Fitness Seller

Power PCT log

• Topic Starter Topic Starter
HCG heb ik gisteren en vorige week gedaan
2 x 250iu

95kg... Nee nee.
95kg bij 8% zou ik direct tekenen :D
Ik ben geen brede buffel, maar eens het shirtje uit is af tanktopje aan ...
Oog mij meer op detail en sherpte
Wil zelf nooit boven de 90kg wegen ivm mijn lengte

Update.
Momenteel doe ik veel cardio, en KT met heel veel reps
Vocht trekt weg en begin nog meer detail te krijgen
Gewicht is gezakt naar 84.7kg.
Oog nog altijd even zwaar maar wat scherper
Volgende week tijdens de PCT vertrek ik een weekje op vakantie
Gelukkig is er daar een goeie Gym waar ik wat ijzer kan heffen in airco klimaat

Ik neem wat dextro mee, whey en Rice&Protein
Zodat ik iets boven onderhoud kan eten
mijn HGH en PCT stuff neem ik ook mee natuurlijk

Zaterdag nog een record gebroken
9 x 48kg Incline Dumbbell Press na een setje van 8 x 36
8 x 38 en 8 x 40
Ondanks het Cut dieet waar ik nu een kleine 2 weken mee bezig ben.
Ik voel me nu wel ietsje beter (frisser)
Libido is nog altijd zeer hoog, maar ejaculeren lukt erg moeilijk, moet me echt focus op een bepaald gedacht
Heb er minstens 30min voor nodig, ook bij de self service bar :D

Gyno begint ook stilaan weg te trekken, zonder AI of een ander middel
Kijk eigenlijk uit naar mijn PCT, wil echt super goed herstellen
En dan "probeer" ik off roids te blijven, belofte aan mezelf en aan mn vriendin.
(op Hgh na)

Met hgh en andere peptides kan je ook leuke gains maken. Er zijn zat mensen die geen AAS meer nemen, maar hgh + igf + slin + nieuwe peptides die nu in trek zijn zoals Follistatin.

nog nieuws myjector hoe het gaat

HCG heb ik gisteren en vorige week gedaan
2 x 250iu

95kg... Nee nee.
95kg bij 8% zou ik direct tekenen :D
Ik ben geen brede buffel, maar eens het shirtje uit is af tanktopje aan ...
Oog mij meer op detail en sherpte
Wil zelf nooit boven de 90kg wegen ivm mijn lengte

Update.
Momenteel doe ik veel cardio, en KT met heel veel reps
Vocht trekt weg en begin nog meer detail te krijgen
Gewicht is gezakt naar 84.7kg.
Oog nog altijd even zwaar maar wat scherper
Volgende week tijdens de PCT vertrek ik een weekje op vakantie
Gelukkig is er daar een goeie Gym waar ik wat ijzer kan heffen in airco klimaat

Ik neem wat dextro mee, whey en Rice&Protein
Zodat ik iets boven onderhoud kan eten
mijn HGH en PCT stuff neem ik ook mee natuurlijk

Dus 5 kilo overgehouden aan een kuurtje met groeihormonen..:rolleyes:

Dus 5 kilo overgehouden aan een kuurtje met groeihormonen..:rolleyes:

groeihormonen,alle peptides zo vreselijk overrated,dus je kan je synisme wel voor je houden hoor,omdat er toevallig GROEI instaat,wil niet zeggen dat je er kiloos mee pakt.,,.....je zal eerder wel teleurgesteld zijn....wake up,peps zijn overated.

groeihormonen,alle peptides zo vreselijk overrated,dus je kan je synisme wel voor je houden hoor,omdat er toevallig GROEI instaat,wil niet zeggen dat je er kiloos mee pakt.,,.....je zal eerder wel teleurgesteld zijn....wake up,peps zijn overated.

Ik merk er toch echt wel meerwaarde van. Word wel gelukkig van een volle koelkast met groeihormoon haha...

Op zichzelf wel, maar naast een kuur kan het wel degelijk goede resultaten leveren. Ik ben zelf nu 25 dagen bezig met Mod grf129 + ghrp2 bezig waarmee ik in week 6 van mijn kuur (750 test + 400 deca) begonnen ben en ben nu bijna 5 kilo zwaarder geworden terwijl ik niet vetter ben geworden.

