Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp,zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je PVV stemde?
Ben trouwens ook wel benieuwd waar de andere vrijheidstemmers zijn,of zijn ze allemaal bang voor een discussie?

jij bent er ook zo eentje die de puberteit heeft overgeslagen of niet?
jij bent er ook zo eentje die de puberteit heeft overgeslagen of niet?

Bang voor een discussie?Wat valt er te dicussieren?
Ik sta iig voor mijn keuze die, iedere mentaal gezonde en vaderlandslievende nederlander zou moeten hebben gemaakt.
.

ben er nog ni aan begonne![]()
![]()
vind het alleen k*t dat ze min. leeftijd van de h**ren naar 21 willen brengen![]()
Jij hebt ook D66 gestemd?
Trouwens, waar blijft de karma voor mijn mastercard grap?![]()

moet je me ff helpen riddertje...
Bang voor een discussie?Wat valt er te dicussieren?
Ik sta iig voor mijn keuze die, iedere mentaal gezonde en vaderlandslievende nederlander zou moeten hebben gemaakt.
En dit.
---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------
Wie ben jij om dat te beoordelen?Ga lekker ergens anders lopen kwallen man.
karmaJaar lang onderhouden van 1 mongol: 25000,-
Subsidie die 1 mongol krijgt voor OV: 2500,-
De vertoning van 'die rooie jonguh' bij New Kids: Onbetaalbaar
Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ..... (hier moet dus mastercard staan. George Clounie)
Ja maar ik snap nog steeds niet waarom ik die keuze gemaakt zou moeten hebben als liefhebber van Nederland.
je kraamt wat losse zinnen uit,faalt in het zetten van een statement en geeft geen enkel argument. beetje jammer.
ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp,zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je PVV stemde?
Ben trouwens ook wel benieuwd waar de andere vrijheidstemmers zijn,of zijn ze allemaal bang voor een discussie?
Monkilot vond dat je niet kan zeggen dat mogolen de samenleving iets kosten omdat het priceless is als je een mongol ziet lachen en dat leuk is. Ofzo. Vorige pagina.

Je stemt niet op een partij omdat je je schaamt voor de mensen die bij die partij werkenDe tegenstanders van de PVV hebben voor een groot deel gelijk, veel van de stemmers gaan de discussie uit de weg, omdat ze zich niet goed hebben ingelezen. Ook zijn de kandidaten van de PVV niet je van het, dit was voor mij ook een twijfelpunt om wel op deze partij te stemmen. Maarja wie ze de tijd niet gunt om dit te kunnen bewerkstelligen heeft makkelijk praten, ook is het moeilijk goede kandidaten te werven, want als je je aanmeldt en het bekend wordt, worden mogelijk/waarschijnlijk je ruiten ingegooid, je muren beklad en een dreigbrief zal geen uitzondering wezen.

sorry dit doe ik anders nooitStuur eens een cameraploeg naar een diehard sp-stemmer. Volgens mij wordt het pas lachen als zo'n 50 jarige schoolverlater eens gaat vertellen hoe het land geregeerd moet worden. Top amusement.
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------
Als de PVV uit alleen maar Geert Wildersen zou bestaan had de PVV een kamer meerderheid gehaald of ieder geval bijna. Neem dat maar van HardcoreNL aan.