- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aangeboren afweiking, maar toch moet je er niet mee schelden/spotten

spelfout, goed gezien brahAh een afweiking dus. Een afweiking zeg je. Goed om te weten, een afweiking dus.

Waarom niet?
Ik heb gehoord dat mensen met deze afweikijng de maatschappij gemiddeld meer kosten dan ze opleveren.
mong*len kosten de maatschappij niet meer dan dat ze opleveren omdat ze grappig zijn? Waar slaat dat op? 1. iedere mong**l heeft een andere persoonlijkheid en 2. natuurlijk kosten ze de maatschappij om ze te onderhouden! Wat niet wegneemt dat de maatschappij die kosten ook gewoon -moet- betalen. Maar om dan maar te zeggen dat ze wat opleveren slaat natuurlijk compleet nergens op.
)Iemand zegt dat mong*len meer kosten dan dat ze opleveren. Ik ga daar niet mee akkoord. Want het grappige aspect van mong*len is priceless.
You see what I did there ? (als je het nie snapt: ik ben tegen het idee van jimbooo)
ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp,zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je PVV stemde?
Ben trouwens ook wel benieuwd waar de andere vrijheidstemmers zijn,of zijn ze allemaal bang voor een discussie?