XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Thanks :)



Oh dat zou wel erg nice zijn, ga ik even in de gaten houden. Volg foxgym op instagram dus zou het dan voorbij moeten zien komen.
IK denk dat je daar een mailtje nog over krijgt, maar niks staat nog vast denk ik hoor
 
IK denk dat je daar een mailtje nog over krijgt, maar niks staat nog vast denk ik hoor

Ah okee! Misschien ga ik anders sowieso nog wel een keertje van te voren daar trainen. Nadeel is wel reistijd van 1,5-2u enkel. Even kijken of ik het een keer chill kan plannen.
 
Dat is heel fijn dat dat kan!!

Rackhoogtes bepalen ging niet echt soepel bij mij:p
 
Dat is heel fijn dat dat kan!!

Rackhoogtes bepalen ging niet echt soepel bij mij:p

Kan ik me voorstellen, vond het bij de bench ook maar lastig/irritant gaan en waarschijnlijk stond ie nog niet optimaal :o
 
Vandaag kan ik niet trainen door omstandigheden. Morgen kan ik ook niet vanwege werk. Denk dus dat ik de training moet skippen want 4 dagen sheiko in één week wordt me iets teveel van het goede... Met name omdat ik volgende week zaterdag en zondag niet kan trainen.

Edit: iemand nog tips voor m'n lifts? Dr is altijd ruimte voor verbetering :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kan ik niet trainen door omstandigheden. Morgen kan ik ook niet vanwege werk. Denk dus dat ik de training moet skippen want 4 dagen sheiko in één week wordt me iets teveel van het goede... Met name omdat ik volgende week zaterdag en zondag niet kan trainen.

Edit: iemand nog tips voor m'n lifts? Dr is altijd ruimte voor verbetering :)
Dat is balen zeg.

Lifts zien er goed uit vind ik. Viel me alleen op dat je heel erg "tucked" ipv flared bij de bench. Niet iets dat ik nu zou veranderen zo kort voor de meet, maar miss iets voor in de toekomst.

 
Laatst bewerkt:
Dat is balen zeg.

Lifts zien er goed uit vind ik. Viel me alleen op dat je heel erg "tucked" ipv flared bij de bench. Niet iets dat ik nu zou veranderen zo kort voor de meet, maar miss iets voor in de toekomst.

Thanks! Had hier ook nog nooit van gehoord, dit "verschil". Heb sowieso denk ik zwakke pecs, maar wie weet dat ik veel effectiever lift als ik meer flare ipv tuck. Ga het in ieder geval proberen, na de meet inderdaad :)

Edit: die hoek van het "tucken" heb ik ook zeker weten. Dus je hebt gelijk haha
 
Mooie diepte bij je squat!
Leuk om eens filmpjes van je te zien.

Irritant wanneer je een weekje niet kunt trainen zoals je zou willen..
Ach, dan maar proberen het positieve ervan in te zien: rust is goed voor je herstel ;).
 
Mooie diepte bij je squat!
Leuk om eens filmpjes van je te zien.

Irritant wanneer je een weekje niet kunt trainen zoals je zou willen..
Ach, dan maar proberen het positieve ervan in te zien: rust is goed voor je herstel ;).

Thanks! :)

Ja jammer inderdaad. Maar heb al de training van maandag enigszins omgebouwd om toch nog wat dingen mee te nemen die ik tijdens de geskipte training zou doen. Komt helemaal goed!
 
13/2/2017 - week 2, dag 1 (#32)
Squat

1x3 45 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
Geprobeerd te oefenen met onderin meteen switchen van naar beneden naar naar boven gaan. Denk dat het mijn squats nog een stuk beter kan maken. Ging prima. Soms ging het bracen wat minder "hard" omdat ik gefocust was op bovenstaande. Ga dit goed oefenen komende tijd.
Heb het afgeleid uit dit filmpje.

BP paused
1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg (extra)
Benchen viel me erg zwaar. Eindgewicht voelde als 45-46 kg.

