peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh, moest gisteren overwerken dus na 12-13 uur werken zonder pauze was ik er wel klaar mee.. viel om 21:00 uur in slaap dus niet meer kunnen trainen helaas.![]()
Loop wel redelijk veel, maar niet echt fysiek zwaar werk.Hangt er ook wel van af hoe actief je werk is, maar 3300kcal op 78kg lijkt me meer dan voldoende idd160gr eiwit is ook meer dan voldoende

Nou naast dat ik die spier verstrekt had, werd ik de dag erna ziek en heb dus de hele week amper gegeten en niet getraind.. Gaat weer lekker.
Vandaag weer rustig aan proberen te trainen, voel me nog niet top fit maar wel ok.. We gaan het zien.

Meh, klopt wel ja. Schoot er telkens bij in, ben sowieso tijdje minder actief geweest op het forum. In de tussentijd nog wel gewoon goed getraind! Ben al weer wat procentjes kwijt zonder echt in bw te dalen, dus dat is wel positief. Alle Abs zijn te zien, obliques ook weer dus gaat weer de goede kant op.![]()