Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als je bvb military press doet, begin je dan direct met 10x100kg zonder opwarming vooraf? of is dat opwarming voor jou :p

in ik volg

verdomme wat een verschil januari en september, buffel hoor.
ga je volgen.

ben nu momenteel ook net begonnen met wendler 2 daags schema.

succes man

• Topic Starter Topic Starter
als je bvb military press doet, begin je dan direct met 10x100kg zonder opwarming vooraf? of is dat opwarming voor jou :p
Ik doe wel wat lichtjes opwarmen, 80kg oid. Nooit echt erg aandacht aan besteed. Nu ik zwaar begin te gaan moet ik toch wel meer op m'n WU letten :p

Hoi! :)
verdomme wat een verschil januari en september, buffel hoor.
ga je volgen.

ben nu momenteel ook net begonnen met wendler 2 daags schema.

succes man
Doe m'n best :D 2 daags maar?

werk van 6:00 tot 18:00, daarbij momenteel ook grote verbouwing van het huis, dus s'avonds wordt er genoeg gedeadlift en gelunged aan zakken cement en natuurstenen tegels.

ga meestal vrijdag avond en zondag op de dag om in ieder geval het ritme aan te houden. wordt het straks weer rustiger, gaan we naar drie daags of 4.
maar idd 2 dagen klinkt niet heel stoer nee:(

Balen man.. Je kan het in ieder geval bijhouden zo, misschien zelfs wat gainen omdat het 5/3/1 is. Moge je snel weer rust vinden :D

Balen man.. Je kan het in ieder geval bijhouden zo, misschien zelfs wat gainen omdat het 5/3/1 is. Moge je snel weer rust vinden :D

hoop ook sitekum wat te gainen, ik kom steeds vaker die wendler tegen, voorheen was het altijd
borst, triceps
benen, kuiten
rug, biceps
en dan om de 4 weken wisselen.
die wendler begint mij wel te interesseren. lijkt me een mooie toepassing, heel basic hou ik van

Mooie steady vooruitgang inderdaad. Langzaam, maar je blijft wel vooruit gaan. Zie jammer genoeg wel vaak beginners met Wendler beginnen, terwijl die veel sneller en meer kunnen loaden.

1. en die beginners die dan topics openen met de vraag doe ik het goed?
2. "nee", wordt ze verteld en een krijgen een goede suggestie
3. en dan blijven ze stug zweren bij hetgeen ze doen, terwijl de kennis hier gratis is en hunzelf de vraag gesteld hebben.

heel wonderlijk, helaas veel voorkomend, vicieus cirkeltje zie je hier vaak.:o

wat een beest! Lekker zo door gaan

ook maar eens abbo;d

Wo! ziet erg echt nice uit! 17 jaar en al zo buff, pfff

nice bezig bro, waar train je ergens? en wat is je doel;)

Abbo:).

Goede hoofd.gains ook :p

wat een beest! Lekker zo door gaan

ook maar eens abbo;d
Wil do :D
Wo! ziet erg echt nice uit! 17 jaar en al zo buff, pfff

nice bezig bro, waar train je ergens? en wat is je doel;)

Abbo:).
:D Mag dan ook wel, social life en half tienerleven weg. Train bij Van der Hammen Waalwijk. Doel is gewoon biggie mother****er te worden :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt wel sicke aanleg voor traps trouwens of niet?
:roflol:
Ja nogal, heb ze bijna een jaar niet getraind omdat ze uit proportie begonnen te raken.
Lekker spongy :)

eeeh pindatjuhh, hoe gaat die nou, lekker bezug jwtz, doe is glutes pic, Hoi he fijne avond,

Zoveel is het niet hoor. Je zal je nog verbazen hoeveel die kleine dingetjes helpen. Vooral de vit D voor m'n humeur.

2zia3w0.jpg

ik word een beetje verdrietig als ik dit vergelijk met mezelf in de spiegel :treuren:

Sick buffe modderfokker, nice!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven