AndroidHealthClinic

Peppie's log naar meer

Pics van je moeder?

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik zo niet bij de hand. :(

Ben op werk.

Zo sterk word ik nooit. :$

Ah Nice!
Ja ik moet nu heel eerlijk zeggen dat ik nog goed moet overwegen of het wel verstandig is voor aankomend jaar.
Ik zit in mijn examen jaar en heb net een grote opdracht van mijn werk gekregen wat mij misschien een vaste baan kan opleveren na mijn studie. Ik zou maar wat graag de flexcup willen pakken, maar ik vind mijn toekomst ook belangrijk.

Stel ik kan er niet blijven werken, heb ik geen werk en kan ik het allemaal niet betalen.

Buiten dat gaat mijn werk het niet waarderen als ik in het eerste jaar dat ik daar vast werk al meteen zwak aan kom omdat ik een wedstrijd aan het voorbereiden ben.

Zijn dus dingen die wel prioriteit hebben.. Mega lastige keuze vind ik het.

Ik blijf sowieso naar Ibo gaan en verder trainen en eten zoals het hoort uiteraard.

Nogmaals, het is niet dat ik het niet wil of kan.. Het is meer pf het verstandig is om het nu te doen, er staat best veel op het spel.

Gefeliciteerd nog!

Heb ook het probleem van geld gehad, lag de maanden voor de wedstrijd echt krom. Kon 6 dagen in de week werken, 5 dagen naar school en vervolgens droog trainen. Daar wordt je niet vrolijk van en je privéleven gaat er ook zeker niet op vooruit..

Wedstrijd kan altijd later nog, eerst een stevige toekomst bouwen is belangrijker. In bodybuilding zit niet zoveel toekomst qua goed inkomen :p

En alle aas die peppie neemt kost ook vermogen

Gefeliciteerd nog!

Heb ook het probleem van geld gehad, lag de maanden voor de wedstrijd echt krom. Kon 6 dagen in de week werken, 5 dagen naar school en vervolgens droog trainen. Daar wordt je niet vrolijk van en je privéleven gaat er ook zeker niet op vooruit..

Wedstrijd kan altijd later nog, eerst een stevige toekomst bouwen is belangrijker. In bodybuilding zit niet zoveel toekomst qua goed inkomen :p

Ja inderdaad.. Vind ik ook belangrijker!

En alle aas die peppie neemt kost ook vermogen

:roflol:

gwn voor je toekomst gaan man

ga je toch ff lekker in een slippie op je kamer staan, muziekje erbij enzo

oke oke ik kom kijken

maar ff srs, voor je toekomst gaan geeft ook rust man, stel dat je een baan hebt of weet ik veel, dan hoef je je daar ook allemaal niet meer druk om te maken

Ja precies, dat dacht ik dus ook.

Dat ga ik maar doen, is nu gewoon het belangrijkste..

Nou ja des te groter we kunnen op de volgende wedstrijd.

Gewoon voor die wedstrijd gaan. Schijt aan je toekomst als je eind volgend jaar ripped kan zijn

Zal dan ook wel aanwezig zijn :D

Strong advice hierboven mij

wise advice*
:p

**** money, get big.

Gister korte maar lekkere training gehad.
Rust periodes kort gehouden dus wel lekker branden.

Standing leg curl: ( geen idee wat het gewicht is)
4x10x25

Sitting leg curl:
4x10x56kg

Lying leg curl: ( staan geen gewichten op)
3x10x7
1x10x6

Sitting calf raises:
4x10x122kg

Rug, biceps gepakt gister.. Weinig op aan te merken, ging wel lekker.

Pullups:
4x10

Seated row met stang voor lat pulldowns, dus hele brede grip.
4x10x56kg

BOR:
1x10x50kg
2x12x70kg
1x20x30kg (ging te makkelijk..)

Reverse cable cross-over:
4x10x3,75

Dumbbell curl:
3x10x16kg

Hammer curl:
3x10x20kg

Single arm cable curl:
3x10x11,25

Nice trainingen gast, beetje jammer dat je bij sommige oefeningen het gewicht niet kan aflezen.
Die laatste BOR mag idd wel hoger, of volgende keer wat meer time under tention ;)

Die laatste BOR deed ik heel rustig, had het zwaarder ingeschat dan het eigenlijk was..
Volgende keer maar iets zwaarder pakken dan maar. :p

doe je aparte traning voor hams en dan geen sldl??

wejo!

wat is deze?

Terug
Naar boven