AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
40cm box squat + lights bands:
10x 2x110 (55)

Speed pull + average band crosswise:
8x1 1x175 (55)

Highbar wide stance Goodmorning:
10x120
8x125
8x130

Plate loaded standing leg curl:
12x100
10x110
8x120

Leg extension:
40x60
40x60
35x60

Wrist roller
4x10
5x7,5
9x2,5

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ik neem aan dat dit bij pepbridge vandaan komt? Staat op de flesjes dat het niet voor humaan gebruik is, maar voor lab doeleinden ;-)

nee extremepeptides
 
Laatst bewerkt:
hoe staat het met je app plus band voor par squatten?
 
hoe staat het met je app plus band voor par squatten?

Niet meer mee verder gegaan aangezien de meeste apparaten niet op tijd het signaal geven
en bij sommige apparaten hij alleen een signaal geeft als hij perfect recht op je been zit.
Daarbij komt ook dat er maar weinig enthousiasme was dus al met al een project waarbij ik alleen maar geld zou verliezen.
 
Kijk dat bedoel ik, mooi zo..:thumbs:

Hahahah en ze hebben ook de bestelling van daarvoor terug gestort, dus heb in totaal zo'n 300 euro terug gekregen :roflol:

Trem I owe you one!
 
Waxen heb ik een tijdje terug laten doen, maar nooit meer man!
Als je zoveel haar hebt als ik is het gewoon misselijkmakend hoe erg pijn het doet en het groeit naar mijn idee echt te snel terug om het waard te zijn.

Ik ga het op een gegeven moment wel allemaal weg laten laseren. Is in veel gevallen (Vooral als je nog AAS neemt) niet permanent, maar blijft veel langer weg. Doe ik gewoon af en toe een onderhoudsbehandeling

En als je nou gewoon zelf een laserapparaat koopt? Die worden tegenwoordig ook steeds beter. De Philips Lumea Precision Plus ofzo scoort nu wel goed.. (Heb even de duurste uitgekozen, 600 euro~) ze zeggen dat je om de 4-6 weken moet laseren om het te onderhouden, maar dan ben je wel f*cking lang bezig wil je je hele lichaam onthaard hebben. Maar het is iig wel stukken goedkoper dan die behandelingen bij een salon.
 
Ik ben ook een aap geworden, vooral door de trenbolone. Mijn vriendin scheert me rug en achterkant schouders en ik doe me buik en borst. 1x week maximaal 30-45min
 
Ik ben ook een aap geworden, vooral door de trenbolone. Mijn vriendin scheert me rug en achterkant schouders en ik doe me buik en borst. 1x week maximaal 30-45min

Mooi dat je dat voor elkaar kunt doen
 
Bench Press + mini bands doubled:
9x 3x85 (50)
(3x wide, 3x middle, 3x small)

Closegrip benchpress:
8x130

One arm 30 incline db
12x34
10x34
8x34

1 arm latpulldown:
12x40
10x40
8x40

Sitting dumbell side raise:
12x26
12x26
20x20
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een aap geworden, vooral door de trenbolone. Mijn vriendin scheert me rug en achterkant schouders en ik doe me buik en borst. 1x week maximaal 30-45min


Herkenbaar man :) was van me zelf al een gorilla, tren en vooral test hebben t er stuk erger op gemaakt haha
 
En als je nou gewoon zelf een laserapparaat koopt? Die worden tegenwoordig ook steeds beter. De Philips Lumea Precision Plus ofzo scoort nu wel goed.. (Heb even de duurste uitgekozen, 600 euro~) ze zeggen dat je om de 4-6 weken moet laseren om het te onderhouden, maar dan ben je wel f*cking lang bezig wil je je hele lichaam onthaard hebben. Maar het is iig wel stukken goedkoper dan die behandelingen bij een salon.

De vraag is vooral of dat even goed werkt. Het apparaat dat die vrouw heeft staan kost 30-35 ruggen dus ik geloof niet dat je daar echt tegenop kan met een ding wat je voor 600 euro in de winkel koopt.
Daarnaast lijkt het me ook echt gekut om het zelf te doen en is het maar 1 behandeling per 6-8 weken dus merk ik het niet zo heel snel in mijn portemonnee. Met rug en borst is ze 40 minuten bezig zei ze.
Het is trouwens IPL.

Ik hoor ook best veel verschillende verhalen over hoeveel pijn het nou doet. De één zegt dat je er niet veel van voelt en die vrouw vertelde mij ook dat het een beetje is alsof er naaldjes op je huid komen. Het zou volgens hun minder pijn doen dat een tattooage en dat vind ik best meevallen vergeleken met waxen (wat ik hells vond!)

Anderen zeggen dat het pijnlijker dan waxen is en iemand vergeleek het zelfs met dat een elastiek op je huid wordt geschoten. En dan niet van dichtbij, maar helemaal uitgerekt en dan loslaten.

Ach ja, alles beter dan 2-3 uur lang waxen lijkt mij

Ik ben ook een aap geworden, vooral door de trenbolone. Mijn vriendin scheert me rug en achterkant schouders en ik doe me buik en borst. 1x week maximaal 30-45min

Mijn vriendin doet het ook, maar dat gaat altijd met veel geklaag.
 
Testo, hoe bevalt je verhoging van test? Je zit nu op hoeveel?
 
De vraag is vooral of dat even goed werkt. Het apparaat dat die vrouw heeft staan kost 30-35 ruggen dus ik geloof niet dat je daar echt tegenop kan met een ding wat je voor 600 euro in de winkel koopt.
Daarnaast lijkt het me ook echt gekut om het zelf te doen en is het maar 1 behandeling per 6-8 weken dus merk ik het niet zo heel snel in mijn portemonnee. Met rug en borst is ze 40 minuten bezig zei ze.
Het is trouwens IPL.

Ik hoor ook best veel verschillende verhalen over hoeveel pijn het nou doet. De één zegt dat je er niet veel van voelt en die vrouw vertelde mij ook dat het een beetje is alsof er naaldjes op je huid komen. Het zou volgens hun minder pijn doen dat een tattooage en dat vind ik best meevallen vergeleken met waxen (wat ik hells vond!)

Anderen zeggen dat het pijnlijker dan waxen is en iemand vergeleek het zelfs met dat een elastiek op je huid wordt geschoten. En dan niet van dichtbij, maar helemaal uitgerekt en dan loslaten.

Ach ja, alles beter dan 2-3 uur lang waxen lijkt mij



Mijn vriendin doet het ook, maar dat gaat altijd met veel geklaag.

Moet je dr nog ff goed laten weten wie de baas is ouwe!! Zou toch wat tren nemen in dat geval!






J/k :D
 
Moet je dr nog ff goed laten weten wie de baas is ouwe!! Zou toch wat tren nemen in dat geval!

J/k :D

Goed plan! :D

Testo, hoe bevalt je verhoging van test? Je zit nu op hoeveel?

Bevalt tot nu toe goed. Merk nog geen groeispurt, maar zie er wel al weer wat voller uit en kracht gaat lekker vooruit.
 
Squat:
1x220
1x230 PR

Goeie diepte en zonder wraps.
Over een tijdje weer eens met de wraps kijken of ik daar 250+ uit kan krijgen

Cambered bar squat:
2x200
2x200
5x160
5x160
 
Laatst bewerkt:
Benchpress + reversed light bands (fpa)
1x170
1x190 PR
8x150

Dumbell rollback extensions:
12x24
10x26
8x28

Barbell Rows:
10x120
8x120
8x120

Band Pushdowns:
130x average band
 
Werkt B5 nog altijd bij jou? Lijkt wel of de werking bij mij is afgenomen. Nu ik van blast naar cruise ga krijg ik toch wat puistjes op plekken waar ik echt al heel lang geen acne heb gehad
 
Werkt B5 nog altijd bij jou? Lijkt wel of de werking bij mij is afgenomen. Nu ik van blast naar cruise ga krijg ik toch wat puistjes op plekken waar ik echt al heel lang geen acne heb gehad

Werkt wel, maar wanneer ik van middel/dosering wissel krijg ik vaak wel een paar puisten
 
Werkt wel, maar wanneer ik van middel/dosering wissel krijg ik vaak wel een paar puisten

Heb ik dus ook en erger mij er mateloos aan. Weet dat het er nou eenmaal bijhoort maar ik kan er nooit van af blijven
 
40cm box squat + lights bands:
8x 2x125 (60)

Speed pull + average band crosswise:
6x1 1x190 (60%)

Hip bridge
15x145
14x150
12x150

Plate loaded standing leg curl:
12x110
10x120
8x130

Kneeling rope crunch (fpa):
20x60
12x65
10x65

Knees out band box squat:
17x medium band
14x medium band
14x medium band
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven