MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit nu bijna op 133 kilo en zie er echt vol uit.
Zal binnenkort even mooi fotootje maken
 
ga je soms ook nog es op cruise doseringen tussendoor ?:)
 
ga je soms ook nog es op cruise doseringen tussendoor ?:)

Ja net 8 weken gedaan

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x75 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
8x132,5

Ging maar net, volgende week wat minder gewicht anders kan ik niet elke week 2,5 kilo toevoegen.

Skull crushers
15x60
12x65
10x70

Rope Pushdowns (@ home)
15x30
10x35
8x40

Rope facepulls (@ home)
20x40
16x45
15x45

Zijkant schouders met bands opgepompt
 
wanneer komen de pics meid? Kan niet wachten om eens stevig door te fappen
 
Heb ik dus ook en erger mij er mateloos aan. Weet dat het er nou eenmaal bijhoort maar ik kan er nooit van af blijven

Ja irritant maar kun je je voorstellen hoe erg het zou zijn als je geen vit b5 gebruiken zou
 
Ja irritant maar kun je je voorstellen hoe erg het zou zijn als je geen vit b5 gebruiken zou

vit b5 + zink doet bij mij ook het werk. Welke supps pak je nog meer en om welke reden. Een vraag puur uit interesse. Heb het echt over supps voordat mensen aan andere dingen denken :eek:
 
Ja irritant maar kun je je voorstellen hoe erg het zou zijn als je geen vit b5 gebruiken zou

Heb er zelf ook nog 60mg accutane per week bijlopen maar vraag me af of dat wel nut heeft op die dosering.

Hoe lang duurt het voor jou voordat het wegtrekt? Heb het idee of ik er meer last van heb tijdens cruise dan blast. Maar soms zijn die puistjes ook binnen een dag of twee weer weg
 
Ik neem 10gr b5 en 50gr zink en heb nagenoeg geen puistjes, daarvoor stond ik steeds vol!!!!
Zet wel mijn test en tren enanthaat om de dag misschien dat dit er ook toe bijdraagt?? Helpt mij allezins toch om puistvrij te kuren... . Misschien ook eens proberen?
 
De vraag is vooral of dat even goed werkt. Het apparaat dat die vrouw heeft staan kost 30-35 ruggen dus ik geloof niet dat je daar echt tegenop kan met een ding wat je voor 600 euro in de winkel koopt. Daarnaast lijkt het me ook echt gekut om het zelf te doen en is het maar 1 behandeling per 6-8 weken dus merk ik het niet zo heel snel in mijn portemonnee. Met rug en borst is ze 40 minuten bezig zei ze. Het is trouwens IPL. Ik hoor ook best veel verschillende verhalen over hoeveel pijn het nou doet. De n zegt dat je er niet veel van voelt en die vrouw vertelde mij ook dat het een beetje is alsof er naaldjes op je huid komen. Het zou volgens hun minder pijn doen dat een tattooage en dat vind ik best meevallen vergeleken met waxen (wat ik hells vond!) Anderen zeggen dat het pijnlijker dan waxen is en iemand vergeleek het zelfs met dat een elastiek op je huid wordt geschoten. En dan niet van dichtbij, maar helemaal uitgerekt en dan loslaten. Ach ja, alles beter dan 2-3 uur lang waxen lijkt mij Mijn vriendin doet het ook, maar dat gaat altijd met veel geklaag.

Jow Testo, ik ben ooit eens weggeweest om wat weg te laten laseren ivm ingroei/ontstekende haarzakjes etc, etc.... Folliculitis barbae in medische termen, al zien de plaatjes op google er wel veel erger uit dan 't mij bekend was.
Was ook met een IPL apparaat, en het stelde echt 3x niks voor. Stonk wel behoorlijk, maar daar was het mee gezegd ook. Elastiekjes vond ik wel een goede vergelijking, maar dan wel heel geconcentreerd op 1 plek zeg maar.. Ja moeilijk te verwoorden eigenlijk. Iedere keer een klein tikje.
Nou had ik maar klein stukje laten doen op proef, maar t werkte goed. Wel ontzettend prijzig, daarom zag ik van een hele behandeling af.
 
Ik neem 10gr b5 en 50gr zink en heb nagenoeg geen puistjes, daarvoor stond ik steeds vol!!!!
Zet wel mijn test en tren enanthaat om de dag misschien dat dit er ook toe bijdraagt?? Helpt mij allezins toch om puistvrij te kuren... . Misschien ook eens proberen?

Bij komt het vooral door hormoonschommelingen als ik van blast naar cruise ga en van cruise naar blast, en daar kan je weinig aan doen
 
Heb er zelf ook nog 60mg accutane per week bijlopen maar vraag me af of dat wel nut heeft op die dosering.

Hoe lang duurt het voor jou voordat het wegtrekt? Heb het idee of ik er meer last van heb tijdens cruise dan blast. Maar soms zijn die puistjes ook binnen een dag of twee weer weg

Meestal krijg ik een hele dikke onderhuidse hier en daar en die trekt dan langzaam weg.

Ik neem 10gr b5 en 50gr zink en heb nagenoeg geen puistjes, daarvoor stond ik steeds vol!!!!
Zet wel mijn test en tren enanthaat om de dag misschien dat dit er ook toe bijdraagt?? Helpt mij allezins toch om puistvrij te kuren... . Misschien ook eens proberen?

Doe ik ook idd

Jow Testo, ik ben ooit eens weggeweest om wat weg te laten laseren ivm ingroei/ontstekende haarzakjes etc, etc.... Folliculitis barbae in medische termen, al zien de plaatjes op google er wel veel erger uit dan 't mij bekend was.
Was ook met een IPL apparaat, en het stelde echt 3x niks voor. Stonk wel behoorlijk, maar daar was het mee gezegd ook. Elastiekjes vond ik wel een goede vergelijking, maar dan wel heel geconcentreerd op 1 plek zeg maar.. Ja moeilijk te verwoorden eigenlijk. Iedere keer een klein tikje.
Nou had ik maar klein stukje laten doen op proef, maar t werkte goed. Wel ontzettend prijzig, daarom zag ik van een hele behandeling af.

Heb dinsdag mijn eerste behandeling gehad en het viel reuze mee ja. Zie al wat plekken met minder haar.
Normaal is het voor borst en rug en buik samen meer dan 300 per behandeling maar ik betaal 182 euro dus dat kan ik nog wel lijen eens per 6 â 8 weken
 
hey testieboemba zit nu op 3gr test 1gr tren maar merk nog niets is eerste kuurtje by the way wat nu?
 
Ik gebruik roa de eerste 2 weken in mijn kuurtjes op 20mg elke dag en de 2e 2 weken in nakuur .. De meeste acne treed bij mij op - zoals bij de meesten - bij de grote hormoonschommelingen .. zodra de waarden min of meer stabiliseren heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van ..

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Verwar de ml niet met gr hé:rolleyes:

Inderdaad .. 1e kuur 3 gram test 1 gram tren per week :eek: ..
 
Ik gebruik roa de eerste 2 weken in mijn kuurtjes op 20mg elke dag en de 2e 2 weken in nakuur .. De meeste acne treed bij mij op - zoals bij de meesten - bij de grote hormoonschommelingen .. zodra de waarden min of meer stabiliseren heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van..

Dat is ook nog wel een goeie optie!
 
Na lekker 4 dagen rust in Barcelona weer een goede training neergezet

Cambered Bar Squat
1x200
1x210
1x220

Zat nog iets meer in, maar dat is een mooie 5 kilo PR voor de volgende keer

Seated safetybar goodmorning:
8x150
8x150
8x150

Ineens extreem veel sterker geworden in deze oefening.
Nog geen maand geleden deed ik setjes van 8x140

Reverse Hypers curl:
15x60
12x70
12x70

Knees out band box squat:
18x medium band
15x medium band
15x medium band
 
Vind het toch knap dat je al je kracht weet te behouden als je aan het cruisen bent. Ik ga toch zo'n 10% omlaag bij de grote compounds ondanks dat ik nauwelijks massa verlies
 
Vind het toch knap dat je al je kracht weet te behouden als je aan het cruisen bent. Ik ga toch zo'n 10% omlaag bij de grote compounds ondanks dat ik nauwelijks massa verlies

Zit nu wel in een kuur

Ik heb idd geen krachtverlies en kom zelfs nog wel wat kracht aan tijdens het bridgen/cruisen.
Zelfs na 8 weken niet achteruit gegaan op 250mg test e per week.

Kan me wel herinneren dat als ik helemaal off ging dat ik na een maand of iets langer wel wat slapper werd, maar ook niet heel veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven