Fitness Seller

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
  • Topic Starter Topic Starter
PVV kan beter PVC worden genoemd, partij van de criminelen! Ik begrijp best dat mensen alternatieven zoeken voor de standaard partijen omdat ze denken dat NL onder hun leiding achteruit gaat. Maar nooooit geef mijn stem aan een stel neo-nazi's. Het is een schande dat ze zo populair zijn!

Nederland behoort altijd bij de top 10 in belangrijke lijsten zoals de Human Development Index etc. en dat hebben we mede dankzij mijn favoriete partij PVDA te danken!

De uit de hand gelopen verzorgingsstaat hebben we er ook aan te danken, nu jij weer

Ja ik bedoel dus bijvoorbeeld 80 x Geert.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Typerend voor je Nickname

PVDA heeft tenminste inhoud, pvv is een one issue partij die de Nederlandse imago alleen maar schade toebrengt in het buitenland...

PVDA heeft tenminste inhoud, pvv is een one issue partij die de Nederlandse imago alleen maar schade toebrengt in het buitenland...

Wat blijkt is dat het nederlandse imago geen schade heeft opgelopen in het buitenland sinds de gedoogconstructie van start is gegaan, volg aub het nieuws. Enkel in Iran en zulke maffe landen is het minder, maar volgens mij hebben we daar toch niet zo´n goede handelsrelatie mee. Als jij je had ingelezen in de pvv weet je dat er veel meer punten zijn dan de islam en je mag blij zijn dat de pvv in de gedoogconstructie zit, want anders was alles veel harder en rechtser geworden.(regeerakkoord)

De uit de hand gelopen verzorgingsstaat hebben we er ook aan te danken, nu jij weer

Eh nee, "Biobeast". De VVD en CDA zijn minstens, al dan niet meer, verantwoordelijk voor de verzorgingsstaat. Wat breder bekeken is de al dan niet uit de hand gelopen verzorgingsstaat een product van de enorme welvaartcoïtuspansie en ideologische wind zoals die door de Westerse wereld waaide na de tweede wereldoorlog.

-

Laatst bewerkt:
Eh nee, "Biobeast". De VVD en CDA zijn minstens, al dan niet meer, verantwoordelijk voor de verzorgingsstaat. Wat breder bekeken is de al dan niet uit de hand gelopen verzorgingsstaat een product van de enorme welvaartcoïtuspansie en ideologische wind zoals die door de Westerse wereld waaide na de tweede wereldoorlog.

Argumenten? overtuig me en ik zal mijn mening bijstellen

Wat blijkt is dat het nederlandse imago geen schade heeft opgelopen in het buitenland sinds de gedoogconstructie van start is gegaan, volg aub het nieuws. Enkel in Iran en zulke maffe landen is het minder, maar volgens mij hebben we daar toch niet zo´n goede handelsrelatie mee. Als jij je had ingelezen in de pvv weet je dat er veel meer punten zijn dan de islam en je mag blij zijn dat de pvv in de gedoogconstructie zit, want anders was alles veel harder en rechtser geworden.(regeerakkoord)

Het imago van Nederland heeft enorme schade opgelopen in landen zoals Indonesie, Saudi-Arabie maar ook uit EU lidstaten hebben we kritiek gekregen. Angela Merken bijvoorbeeld. En voordat je gaat zeggen dat ons imago schade in Islamitische landen niks uit maakt, onze welvaart hangt indirect ook af van dit land.

serious topic is serious

VVD gestemd

Er is niks mis met ons sociaal systeem :rolleyes:

Nee? Er gaat meer geld uit dan in, lijkt me een hele goede situatie!
De situatie van nu is de basis voor een neerwaartse spiraal met het PvdA beleid.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Het imago van Nederland heeft enorme schade opgelopen in landen zoals Indonesie, Saudi-Arabie maar ook uit EU lidstaten hebben we kritiek gekregen. Angela Merken bijvoorbeeld. En voordat je gaat zeggen dat ons imago schade in Islamitische landen niks uit maakt, onze welvaart hangt indirect ook af van dit land.

hoor je mij islamitische landen zeggen? ik zeg Iran en zulke maffe landen. Daar bedoel ik Jemen, Somalië etc mee. Ik heb Indonesië nooit genoemd bijvoorbeeld, maar als je het over die president en mensenrechten heb dan mag hij kritiek geven uhum. Daar kunnen ze over meevertellen op de Molukken

Net als dat fabeltje dat de PvdA verantwoordelijk zou zijn voor het permanente verblijf van de gastarbeiders alhier. Het was de VVD en CDA die hier het meeste invloed over hebben gehad. De VVD onder druk van het bedrijfsleven en het CDA vanwege hun family value policy.

net als dat fabeltje dat de pvda verantwoordelijk zou zijn voor het permanente verblijf van de gastarbeiders alhier. Het was de vvd en cda die hier het meeste invloed over hebben gehad. De vvd onder druk van het bedrijfsleven en het cda vanwege hun family value policy.

+1

-

Laatst bewerkt:
Argumenten? Moet ik hier parlementaire en sociale geschiedenislessen over de 20e eeuw gaan geven? Je kan ook af en toe gewoon een fatsoenlijk boek lezen in plaats van al die prietpraat op allerlei websites gemaakt voor randdebielen.

Nee, hier een mening gaan verkondigen zonder die te beargumenteren is de juiste manier...:S

Nee? Er gaat meer geld uit dan in, lijkt me een hele goede situatie!
De situatie van nu is de basis voor een neerwaartse spiraal met het PvdA beleid.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

hoor je mij islamitische landen zeggen? ik zeg Iran en zulke maffe landen. Daar bedoel ik Jemen, Somalië etc mee. Ik heb Indonesië nooit genoemd bijvoorbeeld, maar als je het over die president en mensenrechten heb dan mag hij kritiek geven uhum. Daar kunnen ze over meevertellen op de Molukken

Wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de imago schade die NL door Wilders heeft opgelopen erge gevolgen kunnen hebben. Toen in 2 jaar geleden in Libanon was en vertelde dat ik uit NL kwam was het eerste wat ze zeiden ooh dat is toch het land van die ene Wieldiers?

Nee, hier een mening gaan verkondigen zonder die te beargumenteren is de juiste manier...:S

Als je nu eens begint met kijken naar wat voor kabinetten we hebben gehad de afgelopen 60 jaar. Begin gewoon klein en simpel; wikipedia bijvoorbeeld. Werk vandaaruit verder. Uiteindelijk kom je vanzelf bij wetenschappelijke literatuur.

Ja, het kost wat moeite maar dan heb je ook wat. Prietpratertjes en allerlei internet halve zolen napraten kost, ben ik helemaal met je eens, veel minder moeite. Vooral als het van dat gelul is dat jouw beeld doet bevestigen. Verleidelijk, nietwaar?

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Hoe zaten die kabinetten in elkaar, wie zaten er op welke posten en welk beleid voerden ze uit. Hoe was de sociale en economische situatie? Hoe zat dat buiten de grenzen, op welke manier heeft dat het beleid alhier beinvloed? Etc. etc. etc. Kost wat moeite allemaal, maar is wel bevredigend hoor als je dat allemaal zelf onder ogen ziet!

Wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de imago schade die NL door Wilders heeft opgelopen erge gevolgen kunnen hebben. Toen in 2 jaar geleden in Libanon was en vertelde dat ik uit NL kwam was het eerste wat ze zeiden ooh dat is toch het land van die ene Wieldiers?

Mede gevolg van de islamitische media daarzo dat zich specificeert op 1 punt van Nederland. Daarbuiten wil ik van jou dan wel de ernstige gevolgen weten?

Terug
Naar boven