meer voor de fun :)

2vrvh9x.jpg

Peanut, hoe train jij in je massa opbouwfase? (als je fases hebt haha), low rep?
Momenteel gewoon een simpele split met een intensiteit van 75%-85% 1RM op een RR van 8-12. Erg simpel, heb veel data gelezen dat (late-)intermediate trainees hier goed op reageren.
Post eens wat trainingen c*nt :D
Okido

Vrijdag 24 augustus

Borst:
Incline bp:
11x110
10x115
8x120
6x125 ging bijna van mn stokje

Incline flyes:
10x36
8x38 pijn elleboog
9x38
8x38

Opdrukken
Puur omdat een andere oefening te zwaar wordt.
12x15+bw
8x30+bw
7x30+bw verzuring tri's
7x30+bw

Biceps:
Cable curls:
12x75,3
10x77
10x79,3 heavy
6x84,3

Hammer curls
10x28
10x28
8x30
8x30

Binnenkort is het trouwens afgelopen met het harde gainen, moet weer naar school toe..

Rating: 5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is echt niet bijzonder bro :D Pleur hem zo wel erop.
Komt volgende week! Heb sinds vandaag een nieuwe mobiel.. Met camera deze keer:roflol:

Hoezo zou je minder gainen als je weer naar school moet

Veel incline werk brah! Waarom als ik vragen mag?!:P Had in een filmpje van Dorian Yates gelezen dat vooral decline benchen één van de beste massabouwers is!

Hoezo zou je minder gainen als je weer naar school moet
Minder tijd/rust. Om een lang verhaal kort te maken: vakantie stond totaal in het beeld van gainen.
Veel incline werk brah! Waarom als ik vragen mag?!:P Had in een filmpje van Dorian Yates gelezen dat vooral decline benchen één van de beste massabouwers is!
Bovenkant loopt achter, vandaag :) Zou veel liever bp doen, zit ik veel meer in m'n element :D

slaat nergens meer op dit

holy shit die arm

Ziek sterk. School is toch gewoon trainen/eten/slapen/school en repeat? Zou je niet echt mogen tegenhouden om te gainen.

school is routine = constitent trainen/eten = more gains
toch?

Ziek sterk. School is toch gewoon trainen/eten/slapen/school en repeat? Zou je niet echt moeten tegenhouden.
In theorie wel, in de praktijk is dit op dit niveau nooit vol te houden. Heb veel meer rust nodig (lees: dagenlang op de bank liggen srs) en minder stress nodig dan mogelijk is incl school. Not to brag, maar de laatste tijd was echt een way of life ipv alleen m'n voeding in een geplande dag pleuren.

ben woensdag 5 uur uit, even nadeken hoe en wat ik ga eten.

Neem wat bambix + melk mee maar dan kijkt iedereen me gaar aan

hoe doen jullie het meestal op school?

ben woensdag 5 uur uit, even nadeken hoe en wat ik ga eten.

Neem wat bambix + melk mee maar dan kijkt iedereen me gaar aan

hoe doen jullie het meestal op school?
Brood met kip??
Of gewoon rijst/pasta met kip en schijt hebben aan wat de andere denken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven