XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar blijft die beloofde foto??? 133kg must see:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Benchpress:
1x150
1x175 PR
5x140

175 kilo zonder spotter gedaan dus bij deze heb ik geen twijfel :)
Nog maar 25 kilo tot ik mijn doel van 200 heb bereikt!

Rope Pushdowns (@ home)
12x40
10x40
9x40

Rope facepulls (@ home)
15x50
15x50
15x50

Band Pushdowns:
45x average + mini band (5 breaths rest)
15x average + mini band (5 breaths rest)
10x average + mini band

waar blijft die beloofde foto??? 133kg must see:P

Nog geen moment gehad. Laatste helemaal opgepompt was er verder niemand in de gym waarop ik vertrouwde dat ie een goeie foto kon maken en selfies mislukken altijd bij mij.

mooi pr!

Een selfie van je rug kun je wel maken, zo heb ik laatst ook een foto gemaakt van mijn rug. Mijne staat ergenst bij mijn laatst genomen foto als voorbeeld..

Gewoon je rug filmen en dan een screenshot maken.

spiegels in de gym?

Gewoon timer aanzetten op je camera en dan heb je een stuk of tien seconden voordat de foto wordt genomen :)

• #2.849
Nee jongens, ik wacht even tot iemand me ermee helpt want dan sta ik er veel beter op dan dat ik zelf loop te kloten. Je moet het ook maar zo zien; des te langer je wacht des te groter ik zal worden :P

Thanks maat! Die 200 kilo begint nu wel heel dichtbij te komen he :)
Ik ga me echt een baas voelen zodra ik dat wegdruk. Dan ga ik ook echt alleen nog maar bankdrukken wanneer de sportschool helemaal vol is hahaha

nog 'maar' 25 kilo :p

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Wel mooie bench uiteraard

Nee jongens, ik wacht even tot iemand me ermee helpt want dan sta ik er veel beter op dan dat ik zelf loop te kloten. Je moet het ook maar zo zien; des te langer je wacht des te groter ik zal worden :P

Ik ga me echt een baas voelen zodra ik dat wegdruk. Dan ga ik ook echt alleen nog maar bankdrukken wanneer de sportschool helemaal vol is hahaha

Maar goed dat je niet bij een basicfit/fit4free traint dan zouden mensen je echt gaan filmen:p

Daar word je al als god gezien als je 200kg kan deadliften

• #2.852

200 kg is king! Moet ik nu ook eens snel gaan douwen! Momenteel stijgt alles behalve me bench :mad:
Nog wedstrijd ambities in pl?

Hebben ze daar wel zoveel schijven ? :D

Is de laatste jaren wel verbeterd, ik reis veel door Nederland waardoor een abbo bij zo'n franchise wel makkelijk is. Is vaak alleen erg druk en je wordt heel snel arrogant als je niet oppast want bij de meeste vestigingen ligt het gemiddelde gewicht op de 70kg en kunnen de meeste nog niet eens 60kg bankdrukken

Enige voordeel eigenlijk is dat er veel meer vrouwen komen dan bij andere gyms maar daar heb je ook andere plekken voor om die te ontmoeten:p

Is de laatste jaren wel verbeterd, ik reis veel door Nederland waardoor een abbo bij zo'n franchise wel makkelijk is. Is vaak alleen erg druk en je wordt heel snel arrogant als je niet oppast want bij de meeste vestigingen ligt het gemiddelde gewicht op de 70kg en kunnen de meeste nog niet eens 60kg bankdrukken

Enige voordeel eigenlijk is dat er veel meer vrouwen komen dan bij andere gyms maar daar heb je ook andere plekken voor om die te ontmoeten:p

Het erge daaraan is, dat veel van die 70/60kg lifters al iets nemen is wat ik om me heen zie. Terwijl ze niet eens weten hoe ze moeten eten laat staan hoe ze moeten liften.

En vrouwen kan je overal ontmoeten he. De laatste plek waar ik met vrouwen praat is in de gym. De gym is om te trainen, niet om te lullen.

Maar genoeg log jacken voor vandaag :)

Het erge daaraan is, dat veel van die 70/60kg lifters al iets nemen is wat ik om me heen zie. Terwijl ze niet eens weten hoe ze moeten eten laat staan hoe ze moeten liften.

En vrouwen kan je overal ontmoeten he. De laatste plek waar ik met vrouwen praat is in de gym. De gym is om te trainen, niet om te lullen.

Maar genoeg log jacken voor vandaag :)

lijkt me echt kut als je maar 70 kunt liften

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven