Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
gefeliciteerd met je 11.000 ste postDaa hebben we spuit elf weer. Hebben de Britten een mooi woord voor; 'dense'.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd met je 11.000 ste postDaa hebben we spuit elf weer. Hebben de Britten een mooi woord voor; 'dense'.

De spanning wordt me bijna teveel.Ik zal morgenochtend uitgebreid reageren op de post van EricR.
Ja nouLef heb je wel in ieder geval, om zo op een mod te reageren.

We zijn in zekere zin allemaal copycats "beginnerbb", ja denk daar maar eens een zaterdagavondje over na!
De spanning wordt me bijna teveel
Ik heb gisteraaf al gereageerd, had eigenlijk geen zin want ik was de k1 aant kijken maar toch gereageerd dusja![]()
Wat een complete nonsens. Nog nooit zoveel onzin aan een gebreid zien worden.
Is het geen goed idee om de poll niet meer anoniem te maken, dan kunnen we eens kijken wie wat heeft gestemd en of de PVV overwinning weloverwogen is.
Niemand mag stemmen als diegene niet alle partijprogramma's heeft doorgelezen.
Dat er nog mensen zijn die op een gore midden partij als de PVDA stemmen. Ook het CDA beschouw ik onder deze stempel.
Dat is het grote probleem geweest de afgelopen zoveel jaren, de middenpartijen.
Zowel het CDA als de PVDA voegen echt niks toe aan politiek NL. Ik (als PVV stemmer) heb liever 4 jaar lang SP/GL/D'66 in de regering omdat er dan tenminste kleur wordt gekozen.
)Naar mijn mening bestaat er geen "goed" werkend systeem, simpel weg omdat er bij wat voor soort instelling dan ook er altijd sprake is van machtsmisbruik.
Toch vind ik momenteel dat het volk te veel inspraak heeft, dus ik zie graag minder stemmers-praat en wat meer hoe-komen-we-verder-praat.
Wat mijn zeer aansprak was een filosofen aristocratie, lijkt mij het beste.
Dat heeft kprophecy van zijn golf partner Klaaswitz
Rust nog even wat uit na een lange nacht en probeer het nog eens, 'kprophecy'.