XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja vooral als je er op deze manier achter moet komen.

Hopelijk herstelt het snel. Dat je traint en kuurt zou hier een voordeel voor zijn.

idd, ik hoop iig dat het gips er sneller dan 3 weken af mag want voor mijn werk moet ik met beide handen kjunnen typen

Ik weet wat je bedoeld, Ik heb het zelf gehad dat ik moest stoppen met tren in week 4 van mijn cycle..
De eerste keer tren had ik helemaal geen problemen, maar de tweede keer was het te gek..
Als iemand naar mij keek wou ik zijn hoofd eraf rossen.. Ik kijk constant in achteruitkijk spiegel alsof mensen mij uitdaagden door dicht te rijden.. En zorgt inderdaad voor ruzie in relatie, sterkte

Ik rijd dan nog met een bom van een auto, komen ze dicht bij me rijden.. Ga ik gewoon met hun spelen door gas te geven, opschuiven naar het 2e vak.. Wachten tot ze naast me rijden en terug gas geven.. Soms zelf geen halt weten van de gaspedaal, als je een auto hebt met topspeed 260km/h en op 400MG tren zit = killing

Sommige mensen zeggen minder agressief te zijn als ze tren ace ED prikken. Zelf had ik op 75-100 mg ace ED geen noemenswaardige mentale problemen maar op 400 mg tren e merkte ik (achteraf gezien) dat ik mensen soms wel bot behandelde zonder directe aanleiding. De volgende keer dat ik tren ga nemen, niet binnen 1.5 jaar, dan wil ik ace 2x per dag subq toedienen en iets stacken voor een betere nachtrust. Voor volgend jaar staat iig high dose primo op de planning, kijken wat dat me gaat brengen.

Sommige mensen zeggen minder agressief te zijn als ze tren ace ED prikken. Zelf had ik op 75-100 mg ace ED geen noemenswaardige mentale problemen maar op 400 mg tren e merkte ik (achteraf gezien) dat ik mensen soms wel bot behandelde zonder directe aanleiding. De volgende keer dat ik tren ga nemen, niet binnen 1.5 jaar, dan wil ik ace 2x per dag subq toedienen en iets stacken voor een betere nachtrust. Voor volgend jaar staat iig high dose primo op de planning, kijken wat dat me gaat brengen.
Kan dat subcutaan? Hoe zit dat dan?

Kan dat subcutaan? Hoe zit dat dan?

Het is in principe gewoon hetzelfde als test e subq zetten. Afgifte van de stof wordt langzamer (maar stabieler) door de matige bloedtoevoer in vetmassa. Daarnaast wordt subq prikken een probleem als je veel ml moet zetten maar met 2x per dag 0.25 ml moet dat geen echt issue zijn.

Tren heb ik ook wel last van agressie, maar niet zo erg.

Ik doe nu bij het ontbijt wat slin erbij. Zal misschien iets schelen in massa verlies

Het is in principe gewoon hetzelfde als test e subq zetten. Afgifte van de stof wordt langzamer (maar stabieler) door de matige bloedtoevoer in vetmassa. Daarnaast wordt subq prikken een probleem als je veel ml moet zetten maar met 2x per dag 0.25 ml moet dat geen echt issue zijn.

Ik heb vorig jaar tren subq gezet 0,5ml max. Soms heb je pech en een bult op je buik voor een paar dagen maar meestal gaat het goed. Met een slin naald 10mm (edit ik had 1mm en werd hierop gewezen, was foutje) diep in mijn been beviel beter. Het was imo vooral het dagelijks prikken tov eod dat minder sides gaf.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 01:46 ----------

Over tren en agressie. Ik werk dus in de bejaardezorg waarbij geduld en vriendelijkheid extreem belangrijk is. Ik was als de dood dat ik door tren anders zou worden maar aan de andere kant ken ik dus geen enkele vorm van agressie in mezelf. Ik wordt wat zekerder van mezelf en met de auto is het idd uitkijken maar verder voel ik me heerlijk op tren. Wat is dat toch, heeft de een soms van zichzelf minder receptoren.....want ik groei wel minder als sommige.....maar je weet hoe stats zijn op internet bij velen.....

Wel k*t Testoflesje, hoop dat de schade aan hand en vooral met vriendin niet blijvend is. AAS en wat voor gains dan ook zou mijn relatie nooit in de weg moeten staan want dan gaan AAS de deur uit. Denk een goede beslissing om van die tren af te blijven. Maar ja ik l*l theoretisch nu want ik heb nooit hoeven kiezen tussen AAS en vriendin.

Laatst bewerkt:
Ik blijf ook nog wel AAS nemen, maar tren komt er bij mij niet meer in.
Normaal ben ik vrij relaxt maar als mensen moeilijk doen heb ik helaas vrij weinig geduld en met tren gaat dat heel snel over in agressie.

Als ik over 6 weken weer ga trainen en niet te ver achteruit ben gegaan ga ik weer verder met cutten maar deze keer lekker primo + anavar. Neem ik wel 600-800mg per week

Zit momenteel nog op 125 kilo en heb mn kcal sinds de breuk weer geupt zodat ik op onderhoud ongeveer eet.
Neem nu:
150mg test e EW
5iu hyge ED
20m anavar ED
Veel vitamines en mineralen , groente en fruit extra.

edit:
@GetXXL vit D3 neem ik elke dag 5000iu van in

Ik neem savonds voor het slapen met mijn kwark een calcium preperaat
en bij het ontbijt alle pillen die ik al nam neem ik noig magnesium en zink extra

Laatst bewerkt:
Gaat trouwens best goed met mn hand. Ik kan elke dag meer bewegen en kracht zetten zonder pijn :)
Ik hoop nog steeds dat vrijdag het gips eraf mag blijven omdat ik wolverine-like-healing powers heb door de shizzle

Gaat trouwens best goed met mn hand. Ik kan elke dag meer bewegen en kracht zetten zonder pijn :)
Ik hoop nog steeds dat vrijdag het gips eraf mag blijven omdat ik wolverine-like-healing powers heb door de shizzle

zo hard geslaan dat je knoken er nu uitgroeien :p
veel beterschap kerel!

thanks man :)

Beter ga je vlug terug trainen zodat ik je niet dwarf als we meeten...

J/k bro, hopelijk herstel je spoedig!

Mag ik mijn andere hand ook nog wel breken ! :D

thnx

Al tijdje aan het volgen, toch maar abbo genomen :cool: spoedig herstel toegewenst en sterkte met wat er is gebeurd.

thnx man

die hyge year round 5 iu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven