MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
Heb vorige keer gestemd op de VLD of liberalen.

beginnerbb, leg me dit eens uit: ik dacht altijd dat je een communist was, maar hier verkondig je VVD te hebben gestemd. Was dat een grap of meende je dat? Als je dat meende, hoe kun je dat combineren met communistische verlangens?

Nou "kprophecy",daar wil ik wel even een boekje over open doen en een heel verhaal omheen breien. Maar als puntje bij paaltje komt moet ik helaas mede delen dat 90% van mijn posts, in welke sectie dan ook, niet serieus te nemen zijn. Ben zelf al een hele poos geleden gestopt met mijn oprechte mening alhier te verkondigen. De disccussies die het soms ontketent om "extreme" linkse standpunten aan te nemen in een hol dat, zoals deze pol toch ook weer laat blijken, vooral hersenloze racistische plebejers huisvest, vind ik vaak hilarisch en kan ik schuddebuikend om lachen.

Hopende hiermee uw vraag beantwoord te hebben,
Beginnerbb.

Ach meid...

-

Laatst bewerkt:
Wat een complete nonsens. Nog nooit zoveel onzin aan een gebreid zien worden.

Is het geen goed idee om de poll niet meer anoniem te maken, dan kunnen we eens kijken wie wat heeft gestemd en of de PVV overwinning weloverwogen is.

Want dat kun je zien aan de namen? Juist...

Zouden er nu ook mensen zijn die niet moe worden van dat vermoeiende prietpraat toontje in de posts van "HardcoreNL" ?

-

Laatst bewerkt:
Mijn excuses als ik met die post de representativiteit van een politieke poll op een bodybuilding forum in gevaar heb gebracht, "HardcoreNL"

Ik verkoop geen onzin, ik breng verlichting.

Je bent een beetje een na-apertje "HardcoreNL", in al je typetjes doe je anderen na. Het tragische is dat je het niet eens doet als een soort van grap maar puur omdat je zelf geen eigen persoonlijkheid hebt. Nu ben ik het ermee eens dat we allemaal van elkaar lenen maar jij kopieert persoonlijkheden van het internet omdat je zelf zo'n onbenul bent.

Doe er wat aan, over een tijdje weet je niet beter meer en ben je eigenlijk al overleden. Dat wil niemand toch?

-

Laatst bewerkt:
Pretentieus dekt de lading niet volledig. Ik stel me voor dat er onder mensen met het Syndroom van Down ook personen zijn met intellectuele aspiraties, bij die voorstelling moet ik altijd direct aan onze "HardcoreNL" denken.

Niemand mag stemmen als diegene niet alle partijprogramma's heeft doorgelezen.

Wat een onzin.

Dat er nog mensen zijn die op een gore midden partij als de PVDA stemmen. Ook het CDA beschouw ik onder deze stempel.

Dat is het grote probleem geweest de afgelopen zoveel jaren, de middenpartijen.
Zowel het CDA als de PVDA voegen echt niks toe aan politiek NL. Ik (als PVV stemmer) heb liever 4 jaar lang SP/GL/D'66 in de regering omdat er dan tenminste kleur wordt gekozen.

Het grote probleem is juist de erosie van het politieke midden. (Ja, ook ik moet eens naar een discussie in de rode hoed over de erosie van het politieke midden.:o)

Naar mijn mening bestaat er geen "goed" werkend systeem, simpel weg omdat er bij wat voor soort instelling dan ook er altijd sprake is van machtsmisbruik.
Toch vind ik momenteel dat het volk te veel inspraak heeft, dus ik zie graag minder stemmers-praat en wat meer hoe-komen-we-verder-praat.

Wat mijn zeer aansprak was een filosofen aristocratie, lijkt mij het beste.

Hmm, een filosofen aristocratie. Klinkt goed. Allemaal filosofische aristocraten die de wereld besturen.

Dat heeft kprophecy van zijn golf partner Klaaswitz

Rust nog even wat uit na een lange nacht en probeer het nog eens, 'kprophecy'.

:rolleyes:

Edit: HardcoreNL, heb jij niet ook meerdere keren beweert dat je niet op de PVV zou stemmen...

Laatst bewerkt:
Filosofen aristocratie is rechtstreeks gestolen van de folosofie koning van Plato, mag ik aannemen?
Wat natuurlijk de beste manier zou zijn om een land te besturen.

4 van de grootste ego's op een rijtje. Genieten.

Terug
Naar boven