Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee het enige wat die muur heeft is een veeg van kapotte huid :S

Zit momenteel nog op 125 kilo en heb mn kcal sinds de breuk weer geupt zodat ik op onderhoud ongeveer eet.
Neem nu:
150mg test e EW
5iu hyge ED
20m anavar ED
Veel vitamines en mineralen , groente en fruit extra.
edit:
@GetXXL vit D3 neem ik elke dag 5000iu van in
Ik neem savonds voor het slapen met mijn kwark een calcium preperaat
en bij het ontbijt alle pillen die ik al nam neem ik noig magnesium en zink extra

Ja bij mij gingen ook wel bellen rinkelen maar ik word daar dan helaas niks kalmer van.

Goed nieuws big guy!
Prowler gaat trouwens niet opschieten via huidig contact, ga een ander benaderen en anders zelf kokers bestellen en lassen want dit duurt me te lang.

Squatten gaat inderdaad nog. Heb ook een tijdje met 1 hand gesquat toen de andere hand in het gips lag. Had toen wel altijd een spotter achter me, just in case.
Ik denk dat high bar squat in de 10 rep range nog wel kan, maar ik wil niet dat mijn benen groter worden, alleen sterker. Daarom vind ik het nu niet de moeite om te gaan squaten.
Bij lowbar zal ik toch wel beide handen goed moeten kunnen gebruiken als ik 1-3rm squat
Voor onderhoud zou ik het echt wel doen. Ook om techniek toch nog een beetje te 'onthouden'.