Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Closegrip benchpress
1x130
1x140
1x145 PR
3x120
3x120

30' incline benchpress:
5×100
5×110
5x115
4x120

Sitting rear raise:
15x23
12x23
10x23
10x23

Sitting side raise:
15x18
15x18
12x18
12x18

Ik ga denk ik ook aan de kokos. Kale zweert erbij dus dan moet het wel goed zijn!

heren, even over het vet zelf, ik lees net even een stukje over kokos olie en dat het sneller wordt omgezet in suikers en energie, maar het bevat best wel veel verzadigde vetten is dit niet nadelig?

• #1.564
heren, even over het vet zelf, ik lees net even een stukje over kokos olie en dat het sneller wordt omgezet in suikers en energie, maar het bevat best wel veel verzadigde vetten is dit niet nadelig?

Ik zie geen nadeel in verzadigd vet perse.

ok, nja ik zal ook maar eens kijken of dat lekker gaat zijn met de kip of bief :P verder alles nog goed kwa training?

• #1.566
Gaat lekker. Maandag nog een max dagje voor benen en dan een weekje rust.
Hopelijk ga ik daarna weer een PR op de squat en/of deadlift zetten

dude, zat net even weer wat pagina's terug te lezen. die foto's die je hebt gezet, zijn wel echt nijs! je hebt dikke benen en je rug ziet er goed uit, ik heb wel het idee dat op die foto front dubble bicep pose, dat je rechter iets kleiner is als je linker klopt dit? :P en 2000 mg TEST :O merk je wat van die verbranding waar ze het over hadden? dat je op hoge dosis testonly je ver verbrandt?
hoe is het trouwens op kracht? valt vlgns mij niet mee als je aan t cutten bent om nog PR's te halen...

• #1.568
Ik was op de squat 25 kilo achteruit gegaan, maar gelukkig bijna weer terug ondertussen.
Geen idee of 2 gram test je vetverbranding imhoog gooit want ik neem ook 10iu hygetropin per dag :)

Mijn linker (voor jullie rechter) bicep en tricep.zijn idd wat kleiner

edit: vraag is al beantwoord

Laatst bewerkt:
  • #1.570
Squat + reverse doubled mini bands:
1x220
1x230
1x240
3x210
3x210
3x210

Eerste keer dat ik deze variatie doe.
Had denk ik nog wel 5+ kilo bij gekund maar da's leuk voor volgende keer een PR te maken.
Na deze training een weekje rust, dus ook nog ff wat reps gemaakt, **** biceps die helen wel weer.

Safetybar goodmorning:
5×110
5×110
5×110
5×120

Reverse hyper:
8x medium band
8x medium band
8x medium band
8x medium band

One leg standing calf raise:
12×40
12×40
12×40
11×40

wow nice man! really nice ben zeker benieuwd naar progressi

MCT!!

Kokosolie biedt de voordelen van vetten en dat het sneller als energiebron wordt opgenomen dan andere vetten (geen suikers btw..). Hierdoor kun je dus je carbs verlagen.

@testoflesje, heb jij wel eens tren only gedaan ? (dus zonder test)

MCT!!

Kokosolie biedt de voordelen van vetten en dat het sneller als energiebron wordt opgenomen dan andere vetten (geen suikers btw..). Hierdoor kun je dus je carbs verlagen.

En jij vind carbs verlagen een voordeel? :p

Doe ik liever low fat, high carbs :D

• #1.578
High fats hebben voordeel als je ectomorph bent..
want?

@testoflesje, heb jij wel eens tren only gedaan ? (dus zonder test)
Nee nog nooit gedaan. Altijd wel een beetje test erbij voor libido.

Heb wel een paar keer low test high tren gedaan, maar vond het maar niks eerlijk gezegd.
Mijn idee was om met 250 test per week en 100mg tren ace per dag een cleanbulk/cut te doen maar vond het echt bagger. Cutten erop had wel goed geweest.

Goeiemorgen ouwe beer :hedbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven