Fitness Seller

Powerlifter Vs Bodybuilder

Hehe, wrs wil brainy het schema een beetje harder maken: elke training 15 kg erbij ipv 2,5 kg :p. Ben zeker benieuwd naar je resultaten over 6 weken: een 20rep squat bij 300 kg :p.

Vind idd wel dat jullie niet te strikt aan het schema moeten houden, anders gebeurt er nooit eens iets spannends hier :D.

Voor derest, goed trainen strax :)

Vandaag terug gaan trainen.

Breathing squat 1 x 20 x 62.5
Pullovers 1 x 20 x 10
Deadlift 1 x 15 x 70
Pullovers 1 x 20 x 10
Bench press 3 x 10 x 45
Bent over row 1 x 15 x 35 & 2 x 15 x 30
Front press 3 x 12 x 25

De rows gingen iets minder vlot vandaag, deadlift daar in tegen gingen zeer vlot misschien maandag weer wat gewicht bij smijten...

Vandaag terug gaan trainen.

Breathing squat 1 x 20 x 62.5
Pullovers 1 x 20 x 10
Deadlift 1 x 15 x 70
Pullovers 1 x 20 x 10
Bench press 3 x 10 x 45
Bent over row 1 x 15 x 35 & 2 x 15 x 30
Front press 3 x 12 x 25

De rows gingen iets minder vlot vandaag, deadlift daar in tegen gingen zeer vlot misschien maandag weer wat gewicht bij smijten...

netjes hoor, ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Hazo, ja zolang hij zichzelf maar niet overschat want de 6e week gaat afzien zijn;).

Wou even kijken hiermee of ik het nog kon. Om alles op alles te zetten om die 20 repper te halen. Gelukt zie je wel.

* shrugs doe ik elke training
* Leg press voor de squat is ook zeer lekker
* Liters melk maken je buik een gezwel :P

Gaat niet om de schijven, maar om de kilo's !

Wou even kijken hiermee of ik het nog kon. Om alles op alles te zetten om die 20 repper te halen. Gelukt zie je wel.

* shrugs doe ik elke training
* Leg press voor de squat is ook zeer lekker
* Liters melk maken je buik een gezwel :P

Waarom shrugs elke dag??? je hebt ook hersteltijd nodig en met deadliften pak je ze ook mee.
Niet overdrijven dat werkt averechts...

Je traps kunnen veel hebben hoor.

Denk dat de legpress eerder is omdat de 20 repper in het begin nog niet zoveel voorstelt... Naarmate de trainingen vorderen en het gewicht de hoogte in gaat zal hij de legpress wel achterwegen laten denk ik;).

Dan zou ik hem na het squatten doen. Maargoed, als het niet veel voorstelt..

zo veel dat je ze elke 24 uur kan trainen?

Ik heb zeker 1 dag spierpijn na traps...

3x in de week zoals brainy doet is goed te doen, zo hoog volume draait hij niet. Heb het zelf ook een tijdje gedaan en groeien doen ze dan wel :cool: Maar in principe is het beetje overbodig als je ook al deads doet.

droge shit dit... good luck deadlifting 3 times a week. ik ga geen voorspelling doen, brainy heeft in zen vorige log al zat tips gekregen (waar die niks mee deed) en die andere dude ken ik niet, maar de pics zijn in ieder geval leuk genoeg

will see, traps trainen 3x in de week is lekker. voelt ook goed!
borst groeit ook! van het dippen en pull over. voelt goed aan dusn eem aan dat het groeit!

Brainy om hoe laat train jij eigenlijk? Je post gisteren iets om 22.10 u, maar je workout staat er nog niet op, dus ik zou moeten aannemen dat je daarna nog bent gaan trainen of ben je van dag verwisselt?

1 dag verwisseld vanmorgen weeste trainen.

Breathing squat 1 x 20 x 60
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 75
Pullovers 1 x 20 x 20 (is ook k*t telkens die 20reps pff)
Dips: 2x15xbw 1x15x10 kg
Bent over row 3x15x30 (kon meer)
Front press 3 x 12 x 30

BARBB shrugs: 3x10x100 (strict)

Terug
Naar boven