- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, zelfs te zwaar voor hooks helaas.doen goede grippers niks voor je deadlift?
Misschien zo'n hook gripper
Ongekookt.
Het leuke gaat er grotendeels van af, sebasEen vraagje, doet het pijn als je squat met protese?
Stel je een scherpe kunststof rand voor (de rand van een plastic bak bijv), en stel je dan voor dat die rand in je knieholte drukt terwijl je met 150 kilogram in je nek een beweging maakt die veel wegheeft van het hurken alsof je moet schijten.Ja nouja, 1 been. Doe het natuurlijk wel met 2 benen, maar denk dat als ik de beperking niet had ik een sterke squat zou hebbenUmm ja dat lijkt me niet echt prettig... en dan nog 150kg squaten met 1 been. 2 benen 300kg?
Laatst had je het over Paralympics dat je niet zo graag er aan mee doet.
Ik zou er aan mee doen ken all niemand die zo buff is op 17 jaar, die ook nog eens 150kg squat, en dan met 1 been = mind crash..

Moest lach.
Nope, zelfs te zwaar voor hooks helaas.
Ongekookt.
Het leuke gaat er grotendeels van af, sebasStel je een scherpe kunststof rand voor (de rand van een plastic bak bijv), en stel je dan voor dat die rand in je knieholte drukt terwijl je met 150 kilogram in je nek een beweging maakt die veel wegheeft van het hurken alsof je moet schijten.

Ja nouja, 1 been. Doe het natuurlijk wel met 2 benen, maar denk dat als ik de beperking niet had ik een sterke squat zou hebben
Ja misschien wel, maar vind het nogal denigrerend t.o.v. mezelf. Beetje spek en bonen gevoel.
Moest lach.
wel krachttis onder zijn knie hoor dus hij heeft quads/hams nog