XXL Nutrition

Peppie's log naar meer

• Topic Starter Topic Starter
Meh, moest gisteren overwerken dus na 12-13 uur werken zonder pauze was ik er wel klaar mee.. viel om 21:00 uur in slaap dus niet meer kunnen trainen helaas. :(

Hangt er ook wel van af hoe actief je werk is, maar 3300kcal op 78kg lijkt me meer dan voldoende idd ;) 160gr eiwit is ook meer dan voldoende

Hangt er ook wel van af hoe actief je werk is, maar 3300kcal op 78kg lijkt me meer dan voldoende idd ;) 160gr eiwit is ook meer dan voldoende
Loop wel redelijk veel, maar niet echt fysiek zwaar werk.

Deze manier van "dieten" bevalt me wel, gewoon alles tellen en zorgen dat ik genoeg binnen krijg zonder al te clean te eten.
Doe het nog te kort om te weten of het werkt voor mij, maar hoop het wel want was dat erg clean eten wel aardig zat. :o

Laatst bewerkt:
iifym :thumb:. Cutten op pizza kan prima, dus waarom niet :p

Haha inderdaad, stuk beter dan alsmaar die droge rijst en kip.

Snotverdorie.. Heb me verstapt dus moet met het been omhoog om rust te houden..
Train zit er dus voor mij nu niet in..

Da's kut. Beterschap

Nou naast dat ik die spier verstrekt had, werd ik de dag erna ziek en heb dus de hele week amper gegeten en niet getraind.. Gaat weer lekker.

Vandaag weer rustig aan proberen te trainen, voel me nog niet top fit maar wel ok.. We gaan het zien.

Nou naast dat ik die spier verstrekt had, werd ik de dag erna ziek en heb dus de hele week amper gegeten en niet getraind.. Gaat weer lekker.

Vandaag weer rustig aan proberen te trainen, voel me nog niet top fit maar wel ok.. We gaan het zien.

I know how you feel bro

21cs7m1.jpg

Leuke log man :) Voel je pijn met het amper eten en trainen, heb net zo'n zelfde week meegemaakt. Snel weer trainen en gainen :D

Deze is aardig dood of wat?

Meh, klopt wel ja.
Schoot er telkens bij in, ben sowieso tijdje minder actief geweest op het forum.

In de tussentijd nog wel gewoon goed getraind! Ben al weer wat procentjes kwijt zonder echt in bw te dalen, dus dat is wel positief.

Alle Abs zijn te zien, obliques ook weer dus gaat weer de goede kant op. :cool:

pics or it didn't happen

no homo ofc

Meh, klopt wel ja. Schoot er telkens bij in, ben sowieso tijdje minder actief geweest op het forum. In de tussentijd nog wel gewoon goed getraind! Ben al weer wat procentjes kwijt zonder echt in bw te dalen, dus dat is wel positief. Alle Abs zijn te zien, obliques ook weer dus gaat weer de goede kant op. :cool:

supertjes

Weer eens loggen dan..

Vandaag quads en biceps gepakt.
Wegens dat incidentje met verstrekte spier heb ik kei lang geen benen getraind, dus dit was wel weer lekker.
Biceps heb ik zondag ook al gepakt dus die niet zo veel vandaag.

Leg extensions:
4x10x77kg

Squat:
1x10x50kg (even licht voor de vorm en techniek)
2x8x100kg
1x3x120kg (viel me nog niks tegen)

Leg press:
4x10x weetiknietmeer

Incline bicep curl:
3x10x14kg

Reverse grip barbell curl:
3x10x20kg

Db hammer curl:
3x10x20kg

Goeie squat! :)

Yeah sterke squats bro! :thumbs: