groter is beter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee jongens, ik wacht even tot iemand me ermee helpt want dan sta ik er veel beter op dan dat ik zelf loop te kloten. Je moet het ook maar zo zien; des te langer je wacht des te groter ik zal worden
Thanks maat! Die 200 kilo begint nu wel heel dichtbij te komen he
Ik ga me echt een baas voelen zodra ik dat wegdruk. Dan ga ik ook echt alleen nog maar bankdrukken wanneer de sportschool helemaal vol is hahaha

Maar goed dat je niet bij een basicfit/fit4free traint dan zouden mensen je echt gaan filmen
Daar word je al als god gezien als je 200kg kan deadliften

Nee jongens, ik wacht even tot iemand me ermee helpt want dan sta ik er veel beter op dan dat ik zelf loop te kloten. Je moet het ook maar zo zien; des te langer je wacht des te groter ik zal worden
Thanks maat! Die 200 kilo begint nu wel heel dichtbij te komen he
Ik ga me echt een baas voelen zodra ik dat wegdruk. Dan ga ik ook echt alleen nog maar bankdrukken wanneer de sportschool helemaal vol is hahaha

Maar goed dat je niet bij een basicfit/fit4free traint dan zouden mensen je echt gaan filmenDaar word je al als god gezien als je 200kg kan deadliften

Is de laatste jaren wel verbeterd, ik reis veel door Nederland waardoor een abbo bij zo'n franchise wel makkelijk is. Is vaak alleen erg druk en je wordt heel snel arrogant als je niet oppast want bij de meeste vestigingen ligt het gemiddelde gewicht op de 70kg en kunnen de meeste nog niet eens 60kg bankdrukken
Enige voordeel eigenlijk is dat er veel meer vrouwen komen dan bij andere gyms maar daar heb je ook andere plekken voor om die te ontmoeten![]()

Het erge daaraan is, dat veel van die 70/60kg lifters al iets nemen is wat ik om me heen zie. Terwijl ze niet eens weten hoe ze moeten eten laat staan hoe ze moeten liften.
En vrouwen kan je overal ontmoeten he. De laatste plek waar ik met vrouwen praat is in de gym. De gym is om te trainen, niet om te lullen.
Maar genoeg log jacken voor vandaag![]()
Tja, we zijn ooit allemaal daar begonnen dat dan weer wel. Gaat me meer om de manier waarop het gebeurt.