Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ben woensdag 5 uur uit, even nadeken hoe en wat ik ga eten.

Neem wat bambix + melk mee maar dan kijkt iedereen me gaar aan

hoe doen jullie het meestal op school?

zit zelf ook nog te denken, geen idee of ik eten kan opwarmen op hva. anders wordt het elke dag koude rijst met kip in bakjes, zit op een school waar sport, voeding en beweging centraal staat dus hoop dat ik niet de enige ben

anders gewoon yolo

Fcking buff en krachtstats die gelijk staan aan de meeste 20+ers hier die al tig jaren getraind hebben en wat kuurtjes erop hebben zitten. Insane dus. Hoelang ben je nog van plan te bulken?

• Topic Starter Topic Starter
Fcking buff en krachtstats die gelijk staan aan de meeste 20+ers hier die al tig jaren getraind hebben en wat kuurtjes erop hebben zitten. Insane dus. Hoelang ben je nog van plan te bulken?
:D Thanks. Ga nog even door om dat ''ritme'' te vinden. Als ik nu zou cutten zou ik in de winter droog staan en in de zomer waarschijnlijk weer bloated.

Denk dat ik de laatste pic ook gewoon in m'n galerij pleur. Vind dat altijd zo attentionwhore.. Teveel foto's.. Maar zoals Guess zo mooi zegt:

YOLO

ben woensdag 5 uur uit, even nadeken hoe en wat ik ga eten.

Neem wat bambix + melk mee maar dan kijkt iedereen me gaar aan

hoe doen jullie het meestal op school?

Lol altijd de tough guy uithangen hier maar dan bang zijn om te eten wat je wil op school. Eet toch gewoon wat je wil.

Ik maak altijd pastaschotels voor 's middags, fruit en droge worsten voor tussendoor. Meesten zijn gewoon jelly en hebben er wel respect voor.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 23:31 ----------

zit zelf ook nog te denken, geen idee of ik eten kan opwarmen op hva. anders wordt het elke dag koude rijst met kip in bakjes, zit op een school waar sport, voeding en beweging centraal staat dus hoop dat ik niet de enige ben

anders gewoon yolo

Veel kans dat dat tegenvalt. Heb zelf ook nog een opleiding lichamelijke opvoeding gevolgd maar het kon daar niemand een bal schelen wat ze aten. Meesten eten wat ze willen en sporten alles wat ze teveel eten er gewoon af. Spiermassa heeft ook bij cardio-gerelateerde sporten niet echt een voordeel dus moeten ze daar ook niet naar eten.

Lol altijd de tough guy uithangen hier maar dan bang zijn om te eten wat je wil op school. Eet toch gewoon wat je wil.

Ik maak altijd pastaschotels voor 's middags, fruit en droge worsten voor tussendoor. Meesten zijn gewoon jelly en hebben er wel respect voor.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 23:31 ----------

Veel kans dat dat tegenvalt. Heb zelf ook nog een opleiding lichamelijke opvoeding gevolgd maar het kon daar niemand een bal schelen wat ze aten. Meesten eten wat ze willen en sporten alles wat ze teveel eten er gewoon af. Spiermassa heeft ook bij cardio-gerelateerde sporten niet echt een voordeel dus moeten ze daar ook niet naar eten.

Heb de verhalen ervan gehoord, mijn beste. Hoop toch stiekem een paar bb'ers te vinden :(

90% vrouw bij mn studie maakt het wel goed

inb4 whales

Abo, lees veel goede reacties van je gezien. Beste dbb fysiek gelet op je leeftijd! Als je mijn logje zou willen checken en evt advies hebt, zou ik he erg waarderen!

Abo, lees veel goede reacties van je gezien. Beste dbb fysiek gelet op je leeftijd! Als je mijn logje zou willen checken en evt advies hebt, zou ik he erg waarderen!
Hehe thanks bro :) Zal morgenvroeg even kijken.
Nice :D Hij heeft nog wel het geluk dat hij geen vingerkootjes mist.. Zou een moord doen voor zo'n deadlift.

Nou pindahoofd, kom op met je epic voeding schema!:D

Nou pindahoofd, kom op met je epic voeding schema!:D

Epic issie totaal niet :D

'S morgens:
Brinta 50g
Whey 25g
Melk 300ml

10 uur:

Brood 120g
Pindakaas +-40g

12 uur:
Zilvervlies rijst 150g
Tartaar/kipfilet +-200g
Random groenten

3 uur:
Tosti :D
Brood 120g
Kaas 60g

Voor training:
Whey 30g
Melk 250ml

'S avonds:
Verschilt, om toch wat data te hebben staan heb ik het volgende ingevuld:
Zilvervlies rijst 250g
Tartaar 250g
Random groenten

Voor het slapen:
Kwark 500g

Willekeurig op de dag:

Fruit 2 stuks

Ekv verhouding van 27%/54%/19%, 151g/480g/88g, met een totaal kcal van ongeveer 4000 kcals.

250g gekookt gewogen toch?
toch? :eek:

veel carbs man

:roflol: beast man :roflol:

250g damn, neem eens een foto vanavond of morgen! ik wil eens zien hoe dat bord eruit ziet :eek:

Hier nog een laatste progressie foto. Niet zozeer gemaakt voor progressie, meer voor de fun :)

Momenteel gewoon een simpele split met een intensiteit van 75%-85% 1RM op een RR van 8-12. Erg simpel, heb veel data gelezen dat (late-)intermediate trainees hier goed op reageren.

Veel data? Link :)?

Expecting avond pic van bord eten:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven