AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja idd. Ik weet ook precies waar een winkel in de stad zit alleen ben ik sinds een half jaar wat verder gaan wonen.
En mijn fiets is ondertussen bezweken onder mijn gewicht en vind het zonde om een nieuwe te kopen omdat ik voor een auto aant sparen ben :P

160 bench lukte niet net :( vraag me af of ik nu weer 4 maanden blijf steken op 155 voor ik weer progressie maak....

Ik vind hartlopen wel leuk, maar moet ik eerst wel ff goede schoenen kopen, want ik krijg echt snel shin splints.
Ik moest laatste ff een paar keer een sprintje trekken om de trein te halen en heb nu al weer een beetje pijn in mijn schenen :S

Ik zocht echt lang naar de term van deze kwaal. :bow: Hinderlijk irritant maar nu weet ik waar ik op moet zoeken om de oorzaak van de pijn te achterhalen.

Ik zocht echt lang naar de term van deze kwaal. :bow: Hinderlijk irritant maar nu weet ik waar ik op moet zoeken om de oorzaak van de pijn te achterhalen.

Het help trouwens als je je kuiten laat losmaken bij een active release therapeut

Bedankt voor de tip. Is dat met één consult te verhelpen? Anders moet ik maar eens een andere zorgverzekering afsluiten.

Er is geen enkele zorgverzekering die active release therapie vergoedt helaas tenzij deze persoon ook een fysiotherapeut is. Hoeveel sessies je nodig hebt is individueel en het is natuurlijk een verschil of je er heel erg last van hebt of maar een klein beetje.
Na 1 sessie merk je meestal wel resultaat al.

Ik kreeg net twee flesje van 1mg anti gdf-8 (myostatin) en heb er meteen eentje gezet :)
Over 2 weken zet ik er nog eentje

Jij had toch ook halo gebruikt?
Ervaringen?

Nee? :(

K*t lange :p

Mja het zal toch wel niet zo boeiend zijn want op 200mg iran hormone oxy merkte ik ook niet die abnormale krachttoenname. Enige wat ik krijg van anabolen is massa lijkt wel, want mijn kracht vooruitgang is bijna hetzelfde als iemand die natural traint op de deadlift na.

Ik heb sinds dat ik ook de bridge vrij hoog gedoseerd heb (250 test per week 100 mast om de dag) mijn lichaam denk ik niet genoeg rust gegeven. Heb vaak na lang doorkuren dat de erecties niet echt super meer zijn.
Je zou denken wss de deca, maar mijn libido is vrij goed en ik ben absoluut niet lethargisch, vrijwel geen gyno, lactatie dus ik denk dat mijn prolactine goed is. Plus dat ik dit ook heb wanneer ik geen nor19 gebruik maar gewoon lang kuur.
Ik denk dat mijn Nitric Oxide een boost nodig heeft dus begin vandaag met 20 gram arginine.
Uiteraard binnenkort een bloedtest, maar ik denk dat er niks op te zien zal zijn.

Laatst bewerkt:
jou bridge is gewoon een kuur;)

Denk je dat je op 125 test e only 4/6 week massa gaat verliezen? .....

jou bridge is gewoon een kuur;)

Denk je dat je op 125 test e only 4/6 week massa gaat verliezen? .....

Nee maar ik heb tijdens die bridge een beetje gecut dus daarom wat meer genomen, maar ga ik niet meer doen. Bridge op 150 test per week is wat ik daarvoor altijd deed en in het vervolg weer zal doen.

Wat een k*t dosering :p
Of heb je test van 300 per ml?

Als je 1ml spuitjes hebt, dan kan je nog makkelijker meten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven