AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je benen zullen heus niet gigantisch opzwellen van enkele weken wat high rep te Squatten. ;) Voor onderhoud zou ik het echt wel doen. Ook om techniek toch nog een beetje te 'onthouden'.

Ja, maar ik kan niet lowbar squaten dus kan geen techniek oefenen. Highbar en lowbar verschillen gigantisch qua setup en neergaande/teruggaande beweging.

hey testofles hoe doe jij eigenlijk deadliften? bij mij glijd de stang uit me handen met meer dan de helft dan jouw gewicht
gebruik je kalk poeder of zo?

Weeg een halve kilo minder de laatste paar dagen schommel ik tussen 124,5 en 125 sochtends.

Net met 15x50 gebencht :P

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 13:05 ----------

15x60 ging ook super easy. Hou het hier wel bij voor vandaag.
Morgen squaten en deadliften.

Doe ik wel om de dag benchen en squat/dead tot ik weer acceptabele gewicht kan.

Laatst bewerkt:
He bro, hoe bevalt de Anavar je? Zelf ook aan het twijfelen het erbij te pakken bij m'n test/tren/t3, moeite waard of niet echt een geweldige aanvulling?

He bro, hoe bevalt de Anavar je? Zelf ook aan het twijfelen het erbij te pakken bij m'n test/tren/t3, moeite waard of niet echt een geweldige aanvulling?

Anavar is een mooie aanvulling op die stack. 80 a 100mg per dag erbij, dat is voor 99% de sweet spot.

Goed nieuws!
Met 80 kilo + 16 kilo chains speed benchen gaat weer vrijwel pijnloos :)

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 15:30 ----------

Het is nu trouwens 2,5 week geleden dat ik mijn hand brak en ze zeiden dat ik 3 weken gips nodig had en 6 weken niet kon trainen.

Door het kuren sneller herstel! :D

Vandaag weer gesquat zonder probleem en gedeadlift met rechts een strap zodat ik niet mijn hele hand hoefde te gebruiken.
200 kilo + 32 kilo chains is geen probleem.

Had alleen flink pijn in mijn linkerknie met squat.....:eek:

fl**ker ben je Testo, met je gebroken klauw lift je meer dan ik als ik een topdag heb :')

hahahah

haha bijna lachwekkend dat je met gebroken hand meer lift als ik ooit gedaan heb

Net benchpress gedaan met 32 kilo chain aan de stang en tot mijn oude max van 130 kilo (162 tot.) gewerkt.
Nog een pr van 135 geprobeerd maar NET gemist jammer genoeg.

Maar goed, ben allang blij dat ik gewoon kan maxen 3 weken na dato.
Zit te denken om 800mg primo per week naast mijn trt te zetten en dan na een maandje weer anavar erbij.

Aangezien maximaal trainen weer prima gaat ben ik vandaag weer begonnen.

500mg test e per week
200mg deca per week
1000mg mast e per week

Aangezien primo en mast nogal gelijk zijn kies ik toch liever voor mast ivm kosten en ml's.
Daarbij wat testo uiteraard en een klein beetje deca om de gewrichten soepel te houden.

Ben benieuwd wat zoveel mast e gaat doen qua vocht huishouding.

Vervolg:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...toflesje-meer-325622/index64.html#post7926545

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven