MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet echt wat aan mijn conditie gaan doen zodra ik geen tren en oxy meer neem. Na 4 setjes fullsquaten in de 10-12 reprange ben ik al echt aan het einde van mijn latijn :S

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 14:06 ----------



Thanks bro.

Ik zou igf1 alleen IM zetten in de spier die je zojuist getraind hebt. De peg mgf zorgt ervoor dat igf1 genoeg stamcellen voor handen heeft en deze niet deplete. Die zou ik er dus ook bij nemen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 14:07 ----------



thanks ;)
IM kan uiteraard ook met een slinnaald in de schouder of heb ik dit verkeerd?
Dus igf1 in combinatie met peg mgf?
 
Ha jij zet dus ook MGF en IGF-lr3. Hoe doe jij dat met insuline en trainen? Ik zou IGF normaal direct na de training zetten maar normaal pak ik mijn insuline ook ervoor. Ik heb hier ervaring mee en ging te rap richting hypo door de IGF na de training.

Of train jij gewoon minstens een paar uur na de insuline pas?

En wat je conditie betreft, hield je veel vocht vast door de oxy of viel dat mee? Bij mij trok vocht snel weg en dat maakte conditie beter.
 
IM kan uiteraard ook met een slinnaald in de schouder of heb ik dit verkeerd?
Dus igf1 in combinatie met peg mgf?

Ja ik zette peg mgf op rustdagen 24 uur voordat ik.de.igf1 post wo zette

Ha jij zet dus ook MGF en IGF-lr3. Hoe doe jij dat met insuline en trainen? Ik zou IGF normaal direct na de training zetten maar normaal pak ik mijn insuline ook ervoor. Ik heb hier ervaring mee en ging te rap richting hypo door de IGF na de training.

Of train jij gewoon minstens een paar uur na de insuline pas?

En wat je conditie betreft, hield je veel vocht vast door de oxy of viel dat mee? Bij mij trok vocht snel weg en dat maakte conditie beter.

Ja beetje vocht wel weer. Vooral in de buik.

Ik zet slin bij het ontbijt dus het zat elkaar niet in de weg
 
Doel van deze bulk bereikt!

20130129_094515.jpg
 
Damn kerel, op naar de 150 :D

Ja eerst ff beetje cutten. Ik denk dat ik na de bridge/cut op iets van 125 weer zit en dan weer lekker bulken.
 
Nette prestaties maar waarom cutten als je toch 12% hebt? De meeste powerlifters zijn 20% of meer. :P
 
hahahah niceeee 130... off heb je geen verstevigd bed of zo waarin je slaapt XD
 
Haha, straks moet hij inderdaad in een powercage gaan slapen. :D
 
hahahah niceeee 130... off heb je geen verstevigd bed of zo waarin je slaapt XD

heb eerder medelijde met zn vriendin :P


nice man, 130. vind je het niet te vroeg om meteen te cutten ? misschien een idee om lekker verder te (clean)bulken ? aangezien je toch best droog blijft..
een PL'er moet niet bang zijn voor wat spek :D
 
Btw bro, wanneer trakteer je om het te vieren? :D
 
Nette prestaties maar waarom cutten als je toch 12% hebt? De meeste powerlifters zijn 20% of meer. :P

Ik wil eruit zien als een bodybuilder die stiekem powerlift :)
Cutten is vooral om weer ff een klein beetje vet en vocht weg te krijgen en gebruik te kunnen maken van de rebound.
Ik heb het idee dat ik niet heel veel massa pak als ik maar door blijf bulken en dat ik weer ff gevoeliger moet worden voor koolhydraten. Vandaar ff beetje cutten en de laatste week primen (geen carbs, veel volume training om glycogeen op te maken).


hahahah niceeee 130... off heb je geen verstevigd bed of zo waarin je slaapt XD

Heb wel een echt goed bed ja.


Ziek bro! Eindelijk die 130!! Proficiat :D
Btw bro, wanneer trakteer je om het te vieren? :D

Thanks bro en je krijgt wat peps van me he :P als ze tenminste wel binnenkomen deze keer

heb eerder medelijde met zn vriendin :P

nice man, 130. vind je het niet te vroeg om meteen te cutten ? misschien een idee om lekker verder te (clean)bulken ? aangezien je toch best droog blijft..
een PL'er moet niet bang zijn voor wat spek :D

Mijn vriendin voelt zich soms wat claustrofobisch als ik op haar lig ja :D
Voor de rest zie antwoord bovenaan.
 
Zie ik nou in de weerspiegeling van die weegschaal dat je 2 schijven van 25kg vast hebt!? Je bent dus gewoon een ecto van 80,1kg.:(

Dat is mijn ballsac :D
 
  • Like
Waarderingen: kix
Aangezien ik oxy echt compleet zat ben (moe en slecht ademen) ga ik vandaag al beginnen met de bridge.
Ik neem me shit ook gewoon lekker mee naar Egypte dus kan daar om de dag gewoon prop zetten.

week 1-7 test e 250mg per week
week 1-7 mast prop 100mg om de dag
week 1-7 hgh 4iu per dag voor het slapen

Huidige gewicht: 130,1 kilo met niet veel vet (moet het echt eens meten)

Raw stats:

Squat 220
Bench 155
Dead 300
Totaal 675

Vervolg:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...toflesje-meer-325622/index16.html#post7513706
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker zeg 130kg :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven