Fitness Seller

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Ja, daar ben ik wel een paar keer geweest, maar ik was eigenlijk in vaste dienst bij club "De puffende rugtuffer" ;)
 
Ja Hummer is de Ridder van de Bruine Ster:D
Wie wil het retejong zijn?
Of ben ik de enige die Jiskefet kent?
 
Nee, je bent niet de enige, Edgar. :D
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

schouders,benen
overhead press
8x40 - 8x60 - 5x80 - 3x100
front raises - side raises - one arm dumbbell press *assist
leg press
5x50 - 5x200 - 5x275 - 5x340 - 1x380 PR
Calf raises * assist

comment;

toch nog een lekker gevoel vandaag. Ik was aangenaam verrast over de leg press eigenlijk ging de 380 gemakkelijk er zaten zeker nog 2 meer in de pijp. Ik wilde echter geen risico's nemen zonder assistent. Had ik geen zin om geplet te worden als een hamburger.

Prettig weekeinde
 
Goeiesmorgens. Lekkere training, Jos. Jij en juffrouw Jannie ook een goed weekend toegewenst...;)
 
Mietjes man!
Overhead presse...
Bij de commando's deden we military presse man.
Gewoon met een Leopard II boven je hoofd, en dan gewoon afvure jongen. ;)

Sterke presses Frans!
Die leg toestanden zeggen me niks.
Al die app. zijn anders qua belasting.
Maar als jij er blij mee bent zal het wel berezwaar zijn die 380! :D
 
Waarom een 1 RM op een legpress Frans?
 
Haantjes gedrag waarschijnlijk. :D
:jk: Je weet het éh Frans. ;)
 
Waarom een 1 RM op een legpress Frans?

Ach, voor de verandering. Ik had donderdag eigenlijk squatten op het programma staan, maar dat viel niet zo goed. Kon het gisteren niet laten om toch effe de beentjes te plagen. Normaal doe ik de legpress alleen als assist.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Haantjes gedrag waarschijnlijk. :D
:jk: Je weet het éh Frans. ;)


jip
 
maandag bortst triceps
niks bijz. barbell bench 5x140 -2x160 en nog wat assist
dinsdag onderrug
goodmorning
2x8x40 - 2x8x60 - 2x8x80 - 2x8x100 - 8x120 - 5x140
stift legg deadlift
8x80 - 8x100 - 5x140 - 5x180 - 5x200 - 3x220
shrugs als assist

comment;

Verbazingwekkend kreeg ik tijdens het trainen steeds meer en meer zin. HHHmmm misschien komt dat omdat ik met huggy een goed gesprek heb gehad, we kunnen gelukkig weer door een deur, hé René.
Vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek terug gekregen, cholesterol was een beetje te hoog. Ach, viel allemaal wel mee volgens de huisarts.

Het wordt tijd dat de zomertijd (27 maart) weer in gaat ik begin depressief te raken van deze korte dagen.

gr
 
Verbazingwekkend kreeg ik tijdens het trainen steeds meer en meer zin. HHHmmm misschien komt dat omdat ik met huggy een goed gesprek heb gehad, we kunnen gelukkig weer door een deur, hé René.

Letterlijk wordt het vrij moeilijk om samen door één deur te gaan Frans ;)
Maar wat mij betreft was er verder ook absoluut geen reden om je iets kwalijk te nemen...neem verder niet alles persoonlijk wat op een forum geschreven wordt...het communiceren via dit forum heeft helaas al vaker tot misverstanden geleidt, en dat is best wel jammer.

Sterke training trouwens Frans, met 2x160 bankdrukken is absoluut niets mis! :)
 
Letterlijk wordt het vrij moeilijk om samen door één deur te gaan Frans ;)
Maar wat mij betreft was er verder ook absoluut geen reden om je iets kwalijk te nemen...neem verder niet alles persoonlijk wat op een forum geschreven wordt...het communiceren via dit forum heeft helaas al vaker tot misverstanden geleidt, en dat is best wel jammer.

Sterke training trouwens Frans, met 2x160 bankdrukken is absoluut niets mis! :)


2x 160 is idd niks mis mee, echter voor mijzelf heb ik het gevoel dat wat achteruit ga. Ach, we zullen zien wat dit jaar op de lange termijn nog zal brengen toch???
 
2x 160 is idd niks mis mee, echter voor mijzelf heb ik het gevoel dat wat achteruit ga. Ach, we zullen zien wat dit jaar op de lange termijn nog zal brengen toch???

Ik neem aan dat het streven van 200kg raw drukken nog altijd de ultieme doestelling blijft? ;) Doe je wel eens wat met de slingshot?
 
tuurlijk 200 raw zeker.

Slingshot nee, nu je het vraagt. Ik heb er nog niet eens echt mee getraint.

Het lijkt erop dat alle kleine kwaaltjes van eleboog tot schouder goed geheeld zijn. Ik wil het weer rustig opbouwen, misschien met een ander schema. Een frisse wind door het trainingsprogramma zou me wel eens goed doen. Ik moet er nog eens over gaan nadenken. In iedergeval nog effe rustig aan tot na de carnaval dan wil ik weer serieus de draad op pakken en gaan knallen.
 
Gelukkig. ;)
En sterk Frans.
Ik hoop je snel in te halen! :D











Zo, dat zal je wel motiveren om eens even flink gas te geven vanaf nu!
 
barbell-squat tegen green bands (55kg piek spanning)
niks bijz. vandaag niet te zwaar gegaan max 3x180...............235
Hammer strenght leg press plate loaded - leg extentions - calf raises - abs 25 kg plate -Dumbbell Lunges met 20kg p/a

Last but not least, de shake van de dag;
5 rauwe eieren.
1 banaan.
kop melk.
goede scheut havermout.
2 theelepels nessquik.

hmmmmm.
 
Massief shake'je Frans. ;)
Beperkte training voor jouw doen.
 
6 oefeningen hmmm, toch een lekker gevoel John. Ja en niet zo zwaar vandaag wil wachten tot na de carnaval.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven