Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan is hij net 19? hoor overal dat je echt 21 jaar moet zijn, al is het maar voor de zekerheid dat je volgroeid bent?
Die krachtstats.. super sterk
Strong peanut is strong![]()
Oh you guysstja wat kan je hier van zeggen. Je behoort gewoon tot de grootste buffels van het forum en dat op 17 jaar![]()
Doet me goed om zulke dingetjes te horen (srs).Zal even zoeken voor je als ik tijd heb, veel komt uit posts van Harpep, Jezza, 3XL, etc.
PreciesVolgens mij was peanut heeeel vroeg in de puberteit en zal er niet gek veel meer veranderen. Als hij de komende twee jaar nog 5-10 kg kan pakken en dan op 19 gaat kuren hebben we een future mr O
Uitgegroeid ben ik allang. Heeft zo zo'n voordelen en z'n nadelen natuurlijk.Fuarrrrk die squat en bor zijn bizar!
Niet weinig kuit en traps werk?

Ach ja.. Zo train ik me suf op tri's, schiet ook niet opDie dere gene!!! Train me suf op traps![]()
Btw grootste van de gym?

Hehe ben allang blij dat het ging met m'n elleboog manDit kunnen we niet goedkeuren! Is geen full rom man!!
J/K, echt sterk!!! Ik ben jelly!! http://i55.tinypic.com/e5r6gl.png
Is dat jouw vader? Of een random dude die jou spotte?
En wat is dat aan linker elleboog? Soort steunverband?
Moest en zou een filmpje maken vandaag.