Fitness Seller

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
Volgens mij heb je wel andere tekenen van zwakte waar je beter je aandacht op kunt vestigen.

Het syndroom van down is een syndroom en zodoende een ziektebeeld.

Kenmerkend voor een ziekte is ook dat het een zeker proces aanduidt: er is een begin, een beloop, en een eindtoestand (soms genezing, soms de dood, soms een blijvend effect op de gezondheid). In het Nederlands spraakgebruik worden aangeboren afwijkingen (bijvoorbeeld zes vingers aan een hand), ongevallen (bijvoorbeeld een gebroken been) en resttoestanden daarvan (bijvoorbeeld een beenprothese), en natuurlijke processen (bijvoorbeeld kaalheid bij mannen van middelbare leeftijd of zwangerschap bij een vrouw) meestal niet beschouwd als ziekte.

In brede zin omvat het ook het syndroom van down.

Edit:
Zie dat ik in het politieke voorkeur NL DBB topic zit, om OT te blijven: PVV!!!1!1!einz etc.

Laatst bewerkt:

Nee, gaat erom dat je iemand corrigeert op iets terwijl het geen eigenlijke correctie is, het gaat nu des te meer om de definitie van 'ziekte'. In brede zin omvat dit namelijk ook het syndroom van down.

... Sinds wanneer gebruik jij brah? :)

Leek mij gewoon even grappig zo op de zondagavond met Boer zoekt Vrouw op de achtergrond, mirrin?

Aangeboren afwijkingen zijn geen ziekten in mijn opinie, je hebt me nog geen overtuigend argument gegeven hiervan af te zien. Bijzonder oninteressant discussiepunt overigens, maar dat terzijde..

Just jelly.

Voel me verder ook niet geroepen om verder te gaan. U mad brah?

Eh, ik ben hier nog niet zo goed in. Wat hoor ik nu te zeggen?

Je hoort nu een lijp plaatje te posten van Zyzz waarin hij zijn spieren flext.

Ik heb overigens SP gestemd, had ik dat al gezegd?

gelukkig maar.

vvd altijd al gedaan, en de enige die realistische economische plannen voor Nederland hebben.

Leek mij gewoon even grappig zo op de zondagavond met Boer zoekt Vrouw op de achtergrond, mirrin?

Aangeboren afwijkingen zijn geen ziekten in mijn opinie, je hebt me nog geen overtuigend argument gegeven hiervan af te zien. Bijzonder oninteressant discussiepunt overigens, maar dat terzijde..
Mijn stem ging uit naar de PVV, niet alleen vanwegen het mensen met dubbelle nationaliteit die het land uit moeten als ze iets fouts doen. Maar ook de studifinaciering en dat oude mensen wassen ;)

Een fatsoelijk mens scheld niet met aangeboren afweikingen. Lach je iemand uit die in een rolstoel zit?

Terug
Naar boven