Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ook al heb ik 10x gezegt, JE BENT BUFF :P sterke incline bp !

lol mijn bord ligt al fakking vol met 100 gram rijst :roflol:

150 gram is nog wel te doen, maar voor 250gr moet je een behoorlijke eetlust hebben!

nah van rijst raak ik nooit echt zo vol, tis meer zo'n droge hap altijd. Doen jullie d'r altijd saus bij ofzo?

Jongens, pinda is ons gewoon aan het trollen!

doen goede grippers niks voor je deadlift?
Misschien zo'n hook gripper

400 GR rijst per dag oh lawd

Een vraagje, doet het pijn als je squat met protese?

• Topic Starter Topic Starter
doen goede grippers niks voor je deadlift?
Misschien zo'n hook gripper
Nope, zelfs te zwaar voor hooks helaas.
Ongekookt.
Een vraagje, doet het pijn als je squat met protese?
Het leuke gaat er grotendeels van af, sebas :D Stel je een scherpe kunststof rand voor (de rand van een plastic bak bijv), en stel je dan voor dat die rand in je knieholte drukt terwijl je met 150 kilogram in je nek een beweging maakt die veel wegheeft van het hurken alsof je moet schijten.

Umm ja dat lijkt me niet echt prettig... en dan nog 150kg squaten met 1 been. 2 benen 300kg?

Laatst had je het over Paralympics dat je niet zo graag er aan mee doet.
Ik zou er aan mee doen ken all niemand die zo buff is op 17 jaar, die ook nog eens 150kg squat, en dan met 1 been = mind crash..

goed droog

• Topic Starter Topic Starter
Umm ja dat lijkt me niet echt prettig... en dan nog 150kg squaten met 1 been. 2 benen 300kg?

Laatst had je het over Paralympics dat je niet zo graag er aan mee doet.
Ik zou er aan mee doen ken all niemand die zo buff is op 17 jaar, die ook nog eens 150kg squat, en dan met 1 been = mind crash..
Ja nouja, 1 been. Doe het natuurlijk wel met 2 benen, maar denk dat als ik de beperking niet had ik een sterke squat zou hebben :)

Ja misschien wel, maar vind het nogal denigrerend t.o.v. mezelf. Beetje spek en bonen gevoel.
Moest lach.

Nope, zelfs te zwaar voor hooks helaas.

Ongekookt.

Het leuke gaat er grotendeels van af, sebas :D Stel je een scherpe kunststof rand voor (de rand van een plastic bak bijv), en stel je dan voor dat die rand in je knieholte drukt terwijl je met 150 kilogram in je nek een beweging maakt die veel wegheeft van het hurken alsof je moet schijten.

Das een flinke pan vol :eek:

Ja nouja, 1 been. Doe het natuurlijk wel met 2 benen, maar denk dat als ik de beperking niet had ik een sterke squat zou hebben :)

Ja misschien wel, maar vind het nogal denigrerend t.o.v. mezelf. Beetje spek en bonen gevoel.

Moest lach.

Ja dat snap ik, maar het is tog maar 1 been protese bied alleen balans en geeft geen kracht

wel kracht ??? tis onder zijn knie hoor dus hij heeft quads/hams nog

Zieke zot!

tja wat kan je hier van zeggen. Je behoort gewoon tot de grootste buffels van het forum en dat op 17 jaar;)

als je slim bent ga je over jaartje of 2 on;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven