XXL Nutrition

Peppie's log naar meer

Ik ben ook erg benieuwd.. Eigenlijk wil ik niet cutten omdat ik bang ben dat er niks overblijft.. Maar we gaan het zien.

Ik zal je zeggen dat ik nog nooit ECHT heb moeten cutten.. Meestal was het een lichte cut tussendoor. Ik heb nu net een voedingsschema gemaakt met de volgende verhoudingen:

Onderhoud = 2879 kcal

KCAL: 2500
E: 200 KH: 186 V: 69

Ben bewust niet te laag in kcal gegaan, ik loop ontzettend veel op mijn werk dus dat gaat er ook nog af.

Hoe bevalt jou cut?

Hier ben ik ook bang voor maar denk dat het wel mee zal vallen. Vind het erger dat ik niet kan doorbouwen tijdens t cutten.

klinkt goed, ik zit ongeveer op dezelfde kcal en verhoudingen denk ik. Momenteel volg ik gewoon me bulk schema alleen haal ik er steeds meer kcal en dan voornamelijk KH uit. Doe het dus een beetje op gevoel en hou de spiegel in de gaten. Bevalt me prima moet ik zeggen. Vind het heerlijk om weer even enigzins op "gevoel" te eten.

succes met cutten pepske. Prima begin @kcal, aanpassen kan altijd nog. Hou er wel rekening mee dat je in het begin snel redelijk wat vocht kwijt bent

• Topic Starter Topic Starter
succes met cutten pepske. Prima begin @kcal, aanpassen kan altijd nog. Hou er wel rekening mee dat je in het begin snel redelijk wat vocht kwijt bent

Ja we gaan het zien. :p
Ben heel erg benieuwd hoe ik er uit kom te zien.

:D

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Hier ben ik ook bang voor maar denk dat het wel mee zal vallen. Vind het erger dat ik niet kan doorbouwen tijdens t cutten.

klinkt goed, ik zit ongeveer op dezelfde kcal en verhoudingen denk ik. Momenteel volg ik gewoon me bulk schema alleen haal ik er steeds meer kcal en dan voornamelijk KH uit. Doe het dus een beetje op gevoel en hou de spiegel in de gaten. Bevalt me prima moet ik zeggen. Vind het heerlijk om weer even enigzins op "gevoel" te eten.

Oke oke, zit je dan niet erg hoog in kh? Ik zit namelijk altijd vrij hoog in kh in mijn bulk.
Ja lijkt me ook wel weer lekker om gewoon weer resultaat te zien, te lang niet gehad. :D

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

Rug gepakt en beetje schouders.
Ging erg lekker, nieuwe pr's gezet zelfs. :D

Lat pulldown:
1x5x70kg
2x5x84kg
2x5x91kg *pr :D

Kin omhoogs:
2x5xbw+15kg
3x5xbw+20kg

BOR:
2x10x60kg
1x8x80kg *pr
1x10x70kg (was eigenlijk nog iets te licht)

Seated row:
2x5x84kg
1x5x98kg *pr
1x5x84kg

Db shoulder press:
3x10x24kg

Lateral raise: (strict en langzaam uitgevoerd)
3x10x10kg :o

Toen was ik echt op, opzich niet zo erg omdat ik zondag al schouders had gepakt.
Lekker treeeeeen.

Lekker bezig weer Peppie!

16% is idd wel veel.
Wel mooie training, wat gemotiveerder?

16% is idd wel veel.
Wel mooie training, wat gemotiveerder?

Kan best minder zijn hoor, ene moment lijkt het eerder 13-14% en ander moment weer meer. Je ziet nog wel lichte Abs.
Ga me niet druk maken om het precieze cijfer, ga nu gewoon eventjes cutten zodat ik weer clean kan beginnen met bouwen en niet straks erg diep moet gaan cutten omdat ik veel te dik ben.

Ja ben zeker gemotiveerder, heb weer net als eerst goed veel zin om te trainen.
Train nu beetje op gevoel en dat bevalt me best goed.
Daarmee bedoel ik dus dat ik die dag aanvoel welke oefeningen ik ga doen en hoeveel sets.

