AndroidHealthClinic

Peppie's log naar meer

Van mij is morgen tot 1200 open dacht ik.

Lekker sochtends benen knallen :D

• Topic Starter Topic Starter
Van mij is morgen tot 1200 open dacht ik.

Lekker sochtends benen knallen :D

Ja meer dan normaal toch.. Als je nou in de buurt woonde kwam ik wel even langs. :p
31 December is gewoon een werkdag. Als hij besluit 's avonds dicht te zijn, oke.. Maar overdag is gewoon onzin en geen zin hebben om te werken.

Jaa staat in mij progressie log, zal straks eens opzoeken voor je.

EDIT: Heb net even nieuwe geschoten, zoals altijd k*t belichting waardoor het anders lijkt maar het is even niet anders:

2i1cg77.jpg

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Heb wel echt een klote gym wat betreft openingstijden.. Elk moment dat hij vrij kan nemen, neemt hij ook vrij en gooit de tent dicht.. Met en rond kerst dicht, morgen dicht, overmorgen dicht. Hele schema naar de t*ring.

Vandaag rug en biceps gepakt, was niet heel bijzonder omdat ik voor het eerst in maanden weer met een maat trainde.
Wel lekker, niet heel bijzonder.

Hammer grip Pull ups
4x10

Wide grip pull ups
4x10

Seated row
4x10

Hammer curls
3x10x22kg

Barbell curl (4 sec negatief)
3x10x25kg

Goede benen man!

Ga naar een andere gym dan ;), basic heeft ook k*ttijden opzich. Heb al paar keer om de sleutel gevraagd maar krijg hem nog steeds niet mee. :rolleyes:

Goede benen man!

Ga naar een andere gym dan ;), basic heeft ook k*ttijden opzich. Heb al paar keer om de sleutel gevraagd maar krijg hem nog steeds niet mee. :rolleyes:

Thanks man. ;)

Hmm ja heb er al eens aan zitten denken.
Het relaxte bij mij is, is dat ik altijd achter de balie mag om mijn eigen muziek op te zetten, er zijn geen mooiboys en geen ecto's die wijs doen. Meer een hardcore gym zeg maar. Heb wel vaker ergens anders geprobeerd te trainen maar nergens lopen grote gasten behalve bij waar ik nu zit.

Geen grote gasten is voor mij 0 motivatie op een of andere manier. :p

Thanks man. ;)

Hmm ja heb er al eens aan zitten denken.
Het relaxte bij mij is, is dat ik altijd achter de balie mag om mijn eigen muziek op te zetten, er zijn geen mooiboys en geen ecto's die wijs doen. Meer een hardcore gym zeg maar. Heb wel vaker ergens anders geprobeerd te trainen maar nergens lopen grote gasten behalve bij waar ik nu zit.

Geen grote gasten is voor mij 0 motivatie op een of andere manier. :p

Dat van je eigen muziek is wel chill inderdaad, bij de basic fit is er een hoog ego gehalte. Je kent het wel petjes op vol in trainingspakkie van adidas en heel stoer kijken de hele tijd. :). Gelukkig is er ook een vaste groep die allemaal serieus trainen en zijn de mensen die er werken goede lui.

Trouwens loop je borst achter of lijkt dat zo??

Dat van je eigen muziek is wel chill inderdaad, bij de basic fit is er een hoog ego gehalte. Je kent het wel petjes op vol in trainingspakkie van adidas en heel stoer kijken de hele tijd. :). Gelukkig is er ook een vaste groep die allemaal serieus trainen en zijn de mensen die er werken goede lui.

Trouwens loop je borst achter of lijkt dat zo??

Ja precies, daar stoor ik me aan.. Beter gewoon dat iedereen chill is tegen elkaar en elkaar helpt ipv alleen maar wijs doen.

Lijkt niet zo, is zo helaas. :(
Borst liep altijd voor maar laatste tijd niet meer.

Je log beetje opfraaien met een muziekie

stay strong bruur van een andere muur

http://www.youtube.com/watch?v=zDR1WW_DXDo&list=LLuOk0Nigq99ShOjFLMMonMg

Aii thanks bro. :D

Kijk je wel eens op flexonline.com? Staan echt moeilijk veel trainingstips op enz.

Chill muziekje trouwens Vinnie :D

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Heb wel echt een klote gym wat betreft openingstijden.. Elk moment dat hij vrij kan nemen, neemt hij ook vrij en gooit de tent dicht.. Met en rond kerst dicht, morgen dicht, overmorgen dicht. Hele schema naar de t*ring.

Goed bezig monster! Vind je er 'in het echt' wel iets beter uitzien dan op je foto's tbh.
Je zou ook wel een dagje misschien bij mij kunnen komen trainen of even Mike een berichtje sturen? :)

Goed bezig monster! Vind je er 'in het echt' wel iets beter uitzien dan op je foto's tbh.
Je zou ook wel een dagje misschien bij mij kunnen komen trainen of even Mike een berichtje sturen? :)

Thanks! K*t belichting hier, krijg niks goed op foto..
Ja moeten we binnenkort doen man, app even wanneer je kan. :D

De beste wensen voor 2014 peppie, may the gainz be with you!

Fijna jaarwisseling man, op naar die 90 kg!

Terug
Naar boven