Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dafuq 4 kilo op een peptide? Ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen op gebied van peptiden.

Prijzig spul zeker?

1mg follistatin kost je zo 500,- idd :o
Ik wacht nog even iig :D

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 19:56 ----------

Ik heb de laatste tijd vaak dromen over zombies, maar misschien komt dat omdat ik soms 10 uur lang Resident Evil speel

Hmm hahaha zo lang? Tering :o
 
Ja ik kan alles niet opnoemen wat ik allemaal had van sides maar het kwam mij gewoon te veel.. Ik begon vorige keer in gym uit te nemen tegen een neger, ik zei hem dat hij geen witte tanden heeft.. maar dat het gewoon zo lijkt omdat hij zwart is.. Ik zei dat ik nu paar weken naar zonnebank ging(M2) en dat het lijkt alsof ik wittere tanden heb gekregen, maar das gewoon door de verbruining in mijn gezicht.. Die staarde mij zo aan van wtf?
 
1mg follistatin kost je zo 500,- idd :o
Ik wacht nog even iig :D

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 19:56 ----------



Hmm hahaha zo lang? Tering :o

Ja bijna elke zaterdag ff tien uur lang zombies knallen met mijn werkgever/maatje.
Enige waar ik uberhaupt voor naar kantoor ga hahha

Folli koste me 65 per 1mg.
Ik zag ze trouwens bij labpe voor 100 dollar das ook maar iets van 70 ofzo


Ja ik kan alles niet opnoemen wat ik allemaal had van sides maar het kwam mij gewoon te veel.. Ik begon vorige keer in gym uit te nemen tegen een neger, ik zei hem dat hij geen witte tanden heeft.. maar dat het gewoon zo lijkt omdat hij zwart is.. Ik zei dat ik nu paar weken naar zonnebank ging(M2) en dat het lijkt alsof ik wittere tanden heb gekregen, maar das gewoon door de verbruining in mijn gezicht.. Die staarde mij zo aan van wtf?
Uit nemen? Bedoel je hem dissen?
 
Ja bijna elke zaterdag ff tien uur lang zombies knallen met mijn werkgever/maatje.
Enige waar ik uberhaupt voor naar kantoor ga hahha

Folli koste me 65 per 1mg.
Ik zag ze trouwens bij labpe voor 100 dollar das ook maar iets van 70 ofzo



Uit nemen? Bedoel je hem dissen?
Ja
 
Ja bijna elke zaterdag ff tien uur lang zombies knallen met mijn werkgever/maatje.
Enige waar ik uberhaupt voor naar kantoor ga hahha

Folli koste me 65 per 1mg.
Ik zag ze trouwens bij labpe voor 100 dollar das ook maar iets van 70 ofzo

Ik zie het ja! Hmm alleen out of stock..
 
Nou ik vond het wel weer mooi geweest en ga van 20 april tot 18 mei ff bridgen op 150mg test e.
Daarna wss iets met test prop en tren ace om droog te worden.
 
Ging je niet direct over gaan op die cutkuur bro?
 
Ging je niet direct over gaan op die cutkuur bro?

Nee ik wil eerst weer mijn erecties en libido goed hebben. Ik heb vaak als ik lang doorga dat ik moeilijker een stijve krijg ongeacht welk middel ik ook neem.
Ik neem voor alle zekerheid ook lekker wat dostinex 0,5 tweemaal per week bij. IS alleen maar leuk voor het libido
 
Zat, en velen net zo zwaar als jij alleen van mijn lengte.

90% is wel klein qua lengte hoor.

Ja klopt het is altijd wel een beetje teleurstellend als je een pro van filmpjes kent en dan IRL ziet.
 
Gozer hoe gaat het hier? ben tijd niet meer op dbb geweest wegens school! dacht effe kijke hoe de reus van dbb het doet. hoever zit je nu met je TRT?
succes verder ;)
 
Gozer hoe gaat het hier? ben tijd niet meer op dbb geweest wegens school! dacht effe kijke hoe de reus van dbb het doet. hoever zit je nu met je TRT?
succes verder ;)

Nu net weer begonnen met trt. Je moet ff de posts lezen dan ben je weer up to date ;)
Sowieso nu weer ff tijdje trt en dan ga ik cutten.
 
yo bigga hoe gaat ie hiero dan
 
yo bigga hoe gaat ie hiero dan

Goed man. Zit nu op 127 kilo en ben behoorlijk wat vocht kwijtgeraakt.
Snurken is weer een stuk minder gelukkig.
 
Ik zie dat alles goed gaat hier bro, ik ben sinds kort overgaan naar 10ui per dag.. maar ik krijg last van hevige hoofdpijn, en gal oprispingen
 
Ik zie dat alles goed gaat hier bro, ik ben sinds kort overgaan naar 10ui per dag.. maar ik krijg last van hevige hoofdpijn, en gal oprispingen

Is een hoge dosering ja. Heb je wel opgebouwd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven