XXL Nutrition

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
:)

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Dit was mijn eerste post in dit topic. En nog best serieus ook. Wat is het probleem?

Het blijft triest dat de zelfbenoemde "slimmeriken" wat denken te bereiken met eindeloos door te blijven discussiëren op een forum. Ze weten toch zelf ook wel dat het niemand iets kan verotten wat ze te vertellen hebben of hoe ze ergens over denken.

Aandoenlijk vind ik het

Ach, zolang ze het zelf leuk vinden.

Wat ik aandoenlijk vind is dat als je op een FORUM in het subgedeelte Politiek&Religie eerder belachelijk wordt gemaakt als je wel serieus gaat discussiëren, dan wanneer je maar wat bullshit lult en verder niks zegt. Blijf dan weg uit dit gedeelte en laat het voor degenen die het wel leuk en zinnig vinden om te discussiëren... Kijk als mensen met goede argumenten komen, en er zijn genoeg mensen hier die wel met goede argumenten komen, dan kan ik het er mee eens zijn of niet. Mijn mening veranderen of er op tegen in gaan. Maar als je wat barpraat lult in de trant van 'de hoge heren in den haag', ja dan kan je verwachte dat het vermoeiend wordt...

Het blijft triest dat de zelfbenoemde "slimmeriken" wat denken te bereiken met eindeloos door te blijven discussiëren op een forum. Ze weten toch zelf ook wel dat het niemand iets kan verotten wat ze te vertellen hebben of hoe ze ergens over denken.

Aandoenlijk vind ik het

Ach ja, die slimmeriken kunnen natuurlijk ook elke post beantwoorden met allerhande internet one liners als bijvoorbeeld "u mad" of elke oprecht beargumenteerde mening afdoen met een roflol. Maar denk je dan niet dat de lol er snel vanaf gaat?

Filosofen aristocratie is rechtstreeks gestolen van de folosofie koning van Plato, mag ik aannemen?
Wat natuurlijk de beste manier zou zijn om een land te besturen.

jup jup :),
en gestolen wil ik het niet noemen, hoeveel politieke systeem had jij helemaal zelfbedacht op je 17de?

luister ik eens naar klaaswitz en vorm ik een mening naar aanleiding van het lezen van boeken, is het weer niet goed :(

Als er ook maar achter één politieke partij jou nickname staat dan weet ik genoeg. Er is tenminste 1 stem al uitgebracht die niet weloverwogen is en door de maas van democratie gegaan.

1. Ik weet zeker dat ik een bewustere stemmer ben dan vele anderen hier, waaronder jij.

2. Hoezo door de maas van democratie gegaan? Je snapt niet hoe democratie werkt, of je denkt dat alleen de intellectuele elite mag stemmen als je zo redeneert. In dat geval is het fout van je om links steeds als "elitaire elite" weg te zetten, wat je steeds opnieuw probeert. Dan ben je zelf een elitaire denker.

3. JouW is een bezittelijk voornaamwoord.

en gestolen wil ik het niet noemen, hoeveel politieke systeem had jij helemaal zelfbedacht op je 17de?

luister ik eens naar klaaswitz en vorm ik een mening naar aanleiding van het lezen van boeken, is het weer niet goed :(

Gestolen is misschien niet de juiste bewoording en heeft enigszins een negatieve connotatie natuurlijk.
Maar je had er bij kunnen zetten dat het van Plato kwam (staat ook nog een stuk geleerder;))

Juist wel goed, en zo bedoelde hij het volgens mij ook.
Niet dat ik het er mee eens ben, want een aristocratie is per definitie slecht. (Of je moet van het utupische gegeven uitgaan dat er een elite kan zijn die altijd objectief en in het algemeen belang handelt)

Niet dat ik het er mee eens ben, want een aristocratie is per definitie slecht. (Of je moet van het utupische gegeven uitgaan dat er een elite kan zijn die altijd objectief en in het algemeen belang handelt)

Dat is ook zoals Plato het bedoelde natuurlijk.
Een dictator die altijd objectief de juiste beslissing kan nemen.

daarom vond ik de combi aristocraat en filosoof zijn fijn, filosofie staat toch enigzins voor objectiviteit?

Juist niet, want het gaat over dingen die niet als feit controleerbaar zijn.

Ik mag komende keer voor het eerst stemmen,wordt groenlinks of partij van de dieren. Reden voor de partij van de dieren ligt vrij logisch,dieren worden altijd vergeten in de politiek.
dit terwijl er veel simpele oplossingen zijn voor problemen als de politiek ernaar had gekeken. Er worden vandaag de dag nog veel grove fouten gemaakt wanneer het aankomt op natuurbescherming en ecologie. Voorbeeld hiervan is het beleid om vossen af te schieten in gebieden met veel weidevogels bij wijze van bescherming.
ik ben echter een van de weinige uit mijn generatie die links stemt,meeste mensen stemmen PVV. Discussie heeft geen zin,dan neem ik het op voor de k*tmarokkanen.

hun argumentatie is altijd simpel:
-9-11
-n*gers jatten onze chicks,hierdoor heb ik geen tijd meer om te studeren.
-ik ben niet van discriminatie maar heb een hekel aan moslims.
-Nederland moet weer blank zijn.
-ik wil niet meer betalen voor luie donders die leven van een uitkering.

Krakatoa vertoont duidelijk kenmerken van een irrationalist. Verschrikkelijk soort en hardnekkig uit te roeien.

Pretentieus dekt de lading niet volledig. Ik stel me voor dat er onder mensen met het Syndroom van Down ook personen zijn met intellectuele aspiraties, bij die voorstelling moet ik altijd direct aan onze "HardcoreNL" denken.
Dat is niet cool man, er zijn mensen met die ziekte, voed jij zo die dochter van je op?

Wat een kansloze reactie :roflol:

Terug
Naar boven