Fitness Seller

Peppie's log naar meer

Touché
:p

• Topic Starter Topic Starter
Wel weer lekker getrent vandaag.

military press
1x10x30kg
1x10x50kg
1x10x40kg
1x20x30kg

dumbbell side raises
3x10x12kg
1x10x6kg (2 tellen vasthouden bovenaan)

Bent over lateral raise
2x10x12kg
2x10x14kg

upright row met barbell, wide grip (2 tellen vasthouden boven aan)
4x10x20kg

hanging knee raises
100reps

crunches
50reps

Is je rom goed bij bent over lateral raise? Vind 14kg namelijk vrij veel

Ja naar mijn idee wel, pak hem gewoon helemaal.
Het is ook niet dat het makkelijk gaat hoor, vind het wel goed zwaar.

Nee had niet verwacht dat het easy peasy was maar vind het nog veel. Deed die een tijdje geleden met 8kg en vond dat wel genoeg eigenlijk, had dag(en) erna ook last van mn schouder. Eens maar nooit meer dus :p

Dik volume @ je MP!
100 reps Knee raises _0_

Ja die voelde ik wel haha.

Die 100reps is trouwens opgedeeld in 2x33 en 1x34.
100 achter elkaar red ik niet.

Lekkere trainingen, niet mij inhalen he qua gewicht.:eek: Ik sta er misschien volgend jaar ook bij :D

Zo sterk word ik nooit. :$

Ah Nice!
Ja ik moet nu heel eerlijk zeggen dat ik nog goed moet overwegen of het wel verstandig is voor aankomend jaar.
Ik zit in mijn examen jaar en heb net een grote opdracht van mijn werk gekregen wat mij misschien een vaste baan kan opleveren na mijn studie. Ik zou maar wat graag de flexcup willen pakken, maar ik vind mijn toekomst ook belangrijk.

Stel ik kan er niet blijven werken, heb ik geen werk en kan ik het allemaal niet betalen.

Buiten dat gaat mijn werk het niet waarderen als ik in het eerste jaar dat ik daar vast werk al meteen zwak aan kom omdat ik een wedstrijd aan het voorbereiden ben.

Zijn dus dingen die wel prioriteit hebben.. Mega lastige keuze vind ik het.

Ik blijf sowieso naar Ibo gaan en verder trainen en eten zoals het hoort uiteraard.

Nogmaals, het is niet dat ik het niet wil of kan.. Het is meer pf het verstandig is om het nu te doen, er staat best veel op het spel.

Afwegen wat voor jou belangrijker is.
Die wedstrijd komt wel, bodybuilding is leuk maar is het zo veel belangrijker dan er een baan voor te laten schieten?
Denk dat niemand je hier in goed kan adviseren. Die prioriteiten zul je voor jezelf moeten stellen.

Ja dat is een ding wat zeker is.
Bodybuilding leef ik voor, doe er zo veel moeite voor..

Maar een baan vind ik belangrijker als ik het op lange termijn bekijk.
Klote dat ik die opdracht nu pas krijg.. Heb zo'n zin om het podium op te gaan en alles te geven.

Ja dat is een ding wat zeker is.
Bodybuilding leef ik voor, doe er zo veel moeite voor..

Maar een baan vind ik belangrijker als ik het op lange termijn bekijk.
Klote dat ik die opdracht nu pas krijg.. Heb zo'n zin om het podium op te gaan en alles te geven.

Heb ook in dit soort situaties gezeten, moeten kiezen voor bodybuilding.
Een sport waar ik me zo goed in kan vinden, waar ik me beter door voel en waar ik voor leef.
In de afgelopen 1,5 jaar ook dingen kwijt geraakt. Vriendin, vechtsporten die ik graag beoefende, veel aspecten uit mijn sociale leven etc.

Maar voordat ik deze keuzes maakte heb ik wel consequent gekeken of het echt waard was om bodybuilding aan te passen.
Gelukkig heb ik dit tot op het heden nog niet hoeven doen. Maar zodra ik zou moeten kiezen uit mijn werk en school zou ik deze keuze snel gemaakt hebben.

Consequent kijken naar de situatie, wat vind ik belangrijker?

Succes met het maken van de keuze, ik weet hoe jij je voelt;)

Thanks voor je eerlijke advies, kan ik goed waarderen. ;)

Ja het zal toch werk worden hoe naar het ook is..
Weet je wat het is.. Dat sporten is allemaal leuk, maar werk is wel voor mijn toekomst en eigenlijk mijn leven dus.

Gelukkig hoef ik niet te stoppen met bb, alleen de wedstrijd iets opschuiven.

Congratz (y)

congratz!

en dikke kus aan je moeder :kiss:

hihi zal ik doen. :$

Terug
Naar boven