XXL Nutrition

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Heb even gecheckt, ziet er wat vervallener uit maar meer naar mijn aard idd. Ga daar zeker van het weekend eens binnenlopen. Dat is verdomme 1 meter spugen vanaf Elegance ook. Win - win dus. Qua drukte ook te doen ?
De foto's zijn niet meer recent, die zijn al van meer dan 3-4 jaar geleden. Qua drukte is het goed te doen, hoogtepunt ligt op 7-8 uur. Morgen ben ik er hoogstwaarschijnlijk ook, dus misschien kom ik je tegen.

Openingstijden uit m'n hoofd (die op de site zijn ook niet meer up to date):

Werkdagen: 10:00-12:00 16:00-22:00
Zaterdag: 10:00-13:00
Zondag: 10:00-12:00

De foto's zijn niet meer recent, die zijn al van meer dan 3-4 jaar geleden. Qua drukte is het goed te doen, hoogtepunt ligt op 7-8 uur. Morgen ben ik er hoogstwaarschijnlijk ook, dus misschien kom ik je tegen.

Openingstijden uit m'n hoofd (die op de site zijn ook niet meer up to date):

Werkdagen: 10:00-12:00 16:00-22:00
Zaterdag: 10:00-13:00
Zondag: 10:00-12:00

Morgen is papa dag dus dat betekend de kleine meenemen ! Als ze meewerkt dan, ga mijn best doen om binnen te lopen.
Vergis je niet, die kan aardig opdrukken met haar 4,5 jaar.

• #1.183
Morgen is papa dag dus dat betekend de kleine meenemen ! Als ze meewerkt dan, ga mijn best doen om binnen te lopen.
Vergis je niet, die kan aardig opdrukken met haar 4,5 jaar.
Haha, bring it on! Laat haar de eiwitrepen die er liggen maar niet proeven, op eens zal ze elke keer mee willen en die repen gaan je klauwen met geld kosten :D

Haha, bring it on! Laat haar de eiwitrepen die er liggen maar niet proeven, op eens zal ze elke keer mee willen en die repen gaan je klauwen met geld kosten :D

Gewoon 's ochtends met papa shakies pakken, zij ranja, ik mijn shake. Ritueel geworden ook.Geen repen voor madame

In mijn ogen is ze al Ms. Olympia, maar dan gaan we sentimenteel worden en dat verkloot mijn verrote reputatie hier, moeten we niet hebben

• #1.187
Nieuw schema in elkaar geflanst voor deze cut. Vanaf morgen mee beginnen. Eventueel wat cardio op rustdagen.

Schema cut 2013

Maandag:

Schouders & Triceps

-Standing MP (3)
-Bent-over DB laterals
-DB laterals

-CGBP (3)
-Dips (3)
-Skullcrushers

Dinsdag:

Benen

-Squat (3)
-Leg press (3)
-Leg curls
-Calf raises

Donderdag:

Rug

-Deadlift (3, low intensity, high volume)
-Chins
-Bent-over row (3)
-Shruggs (3)

Vrijdag:

Borst & Biceps

-Bench press
-Incline BP (low intensity)
-Cable fly

-Barbell curls (3)
-Hammer curls (3)

gains

3 staat voor minimaal aantal werksets?

nieuwe pics jeau, ik wacht geduldig op een keer wat been pictures.

Waarom doe je niet fb of ub/lb in cut? en doe na benen nog biceps en na rug triceps, epic armen gainzzzz

• #1.199
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven