MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
Is het nou een ziekte, syndroom of afweiking, ik begrijp het niet meer hoor.

aangeboren afweiking, maar toch moet je er niet mee schelden/spotten

Ah een afweiking dus. Een afweiking zeg je. Goed om te weten, een afweiking dus.

Ja, ik dacht hoe kan ik het die jongen subtiel en didactisch verantwoord duidelijk maken.

PVV natuurlijk.Eigen komt eerst.

Waarom niet? :rolleyes:

Ik heb gehoord dat mensen met deze afweikijng de maatschappij gemiddeld meer kosten dan ze opleveren.

Dat is onzin, want mong*len zijn grappig. Kosten zijn dan eerder financieel, maar ik vind het menselijk aspect belangrijker dan louter het financiele.

mong*len kosten de maatschappij niet meer dan dat ze opleveren omdat ze grappig zijn? Waar slaat dat op? 1. iedere mong**l heeft een andere persoonlijkheid en 2. natuurlijk kosten ze de maatschappij om ze te onderhouden! Wat niet wegneemt dat de maatschappij die kosten ook gewoon -moet- betalen. Maar om dan maar te zeggen dat ze wat opleveren slaat natuurlijk compleet nergens op.

Alsof het ene **** boeit dat ze meer kosten dan dat ze opleveren. Neemt niet weg dat je er best grappen over mag maken hoor.

mong*len kosten de maatschappij niet meer dan dat ze opleveren omdat ze grappig zijn? Waar slaat dat op? 1. iedere mong**l heeft een andere persoonlijkheid en 2. natuurlijk kosten ze de maatschappij om ze te onderhouden! Wat niet wegneemt dat de maatschappij die kosten ook gewoon -moet- betalen. Maar om dan maar te zeggen dat ze wat opleveren slaat natuurlijk compleet nergens op.

Iemand zegt dat mong*len meer kosten dan dat ze opleveren. Ik ga daar niet mee akkoord. Want het grappige aspect van mong*len is priceless.

You see what I did there ? (als je het nie snapt: ik ben tegen het idee van jimbooo ;))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou toch geen grappen maken met mong*len.

pvv.

Iemand zegt dat mong*len meer kosten dan dat ze opleveren. Ik ga daar niet mee akkoord. Want het grappige aspect van mong*len is priceless.

You see what I did there ? (als je het nie snapt: ik ben tegen het idee van jimbooo ;))

Jaar lang onderhouden van 1 mongol: 25000,-
Subsidie die 1 mongol krijgt voor OV: 2500,-
De vertoning van 'die rooie jonguh' bij New Kids: Onbetaalbaar

Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ..... (hier moet dus mastercard staan. George Clounie)

Laatst bewerkt:
PVV natuurlijk.Eigen komt eerst.

ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp,zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je PVV stemde?

Ben trouwens ook wel benieuwd waar de andere vrijheidstemmers zijn,of zijn ze allemaal bang voor een discussie?

en waarom stem je PVV?

alle turken terug naar marokko

Terug
Naar boven