MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
jij bent er ook zo eentje die de puberteit heeft overgeslagen of niet?

ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp,zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je PVV stemde?

Ben trouwens ook wel benieuwd waar de andere vrijheidstemmers zijn,of zijn ze allemaal bang voor een discussie?

Bang voor een discussie?Wat valt er te dicussieren?
Ik sta iig voor mijn keuze die, iedere mentaal gezonde en vaderlandslievende nederlander zou moeten hebben gemaakt.

alle turken terug naar marokko

En dit.:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

jij bent er ook zo eentje die de puberteit heeft overgeslagen of niet?

Wie ben jij om dat te beoordelen?Ga lekker ergens anders lopen kwallen man.

Ik sta iig voor mijn keuze die, iedere mentaal gezonde en vaderlandslievende nederlander zou moeten hebben gemaakt.

.

Jij hebt ook D66 gestemd?

Trouwens, waar blijft de karma voor mijn mastercard grap?:mad:

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

ben er nog ni aan begonne :p :p :p

vind het alleen k*t dat ze min. leeftijd van de h**ren naar 21 willen brengen :(

Als het aan de PVV ligt moeten ze allemaal weg denk ik...

Monkilot vond dat je niet kan zeggen dat mogolen de samenleving iets kosten omdat het priceless is als je een mongol ziet lachen en dat leuk is. Ofzo. Vorige pagina.

En dit.:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Wie ben jij om dat te beoordelen?Ga lekker ergens anders lopen kwallen man.

Ja maar ik snap nog steeds niet waarom ik die keuze gemaakt zou moeten hebben als liefhebber van Nederland.
je kraamt wat losse zinnen uit,faalt in het zetten van een statement en geeft geen enkel argument. beetje jammer.

Jaar lang onderhouden van 1 mongol: 25000,-
Subsidie die 1 mongol krijgt voor OV: 2500,-
De vertoning van 'die rooie jonguh' bij New Kids: Onbetaalbaar

Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ..... (hier moet dus mastercard staan. George Clounie)

het is trouwens wel 'die rooie uit gestel'
Komt ook echt uit gestel

Ja maar ik snap nog steeds niet waarom ik die keuze gemaakt zou moeten hebben als liefhebber van Nederland.
je kraamt wat losse zinnen uit,faalt in het zetten van een statement en geeft geen enkel argument. beetje jammer.

Ik faal in het zetten van een statement?Lijkt me niet.
Misschien heb ik wel helemaal geen zin in een discussie met jou trouwens, daar wel eens bij stil gestaan?

Groetjes Bart.

Ik stem ook PVV, vooral vanwege De Mos. Die krijgt ook mijn voorkeurstem. Eigenlijk is Madlener mijn favoriet maar die zit natuurlijk in het Europese Parlement.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De tegenstanders van de PVV hebben voor een groot deel gelijk, veel van de stemmers gaan de discussie uit de weg, omdat ze zich niet goed hebben ingelezen. Ook zijn de kandidaten van de PVV niet je van het, dit was voor mij ook een twijfelpunt om wel op deze partij te stemmen. Maarja wie ze de tijd niet gunt om dit te kunnen bewerkstelligen heeft makkelijk praten, ook is het moeilijk goede kandidaten te werven, want als je je aanmeldt en het bekend wordt, worden mogelijk/waarschijnlijk je ruiten ingegooid, je muren beklad en een dreigbrief zal geen uitzondering wezen.

Laatst bewerkt:
De tegenstanders van de PVV hebben voor een groot deel gelijk, veel van de stemmers gaan de discussie uit de weg, omdat ze zich niet goed hebben ingelezen. Ook zijn de kandidaten van de PVV niet je van het, dit was voor mij ook een twijfelpunt om wel op deze partij te stemmen. Maarja wie ze de tijd niet gunt om dit te kunnen bewerkstelligen heeft makkelijk praten, ook is het moeilijk goede kandidaten te werven, want als je je aanmeldt en het bekend wordt, worden mogelijk/waarschijnlijk je ruiten ingegooid, je muren beklad en een dreigbrief zal geen uitzondering wezen.
Je stemt niet op een partij omdat je je schaamt voor de mensen die bij die partij werken???

-

Laatst bewerkt:
Stuur eens een cameraploeg naar een diehard sp-stemmer. Volgens mij wordt het pas lachen als zo'n 50 jarige schoolverlater eens gaat vertellen hoe het land geregeerd moet worden. Top amusement.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Als de PVV uit alleen maar Geert Wildersen zou bestaan had de PVV een kamer meerderheid gehaald of ieder geval bijna. Neem dat maar van HardcoreNL aan.
sorry dit doe ik anders nooit:p

• Topic Starter Topic Starter
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Als de PVV uit alleen maar Geert Wildersen zou bestaan had de PVV een kamer meerderheid gehaald of ieder geval bijna. Neem dat maar van HardcoreNL aan.[/QUOTE]

Ik ben zelf ook een PVV stemmer, maar dan hadden ze denk rond de 35-40 gezeten. Een kamermeerderheid is voor ons wel erg optimistisch en daarbij denk ik dat het onze Geert dan wel naar zun bol stijgt.

Tuurlijk twijfel je met stemmen op een partij waarvan je over de kandidaten niet helemaal zeker bent. Ik wil dat mijn stem goed terecht komt en daar zijn ook betrouwbare en goede politici voor nodig. Een voorbeeld voor tussendoor, bij de gemeenteraadsverkiezingen heb ik bij ons op de VVD gestemd, door intern gezeik is de VVD uiteengevallen. Weg stem, daarbij was het de grootste partij en ook dat behaalde resultaat is dus weg

Laatst bewerkt:
PVV kan beter PVC worden genoemd, partij van de criminelen! Ik begrijp best dat mensen alternatieven zoeken voor de standaard partijen omdat ze denken dat NL onder hun leiding achteruit gaat. Maar nooooit geef mijn stem aan een stel neo-nazi's. Het is een schande dat ze zo populair zijn!

Nederland behoort altijd bij de top 10 in belangrijke lijsten zoals de Human Development Index etc. en dat hebben we mede dankzij mijn favoriete partij PVDA te danken!

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven