MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
Ok, "Killy".

• Topic Starter Topic Starter
Ik geef er de toon van de post mee aan, eigenlijk. Bij iemand die ik mag en waar ik het mee eens ben, zou ik nooit aanhalingstekens gebruiken. Zie het als een reactie op dingen die niet helemaal serieus te nemen zijn.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Als jij op je zestiende aan AAS wil beginnen dan betekent het dat juist jij de feiten niet kent, want dat is gewoon idioot. Lef heb je wel in ieder geval, om zo op een mod te reageren. Of het handig is, dat is weer een ander verhaal.

Dat wou ik niet, dat is nl mijn probleem. Dat topic en account is niet door mij aangemaakt maar door een vriend van mijn huidige sportschool. Op mijn sportschool zijn aas een welbekend fenomeen en via mijn info kwam hij dus op dbb terecht en heb gevraagd of hij mocht posten. Ik zeg tuurlijk want ik wil toekomstig ook op dit forum zitte dus gebruik mijn toenmalige emailacc maarn. dit is dus gebeurd en ik en ericr kennen de reacties.

daarom heb ik dus een maand geleden ofzo een nieuw account aangemaakt : Biobeast. of je t wil geloven is aan de mensen maar waarom zou ik dan alles aanmaken op tzelfde internet met dezelfde naam, lijkt me niet handig dan he? Ik was toen 16 en niet het niveau van jokertje en wou dus geen probleem met mijn hormoonhuishouding. Zoon onnodige en laffe post irriteert mij dus zeer nu ik 19 Ben en helemaal naturel. Zelfs zo erg dat ik hier nu al die moeite voor ga doen om dit proberen recht te zetten.

of ik lef daarvoor nodig heb nee, onterecht zo worden neergezet maakt me pissig en daar wil ik best een ban riskeren terwijl ik formeel en netjes blijf.

Laatst bewerkt:
Posts komen betrouwbaarder over en zijn beter te lezen wanneer de spelling correct is. En dat is toch (lijkt me) wat iedereen hier nastreeft; dat posts worden gelezen en dat de mening in die posts goed op de lezer overkomt. Taalgebruik speelt daarbij een belangrijke rol.

Ik stem CDA.

Posts komen betrouwbaarder over en zijn beter te lezen wanneer de spelling correct is. En dat is toch (lijkt me) wat iedereen hier nastreeft; dat posts worden gelezen en dat de mening in die posts goed op de lezer overkomt. Taalgebruik speelt daarbij een belangrijke rol.

Maar ook als ik op msn of hier in een discussie zit, terwijl ik ook met andere dingen bezig ben, dan typ ik wat sneller en komen er wat spelfouten. Als de persoon waarmee ik in discussie ben geen argumenten meer heeft, is het zwak om me daar op aan te pakken

Laatst bewerkt:
Dus jij denkt dat het daarmee te maken heeft? Met dat mensen niet tegen jouw goede argumenten meer op kunnen? Hehe, ok dan, "Russian Bear".

Je neemt wel heel opzichtig de schrijfstijl van klaaswitz over of niet soms.

Als Nederlander zou ik waarschijnlijk VVD stemmen, terwijl in België de liberalen niet snel mijn stem zouden krijgen. Een centrum-rechts liberalisme is mijn principiële keuze maar in België is een proteststem nodig om het land te vervormen, de traditionele politieke stromingen zijn te verrot om er iets aan te doen. Vandaar de keuze voor een conservatieve Vlaams-nartionale partij (NVA).

Ik ben nu ook eenmaal een inspirator. Een geneesheer, als je wilt.

Ik zie dat practicus meeleest. Wat vind jij van de genezende krachten van klaaswitz?

Ja, dat klopt. Ik neem alles over wat hij doet en zie hem als een soort god. Die aanhalingstekens komen daarom ook bijvoorbeeld van hem vandaan. Je ziet ook bijna niemand dat soort dingen doen op dit forum.

Goed dat je het zelf beseft.

Ja, dat klopt. Ik neem alles over wat hij doet en zie hem als een soort god. Die aanhalingstekens komen daarom ook bijvoorbeeld van hem vandaan. Je ziet ook bijna niemand dat soort dingen doen op dit forum.

Het zou wat zijn, dat iedereen elkaar na gaat doen op een forum, zal dat eentonig worden dan.

Is het niet? "kprophecy"

Zelfs dat nadoen gaat je niet zo goed af he "Realist"?

Het zou wat zijn, dat iedereen elkaar na gaat doen op een forum, zal dat eentonig worden dan.

Is het niet? "kprophecy"
zolang je mensen in een discussie maar niet aanspreekt zonder te quoten zodat ze niet altijd weten dat ze afgezeken worden is het prima '''''''realist''''''''''''''''''''''''''''

Daa hebben we spuit elf weer. Hebben de Britten een mooi woord voor; 'dense'.

Terug
Naar boven