AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
yep

Maar die muur had zeker veel grotere schade.. Wedde van wel XD pff agressieveling dat je bent.. Zoe je nou roidrage jonguh zelfs de meest ervaren hebben er last van.. Xd

Nee het enige wat die muur heeft is een veeg van kapotte huid :S

lol ja of sterke muur, zit namelijk beton in

Zit momenteel nog op 125 kilo en heb mn kcal sinds de breuk weer geupt zodat ik op onderhoud ongeveer eet.
Neem nu:
150mg test e EW
5iu hyge ED
20m anavar ED
Veel vitamines en mineralen , groente en fruit extra.

edit:
@GetXXL vit D3 neem ik elke dag 5000iu van in

Ik neem savonds voor het slapen met mijn kwark een calcium preperaat
en bij het ontbijt alle pillen die ik al nam neem ik noig magnesium en zink extra

Ik wed dat je urine KNALgeel ziet iedere keer als je naar toilet gaat! :)

Klote van je blessure, spoedig herstel gewenst!

Zit zelf ook voor eerste keer aan de Tren (E,400mg/w) en merk van mezelf dat ik net iets rapper pissig word en botter ben in het algemeen. Maar net omdat ik mij daar zo op voorbereid heb (bekende side van Tren) gaat er iedere keer als ik "agressief" word een luide alarmbel af in mijn hoofd en is het direct weer over. Ook mijn vriendin (die op de hoogte is) heeft zich daar op ingesteld: iedere keer als ik chagrijnig word zegt ze al lachend: "net een spuitje gezet lieverd?". En als je dan even nadenkt waarom je net boos bent, zie al gauw hoe ridicuul het eigenlijk is.

Klinkt misschien wat als ouwe praat maar ik denk dat jezelf zo onder controle houden wel makkelijker wordt naar mate je wat ouder (en wijzer) wordt...

De enige manier waarop AAS schadelijk kunnen zijn voor mijn relatie is hoe ze mij het libido geven van Tiger Woods in een stripclub op alcohol en MDMA :)

Laatst bewerkt:
Ja bij mij gingen ook wel bellen rinkelen maar ik word daar dan helaas niks kalmer van.

Achteraf is altijd makkelijk lullen :p
Er moet vaak serieus iets gebeuren wil je het inzien :D

Dat is waar idd

Het gips is eraf en ik hoef nu alleen ff een tijdje een kousje om mn hand te hebben.
Ze hadden geen foto gemaakt, maar over 3 weken maken ze een foto.

Hup trainen jij ecto :D

Goed nieuws big guy!

Prowler gaat trouwens niet opschieten via huidig contact, ga een ander benaderen en anders zelf kokers bestellen en lassen want dit duurt me te lang.

nog steeds 125 kilo

Squatten gaat inderdaad nog. Heb ook een tijdje met 1 hand gesquat toen de andere hand in het gips lag. Had toen wel altijd een spotter achter me, just in case.

Squatten gaat inderdaad nog. Heb ook een tijdje met 1 hand gesquat toen de andere hand in het gips lag. Had toen wel altijd een spotter achter me, just in case.

Ik denk dat high bar squat in de 10 rep range nog wel kan, maar ik wil niet dat mijn benen groter worden, alleen sterker. Daarom vind ik het nu niet de moeite om te gaan squaten.
Bij lowbar zal ik toch wel beide handen goed moeten kunnen gebruiken als ik 1-3rm squat

Ik denk dat high bar squat in de 10 rep range nog wel kan, maar ik wil niet dat mijn benen groter worden, alleen sterker. Daarom vind ik het nu niet de moeite om te gaan squaten.
Bij lowbar zal ik toch wel beide handen goed moeten kunnen gebruiken als ik 1-3rm squat

Je benen zullen heus niet gigantisch opzwellen van enkele weken wat high rep te Squatten. ;) Voor onderhoud zou ik het echt wel doen. Ook om techniek toch nog een beetje te 'onthouden'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven