XXL Nutrition

Plastic folie om je buik/vuilniszakken ideeën?

Als je vocht wilt verliezen ga je toch lekker in de sauna/stoombad..:D

:roflol::roflol: o boy

Voor verbranding van je onderbuik vet zou het toch kunnen helpen?

iemand had toen zo zweetband om maar die dag hou hem de hele dag om had ze gewoon brand plekken blaren enzo.

Nieuwste hype in mijn sportschool:

[Link niet meer beschikbaar]

in mijn gym zie ik soms ook van die droeftoeters in vuilniszakken trainen of in zwetpakken. ze snappen niet dat die dingen gemaakt zijn voor wedstrijd vechtsporters die voor een weging snel willen afvallen om in een lichtere gewichtsklasse te komen.

Waarschijnlijk zuipen ze 3 minuten na de weging al zojuist verloren gewicht er weer aan

Wat is jouw onderbouwing om te denken dat het wel helpt?

Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Onmogelijk.
Iedereen die wat anders beweert, is onwetend of een leugenaar.

Google maar eens wat op 'spot fat reduction myth'. Ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die dit geloven.

Voor verbranding van je onderbuik vet zou het toch kunnen helpen?

Door de warmte word er niet meer vet verbrand, en als dat wel zo zijn is het minder dan minimaal.

Je verliest veel vocht waardoor het lijkt alsof het goed werkt. Maar wat je verliest komt er dus gegarandeerd weer een keer bij.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, zitte ze die mensen van I used to be fat ook lekker te maken. Als het programma afgelopen is hebben ze over een aantal weken een groot deel van hun gewicht weer terug XD!

Weet niet of het werkt maar ik vind het maar een vies idee.

Bij ons zit ook zo'n viezerik die dat doet. Man wat goor, als die zijn arm naar beneden laat valt al het zweet eruit en die hele loopband zit eronder.

kapot lachen

Weet niet of het werkt maar ik vind het maar een vies idee.

Bij ons zit ook zo'n viezerik die dat doet. Man wat goor, als die zijn arm naar beneden laat valt al het zweet eruit en die hele loopband zit eronder.

Dat het niet verboden wordt in sportscholen is ook te gek voor woorden, kan zomaar oververhitting veroorzaken en kan dus dodelijk zijn.

waarom zie ik zoiets nooit :roflol::roflol:

kzie het al hellemaal voor me sport school vol met mensen met een vuilniszak aan,

nu in de aanbieding vuilniszakken om aftevallen 5,99 per stuk

maar je wilt dus een sauna effect na maken, kzou dan toch in een sauna gaan ;) zit bij somige sport centra er bij in

Je lacht erom, maar een paar jaar geleden kan ik me nog herinneren dat er zo'n TellSell reclame was waar dit idee inderdaad voor 19,95 verkocht werd. Alleen dan met nog extra gelul erbij. Zoals dat je de creme op je huid moest aanbrengen, dan de "gepatenteerde" folie eromheen en na 2 uur had je al 4cm aan vet verbrand!

Ik weet niet meer hoe 't heet, maar volgens mij kan je wanhopige mensen echt alles wijsmaken. :P

Terug
Naar boven