- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Daarbuiten vroeg ik een aantal pagina's terug om een andere oplossing van de problemen en ook die zijn niet gegeven. Ik vind t best als je t niet met me eens bent, maar geef dan wel een alternatief
Zo werkt het natuurlijk niet, alsof een paar forumridders van DBB opeens het alternatief gaan bedenken voor (groot)stedelijke problemen die echt niet alleen in Nederland een rol spelen. Dit soort problemen aanpakken vereist een zeer gedegen kennis van wat er daadwerkelijk speelt. Zowel op het microniveau als op macroniveau zal je zo'n beetje alle in and outs moeten weten om tot een gedegen aanpak te komen en dan nog zal waarschijnlijk in een groot aantal gevallen de aanpak falen.
Als het allemaal zo makkelijk was dan was er wel een universele aanpak bedacht voor kansloze jongeren die overgaan tot criminaliteit. Nu is 1 aanpak om het opleidingsniveau te verhogen en dat werkt in sommige gevallen best aardig maar reeds ontspoorde groepen krijg je daarmee ook niet snel weer op de rails.
Een andere aanpak is om buurtbewoners meer bij hun wijk te betrekken en op dat gebied is er zeker verbetering merkbaar in wijken waar buurtbewoners zich verantwoordelijker gaan voelen voor hun eigen wijk. Maar ook daar weer zal je lang niet iedereen kunnen laten meedoen.
Of je kan gewoon denken dat repressie de enige weg is en dan maar hopen dat je daardoor niet zoveel verharding krijgt dat je hier ook echte no-go gebieden krijgt.
Laatst bewerkt:

Kwam die arme jongen op zijn 11de niet eens toen aan het doornemen van al die wetenschappelijke studies. Dus onderschat de power of leipe mocro flavour niet