Mijn igf1 waarde was na 12 dagen al 378 trouwens :D
Op 4iu greentops per dag had ik na een aantal maanden 310

Op zichzelf wel, maar naast een kuur kan het wel degelijk goede resultaten leveren. Ik ben zelf nu 25 dagen bezig met Mod grf129 + ghrp2 bezig waarmee ik in week 6 van mijn kuur (750 test + 400 deca) begonnen ben en ben nu bijna 5 kilo zwaarder geworden terwijl ik niet vetter ben geworden.

Mijn igf1 waarde was na 12 dagen al 378 trouwens :D
Op 4iu greentops per dag had ik na een aantal maanden 310

Als ik op HGH zit,kom ik ook 10 kilo aan.......ben het daarna zo kwijt.
tja dan heb je 378,klinkt goed,maar of het nou daadwerkelijk beter is dan 56nml/l aan vrije test,vind ik nog niet bewezen.

Het geen ik verloor was puur vocht....
Ben je imo niks mee

Vnv heb ik de bloed uitslag, dus post ik die asap

Gisteren met de PCT begonnen

1 Aro
1 Nolva
en de recovery stack
Hgh blijft nog steeds lekker mee lopen op 2.5iu s'avonds

Succes met de PCT Myjector ;) komt wel goed!
Niets van aantrekken van die commentaar, sommige mensen kunnen gewoon niet anders dan bashen, sterker dan zichzelf denk ik :p

Ben benieuwd naar de bloeduitslag. :)

Als ik op HGH zit,kom ik ook 10 kilo aan.......ben het daarna zo kwijt.
tja dan heb je 378,klinkt goed,maar of het nou daadwerkelijk beter is dan 56nml/l aan vrije test,vind ik nog niet bewezen.

Ja die 5 kilo zit wel wat vocht bij zie ik, maar mijn spieren staan ook veel voller. Ik ben het met je eens dat testosteron een betere massabuilder is dan GH, maar vind het wel een fijne toevoeging. Vooral in de zin van herstel en niet vetter worden terwijl ik soms echt bagger eet de laatste tijd.

Succes met de PCT Myjector ;) komt wel goed!
Niets van aantrekken van die commentaar, sommige mensen kunnen gewoon niet anders dan bashen, sterker dan zichzelf denk ik :p

Ik heb toch ook maanden GHRP-6 genomen en zag niet het minste verschil. Ik vind het dus ook overrated. Ik ken mensen die maanden aan de groeihormonen zaten maar waar ik ook geen verschil zag na maanden. Of toch geen merkbaar verschil. Volgens mij ook allemaal overdreven en zeker als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Nu is het weer een hype. Een jaar geleden ging het over niks anders dan HGH (blue tops, green tops, yellow tops). En als je dan ziet hoeveel ervoor betaald wordt. Zet ik liever mijn spuitje test. Ik zeg niet dat het allemaal bullshit is maar wel dat er fel overdreven wordt.

Ik heb toch ook maanden GHRP-6 genomen en zag niet het minste verschil. Ik vind het dus ook overrated. Ik ken mensen die maanden aan de groeihormonen zaten maar waar ik ook geen verschil zag na maanden. Of toch geen merkbaar verschil. Volgens mij ook allemaal overdreven en zeker als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Nu is het weer een hype. Een jaar geleden ging het over niks anders dan HGH (blue tops, green tops, yellow tops). En als je dan ziet hoeveel ervoor betaald wordt. Zet ik liever mijn spuitje test. Ik zeg niet dat het allemaal bullshit is maar wel dat er fel overdreven wordt.

omdat er ook heel wat zooi rond gaat van hgh.. de meeste zetten ook een lage dosis.. dat is idd niet merkbaar..

Ik neem Hgh alleen omdat het de hypofyse stimuleerd = Beter herstel
Die gelijk ook LH, FSH, Testosterone en Oestradiol stimuleerd, dus ideaal voor in en na een PCT.
Dus dit geeft voor mij niks met gains etc te maken.

Vnv heb ik de uitslag op papier
Heb wel al een paar waarden door gekregen per telefoon deze ochtend
Maar de arts had verder geen tijd ivm zijn spreekuur

Hema 51.3
LH 1.4 U/l
Test 4.8

Uitgebreid doe ik vnv als de uitslag op papier staat

Die waarden waren gemeten 12 dagen na de laatste Inject Test E op 125Mg

Zal wel goed gaan, enjoy your week ;)

en toen was het stil in dit topic

Update?

Denk eerder dat halfslachtige pogingen gedoemd zijn tot mislukken en dat de meeste gewoon de beurs of de kennis niet hebben om HGH succesvol in te zetten..

Terug
Naar boven