Heb mijn eten voor de cut al gemaakt net dus ben benieuwd hoe dat weer bevalt morgen, ben benieuwd.

je trainingsmotivatie weer gevonden zie ik en zelfs aan het denken over cutten.
Heel veel succes ermee in ieder geval

Goeie tren en succes met cutten!

Als ik jou was zou ik wel iets van een plan opstellen. Waar je bijvoorbeeld over een half jaar wil zijn.
Met die gegevens zou je dan je trainings- en voedingsschemas kunnen opstellen. ik merk als ik dit doe dat ik dan gemotiveerder blijf.
aangezien je het kan bijsturen op het moment dat het niet goed gaat.

Ja we gaan het zien. :p
Ben heel erg benieuwd hoe ik er uit kom te zien.

:D

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Oke oke, zit je dan niet erg hoog in kh? Ik zit namelijk altijd vrij hoog in kh in mijn bulk.
Ja lijkt me ook wel weer lekker om gewoon weer resultaat te zien, te lang niet gehad. :D

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

Rug gepakt en beetje schouders.
Ging erg lekker, nieuwe pr's gezet zelfs. :D

Lat pulldown:
1x5x70kg
2x5x84kg
2x5x91kg *pr :D

Kin omhoogs:
2x5xbw+15kg
3x5xbw+20kg

BOR:
2x10x60kg
1x8x80kg *pr
1x10x70kg (was eigenlijk nog iets te licht)

Seated row:
2x5x84kg
1x5x98kg *pr
1x5x84kg

Db shoulder press:
3x10x24kg

Lateral raise: (strict en langzaam uitgevoerd)
3x10x10kg :o

Toen was ik echt op, opzich niet zo erg omdat ik zondag al schouders had gepakt.
Lekker treeeeeen.

Ja, dat wel. Maar met de tijd gaat er steeds meer tussenuit waardoor ik vanzelf wat droger zou moeten worden. Wil er ook niet te zware cut van maken.

Lekkere training man!

Als ik jou was zou ik wel iets van een plan opstellen. Waar je bijvoorbeeld over een half jaar wil zijn.
Met die gegevens zou je dan je trainings- en voedingsschemas kunnen opstellen. ik merk als ik dit doe dat ik dan gemotiveerder blijf.
aangezien je het kan bijsturen op het moment dat het niet goed gaat.

Dat is een beetje het probleem, ik weet niet zo goed wat ik wil. :o

Aan de ene kant wil ik groot en hoeft het niet zo droog, maar aan de andere kant vind ik droog ook mooi. :(

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Ja, dat wel. Maar met de tijd gaat er steeds meer tussenuit waardoor ik vanzelf wat droger zou moeten worden. Wil er ook niet te zware cut van maken.

Lekkere training man!

Oke oke, ja beter.. een lichte cut zal wel meevallen dan hoe veel massa je inleverd.

Huh, ga dan voor groot en droog ? :p

Tja, met zo'n instelling niet nee :p

Tja, met zo'n instelling niet nee :p

Meh. :(

Een half jaar is niet zo veel natuurlijk he, zeker als natty zijnde.
Maar ga er zo veel mogelijk proberen uit te halen natuurlijk.

Omdat ik nog nooit echt gecut heb weet ik niet hoe lang dat gaat duren, als het 4-5 weken is ga ik daarna weer bulken. Dat zal ik echt af moeten wachten en de spiegel in de gate moeten houden.

Half jaar is niet veel maar kan veel gebeuren in die periode.

Cutten sucks ass man, nu ik werk gaat het eindelijk sneller maar damn krachtverlies begint ook in te kicken :(

Cutten tot iets van 12-13% is prima toch

Ja zoiets man, 11-12 wil ik ong op komen.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Half jaar is niet veel maar kan veel gebeuren in die periode.

Cutten sucks ass man, nu ik werk gaat het eindelijk sneller maar damn krachtverlies begint ook in te kicken :(

Ja geloof ik haha, we gaan het zien. :)

Duidelijk dat jij moet gaan cutten. Je bent echt dik :o .
Gelukkig train je weer dikkie, moet helemaal goedkomen!

Terug
Naar boven