Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja haalt daar wel een goed punt aan. Wat Wilders inderdaad doet is constant een koppeling maken tussen Islamitisch fundamentalisme en de lokalere problematiek omtrent sociaal-economisch problematische groepen en dan in het bijzonder de Marokkanen.
Wilders zit voor zijn eigen levensbehoud in een bunker.
Is het al eens bij je opgekomen dat die macho cultuur ook bij autochtone jongeren bestaat?
Na die test mag ik sowieso blijven stemmen, dus die ene PVV stem blijft. Een vergelijking van Wilders met massamoordenaars vind ik een zwakke vergelijking en berust enkel maar op als, als.
De algemene opinie over Palestina houd ik me buiten, omdat ik het niet op ieder punt geheel eens ben met de PVV
Ik heb het over de werkwijze van Hitler en Milosovic, in de aanloop naar de massamoorden werd dezelfde strategie gebruikt in eenzelfde soort tijd. Hoe bijv. de economie ervoor staat is vaak een reden om wel of niet in oorlog te gaan, de massa wordt feller en er moeten volgens veel mensen grote klappen uitgedeeld worden om maar overeind te blijven. Het is telkens dezelfde structuur die terugkomt in een bepaald tijdperk. Oorlogen kunnen voorspelt worden op basis van wat de beurs doet, dat zegt ook wel iets over de verandering in denkwijze bij veel mensen. Onzekerheid over je situatie moedigt angst aan.
De tijden zijn nu totaal anders; de regio en vorm van bestuur is totaal anders. Niet te vergelijken naar mijn mening. Zeker de aanloop naar WOII is totaal maar dan ook totaal anders.
Krijg een beetje het gevoel in dit topic alsof mensen zich moeten verantwoorden voor hun politieke keuze, wat een flauwekul,
laat ieder toch.
helemaal gelijk, Duitsland kwam uit een gigantische crisis. Ze hadden al een oorlog gevoerd met oa. Engeland,Frankrijk en hadden dus al meer een soort van eenheidsgevoel. Daarnaast creeërde Hitler in de beginjaren veel werkgelegenheid wat dus een totaal andere basis is van wat Wilders doet
Argumenten? overtuig me en ik zal mijn mening bijstellen
ja klopt, dat vind ik ook een minder punt. Als je gaat kijken zijn er over het algemeen veel minder problemen met Turkse jongens. Dit komt mijns inziens doordat hier de machocultuur al een stuk minder is geworden dan oorspronkelijk. Kijk naar de Marokkaanse jeugd en de Antilliaanse, hier is een hoge mate van macho-gangsta gedoe en bij allebei zeer veel overlast en criminaliteit. Dit zou aangepakt moeten worden en niet het zogenaamde geloof van die straatschoffies die het geloof misbruiken
ja idd boeie, waarom moeite doen om anderen te overtuigen?Ach, het gaat maar om het bestuur van onze natie. Boeiuuuuuh!
Krijg een beetje het gevoel in dit topic alsof mensen zich moeten verantwoorden voor hun politieke keuze, wat een flauwekul,
laat ieder toch.
ja idd boeie, waarom moeite doen om anderen te overtuigen?
mensen hebben daar helemaal geen behoefte aan.
ik ben het niet helemaal met je eens, tuurlijk is het beter als je het wel kunt onderbouwen, maar een hoop mensen stemmen ook op wat hun een ''goed'' gevoel geeft, zelf heb ik wel mijn redenen, maar vind niet dat mensen het MOETEN kunnen onderbouwen, dat is de vrijheid die je hebt,Dit is het politiek en religie gedeelte...Bovendien, ben je het niet met me eens dat als je roept dat je op een bepaalde partij hebt gestemd dat je dit moet kunnen onderbouwen? Of dit nu PVV of PvdA is.

sorry dat ik de goede discussie moet verstoren maar dat is opzich best wel een domme mening.ik ben het niet helemaal met je eens, tuurlijk is het beter als je het wel kunt onderbouwen, maar een hoop mensen stemmen ook op wat hun een ''goed'' gevoel geeft, zelf heb ik wel mijn redenen, maar vind niet dat mensen het MOETEN kunnen onderbouwen, dat is de vrijheid die je hebt,
maarja dat is maar mijn mening![]()