- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heren, even over het vet zelf, ik lees net even een stukje over kokos olie en dat het sneller wordt omgezet in suikers en energie, maar het bevat best wel veel verzadigde vetten is dit niet nadelig?
en 2000 mg TEST :O merk je wat van die verbranding waar ze het over hadden? dat je op hoge dosis testonly je ver verbrandt? heren, even over het vet zelf, ik lees net even een stukje over kokos olie en dat het sneller wordt omgezet in suikers en energie, maar het bevat best wel veel verzadigde vetten is dit niet nadelig?
Is een domme vraag volgens mij, denk wel dat hij dit wel al paar x geprobeert heeft onze grote boi@testoflesje, heb jij wel eens tren only gedaan ? (dus zonder test)
MCT!!
Kokosolie biedt de voordelen van vetten en dat het sneller als energiebron wordt opgenomen dan andere vetten (geen suikers btw..). Hierdoor kun je dus je carbs verlagen.

Is een domme vraag volgens mij, denk wel dat hij dit wel al paar x geprobeert heeft onze grote boi
vandaar de vraag ook.High fats hebben voordeel als je ectomorph bent..En jij vind carbs verlagen een voordeel?
Doe ik liever low fat, high carbs![]()
want?
Nee nog nooit gedaan. Altijd wel een beetje test erbij voor libido.@testoflesje, heb jij wel eens tren only gedaan ? (dus zonder test)
@testoflesje, heb jij wel eens tren only gedaan ? (dus zonder test)