MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
De uit de hand gelopen verzorgingsstaat hebben we er ook aan te danken, nu jij weer

En al die andere algemene nietszeggende termen, moeten die ook genoemd worden? Men kan vaak alleen negatief zijn over de dingen waar ze niets van snappen, omdat men de processen en afwegingen daarin niet snapt. Schreeuwen werkt goed bij mensen die het niet snappen, aangezien het overgrote deel er geen moer van snapt is het dan ook niet gek dat een partij als de PVV zoveel support heeft. Een weging van de stemmen op basis van IQ zou misschien een stuk rechtvaardiger zijn.
Hoe meer er veranderd hoe meer er hetzelfde blijft, de mensheid heeft echt geen moer geleerd:
- De werkwijze die Wilders hanteert en gelijk is aan massamoordenaars als Hitler en Milosovic maar blijft toch door een grote groep onopgemerkt;
- De algemene opinie over Palestina en de verhongering+uitbanning van Palestijnen

En omdat een stel armoedzaaiers in een godvergeten stukje aarde het niet eens zijn met onze Geert Wilders die in onze vrijheid van meningsuiting opereert mag die niet gekozen worden? Kom op man:rolleyes:

Als je is eens zou weten hoe ontwikkeld Libanon is ondanks hun problemen zou je dit niet zeggen. Ik probeerde je te negeren omdat je alleen maar bullshit loopt te praten maar dit slaat echt alles...een stel armoedzaaiers in een godvergeten stukje aarde :mad:

-

Laatst bewerkt:
Mede gevolg van de islamitische media daarzo dat zich specificeert op 1 punt van Nederland. Daarbuiten wil ik van jou dan wel de ernstige gevolgen weten?

D meerderheid van Libanon is Maroniet (Christelijk). En de media is gewoon objectief maar de meningen van de mensen over ons land zijn helaas slecht!

• Topic Starter Topic Starter
En al die andere algemene nietszeggende termen, moeten die ook genoemd worden? Men kan vaak alleen negatief zijn over de dingen waar ze niets van snappen, omdat men de processen en afwegingen daarin niet snapt. Schreeuwen werkt goed bij mensen die het niet snappen, aangezien het overgrote deel er geen moer van snapt is het dan ook niet gek dat een partij als de PVV zoveel support heeft. Een weging van de stemmen op basis van IQ zou misschien een stuk rechtvaardiger zijn.
Hoe meer er veranderd hoe meer er hetzelfde blijft, de mensheid heeft echt geen moer geleerd:
- De werkwijze die Wilders hanteert en gelijk is aan massamoordenaars als Hitler en Milosovic maar blijft toch door een grote groep onopgemerkt;
- De algemene opinie over Palestina en de verhongering+uitbanning van Palestijnen

Na die test mag ik sowieso blijven stemmen, dus die ene PVV stem blijft. Een vergelijking van Wilders met massamoordenaars vind ik een zwakke vergelijking en berust enkel maar op als, als.

De algemene opinie over Palestina houd ik me buiten, omdat ik het niet op ieder punt geheel eens ben met de PVV

Het gaat toch om de inhoud man. Wat hebben die mensen die jij daar tegenkomt nou te maken met bijvoorbeeld de regering of enige invloed ten opzichte van Nederland. Misschien liep je wel een stel radicale moslims tegen het lijf. Generaliseer niet iedereen die daar loopt met de mening van een enkeling.

Generaliseer niet...en dat zegt iemand die de PVV verdedigd....Oke, blijkbaar heb jij geen verstand van politiek e.d, maakt niks uit je bent maar 17. Komt misschien wel als je uit geplaystationed bent.

Ik zou niet al te serieus reageren op HardcoreNL, die zit constant in cirkeltjes te lullen zonder dat hij het door heeft, veel klokken horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

-

Laatst bewerkt:
"gegeneraliseerde zin"

oh brother

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

In ieder geval, volgens mij heeft EricR je al minstens twee maal citaten voorgeschoteld waar duidelijk zaken in staan die jij graag wilt zien. Dat bord zit nog steeds voor je kop he? Dat is dan weer wel consequent aan je.

Wat ik handig zou vinden is dat Wilders de problemen met bijvoorbeeld de Marokkaanse jeugd eens zou herleiden op de verschrikkelijke machocultuur van die jongens en niet op de Islam. Zou hij ook nog wat meer stemmen trekken denk ik.

"gegeneraliseerde zin"

oh brother

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

In ieder geval, volgens mij heeft EricR je al minstens twee maal citaten voorgeschoteld waar duidelijk zaken in staan die jij graag wilt zien. Dat bord zit nog steeds voor je kop he? Dat is dan weer wel consequent aan je.

:haha:

Wat ik handig zou vinden is dat Wilders de problemen met bijvoorbeeld de Marokkaanse jeugd eens zou herleiden op de verschrikkelijke machocultuur van die jongens en niet op de Islam. Zou hij ook nog wat meer stemmen trekken denk ik.

Ik weet niet zeker of je dat nu precies moet zien als oorzaak van de 'machocultuur' maar ik ben het volledig met je eens dat het probleem een sociaal-culturele is en geen religieuze. Dat "straattuig" komt grotendeels nooit in een moskee.

-

Laatst bewerkt:

het zou veel voordelen opleveren.
-voor IsmaelD: minder zogenaamde buitenlandse imagoschade
- makkelijker nieuwe goede kandidaten(doordat het minder mensen "kwetst" en dus minder gevaar voor je voorruit)
- meer stemmen(denk ik)
- 't is makkelijker te beargumenteren en te bewijzen met onderzoeken
- geloof is normaal gesproken niet de basis voor die jongens hier op straat die met zun 10en iemand in elkaar rossen. Geloof hoort ze er juist vandaan te houden

Laatst bewerkt:
het zou veel voordelen opleveren.
-voor IsmaelD: minder zogenaamde buitenlandse imagoschade
- makkelijker nieuwe goede kandidaten
- meer stemmen(denk ik)
- 't is makkelijker te beargumenteren en te bewijzen met onderzoeken
- kunnen er vast nog wel meer bij
- andere moslims zullen zich minder beledigd voelen.

- andere moslims zullen zich minder beledigd voelen.

khad het alweer een beetje aangepast, maar er zijn zoveel makkelijke dingen te bedenken. Als je de Islam wil aanpakken gaat het over terrorisme maar de binnenlandse problemen zitten daar naar mijn mening niet. Toch een stem voor de PVV, omdat ik een harde aanpak wil zien.

khad het alweer een beetje aangepast, maar er zijn zoveel makkelijke dingen te bedenken. Als je de Islam wil aanpakken gaat het over terrorisme maar de binnenlandse problemen zitten daar naar mijn mening niet. Toch een stem voor de PVV, omdat ik een harde aanpak wil zien.
Echt een goede beredenatie van jou, karma.

Alleen jammer dat ik Geert zijn nummer niet heb :(

Ook raar dat je ze dan toch als anders ziet en niet als Nederlanders?

Ik wil ze echt als Nederlanders zien HardcoreNl maarja, als ik aan die jongens vraag en die wonen er bij mij genoeg en zorgen voor veel problemen: Wat voel je je nou? dan zeggen ze allemaal, ik ben Marokkaan. En dan dat smoesje dat het door de PVV stemmers komt en wij ze dus in een hoekje drukken vind ik niet de reden, daarnaast ga ik veel om met turkse jongens en werk er ook mee en daar heb ik totaal geen problemen mee(zijn ook islamitisch). Hier zijn er veel problemen met Marokkanen en dat ligt dus duidelijk niet aan de Islam!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven