Fitness Seller

Plastic folie om je buik/vuilniszakken ideeën?

Je lacht erom, maar een paar jaar geleden kan ik me nog herinneren dat er zo'n TellSell reclame was waar dit idee inderdaad voor 19,95 verkocht werd. Alleen dan met nog extra gelul erbij. Zoals dat je de creme op je huid moest aanbrengen, dan de "gepatenteerde" folie eromheen en na 2 uur had je al 4cm aan vet verbrand!

Ik weet niet meer hoe 't heet, maar volgens mij kan je wanhopige mensen echt alles wijsmaken. :P
Die gepatenteerde troep altijd waardoor ze trachten het magische spullen te laten zijn

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je lacht erom, maar een paar jaar geleden kan ik me nog herinneren dat er zo'n TellSell reclame was waar dit idee inderdaad voor 19,95 verkocht werd. Alleen dan met nog extra gelul erbij. Zoals dat je de creme op je huid moest aanbrengen, dan de "gepatenteerde" folie eromheen en na 2 uur had je al 4cm aan vet verbrand!

Ik weet niet meer hoe 't heet, maar volgens mij kan je wanhopige mensen echt alles wijsmaken. :P

Was dat niet de sauna belt hahahah waar je ''een platte buik door niks te doen binnen 2 maanden'' zou krijgen?

Ik heb nog nooit iemand met vuilniszakken in de gym gezien lmao alleen bij MTV I used to be fat XD..

zag deze gast net in de gym knallen
later in de kleedkamer zag ik dat ie echt droog was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door de warmte word er niet meer vet verbrand, en als dat wel zo zijn is het minder dan minimaal.

Je verliest veel vocht waardoor het lijkt alsof het goed werkt. Maar wat je verliest komt er dus gegarandeerd weer een keer bij.

Heb je dat artikel in de post boven je gelezen? Toch een vrij goede onderbouwing waarom het wel zo zou zijn, of kan je het compleet weerleggen? Om eerlijk te zijn leek mij dat wat jij zegt ook logisch(er), maar laten we echte oordelen maar aan de wetenschap over.

Als het in ieder geval wel werkt (in theorie), is het altijd nog maar de vraag hoe significant het effect in de praktijk is.

Heb je dat artikel in de post boven je gelezen? Toch een vrij goede onderbouwing waarom het wel zo zou zijn, of kan je het compleet weerleggen? Om eerlijk te zijn leek mij dat wat jij zegt ook logisch(er), maar laten we echte oordelen maar aan de wetenschap over.

Als het in ieder geval wel werkt (in theorie), is het altijd nog maar de vraag hoe significant het effect in de praktijk is.

Ik heb 7 maanden gewerkt als personal trainer, mensen trainden in de studio waar ik werkte met een better belly ..

Een kleine 80% procent van de klanten waren ontevreden over de better belly, dus ik geloof niet in dat soort onzin dingen.

Als het echt zou werken, dan zou iedereen wel tevreden zijn over dit soort methodes.

Zelf heb ik ook een tijdje getraind met de better belly, niet omdat graag wou afvallen, maar omdat ik wou weten wat mijn klanten precies voelde tijdens z'n training.

Het enige wat ik er over kan zeggen is; Lekker warm om mee te trainen, maar zonde om geld uit te geven aan zoiets.

Laatst bewerkt:
in mijn gym zie ik soms ook van die droeftoeters in vuilniszakken trainen of in zwetpakken. ze snappen niet dat die dingen gemaakt zijn voor wedstrijd vechtsporters die voor een weging snel willen afvallen om in een lichtere gewichtsklasse te komen.

Waarschijnlijk zuipen ze 3 minuten na de weging al zojuist verloren gewicht er weer aan

jij begrijpt het precies.
vocht uitpersen is de enige reden van folie of vuilniszk of sweatpak.
en na de weging veeeel drinken met wat zoute rommel.

vet verbranden kan met wat voor kleding dan ook.
vetverbranden is juiste voeding plus massa maal inspanning.
voedingsschema dan spierenplakken en dan inspannen (cardio).:thumb:

dit kan je zeker en hou je vocht maar op peil want dat voert de gifstoffen van je vetverbrandings proces juist af. neem ook vitamines, die verbrand je ook meer tijdens gerichte vetverbranding.

voor duidelijkheid:
wat je zag op tv was iemand obese en die veel te veel vocht vasthield,
en voor snelle weegschaalwinst in vuilniszak of folie ging.
maar als je geen vocht vasthoudt probleem hebt of wedstrijd vechter bent, is folie voor je voedsel en vuilniszakken voor het etensverpakking afval :)

Laatst bewerkt:
zag deze gast net in de gym knallen
later in de kleedkamer zag ik dat ie echt droog was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou het lef niet eens hebben een foto van mezelf te maken met zo'n telefoon en een badkamer die er zo uit ziet.

:o

sluit het topic maar snel, voor dat bij ons iedereen met een vuilnis zak rond loopt...

Terug
Naar boven