- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind hartlopen wel leuk, maar moet ik eerst wel ff goede schoenen kopen, want ik krijg echt snel shin splints.
Ik moest laatste ff een paar keer een sprintje trekken om de trein te halen en heb nu al weer een beetje pijn in mijn schenen :S
Hinderlijk irritant maar nu weet ik waar ik op moet zoeken om de oorzaak van de pijn te achterhalen.Ik zocht echt lang naar de term van deze kwaal.Hinderlijk irritant maar nu weet ik waar ik op moet zoeken om de oorzaak van de pijn te achterhalen.
Het help trouwens als je je kuiten laat losmaken bij een active release therapeut
Bedankt voor de tip. Is dat met één consult te verhelpen? Anders moet ik maar eens een andere zorgverzekering afsluiten.
Komt wel bro160 bench lukte niet netvraag me af of ik nu weer 4 maanden blijf steken op 155 voor ik weer progressie maak....

Ik kreeg net twee flesje van 1mg anti gdf-8 (myostatin) en heb er meteen eentje gezet
Over 2 weken zet ik er nog eentje
jou bridge is gewoon een kuur
Denk je dat je op 125 test e only 4/6 week massa gaat verliezen? .....
Wat een k*t dosering
Of heb je test van 300 per ml?