Dumbell fly ss bench squeeze
3x12 7 kg -- 2x15 sec
2x10 8 kg -- 1x15 sec
8 kg's waren eerst in gebruik.

Squat
1x3 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg

Glute bridges (extra) ss dead hang (extra)
1x8 70 kg -- 10 sec linker hand
1x8 70 kg -- 10 sec rechter hand
1x8 70 kg -- 10 sec beide handen

Trainingstijd: 95 min

Alles wat extra was heb ik toegevoegd omdat ik afgelopen training niet kon doen. Training ging goed! Alleen de benches waren dus zwaar.
Had wel een beetje in m'n lies af en toe. Naja pijn, voelde gewoon vervelend soms. Denk door wat overbelasting van adductoren door de zware dag van vorige week.
 
Donderdag en zaterdag ga ik trainen deze week ipv woe-vrij. Ben nu met m'n vriend in Maastricht en ga van het weekend met hem naar Antwerpen, waar we dan gaan trainen bij een basic fit daar.

Veel eten deze week en leuke dingen doen naast de verplichtingen, I like :D
 
Donderdag en zaterdag ga ik trainen deze week ipv woe-vrij. Ben nu met m'n vriend in Maastricht en ga van het weekend met hem naar Antwerpen, waar we dan gaan trainen bij een basic fit daar.

Veel eten deze week en leuke dingen doen naast de verplichtingen, I like :D

Veel plezier!
 
16/2/2017 - week 2, dag 2 (#32)
Deadlift up to knees

1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg gefilmd
1x1 80 kg
1x2 80 kg (ipv 2x1) gefilmd
Erg licht maar daarmee goed om te oefenen op deze hoogte. Vorige week bij Iron House dus voor het eerst met schoenen en zonder bumper plates gedeadlift, gaf een hele andere hoogte. Nu heb ik ook een bumper plate onder m'n voeten gelegd en op schoenen.
Het is nu nog wat zoeken naar een juiste (vooral efficiënte) startpositie vanaf deze hoogte.

BP paused
1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg gefilmd
1x2 47.5 kg
Deze bench staat scheef, waardoor ik soms ook wat scheef push omdat ik naar het punt toekijk waar ik naar wil pushen. Beetje irritant en hij is te zwaar voor mij om te verplaatsen.
Tip van SP1988 om meer te flaren ipv tucken ben ik toch maar gaan oefenen. Denk dat ik dit wel voor de meet in orde kan krijgen en merkte al meteen verschil. Voelt veel minder geforceerd, waar weet ik geen eens precies... En bar komt wat hoger en merk dat ik relatief meer pecs gebruik.

Dumbell fly
5x10 8 kg

Deadlift
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 90 kg - 4s hold
1x3 90 kg - 4s hold
1x3 90 kg - 4s hold
1x3 90 kg - 4s hold gefilmd
1x3 90 kg - 4s hold

Ab rollouts
Skip
Kon nergens het wieletje vinden en cba om een andere core oefenig te doen.

Trainingstijd: 100 min

Filmpjes zal ik straks even plaatsen voor wat feedback :) momenteel ben ik m'n barf aan het inhouden, denk dat ik (weer) buikgriep heb. Gisteravond immense buikpijn en nu misselijk. Hopelijk niet want ga morgen al naar Antwerpen...

---

Meting van vandaag
(9/2 > 16/2)
Gewicht: 66.6 > 66.6 (-)
Taille: 67.25 > 67 (-0.25)
Heup: 86.5 > 86 (-0.5)
Kcals: 2600

Huidplooi %: 10.31 > 10.12 (-0.19)
Huidplooi mm: 22.85 > 22.35 (-0.50)

Hmm afgevallen? Dunno. Heb de laatste ~4 dagen weer erg veel gezweet tijdens het slapen, dus misschien ben ik gewoon vocht kwijtgeraakt. Kijk het nog tot volgende week aan voordat ik conclusies ga trekken.

Edit: door de week heen is m'n gewicht voor mijn doen ook erg gefluctueerd.
 
Sinds ~2 weken ruikt m'n urine naar ammoniak en m'n zweet ook (in mindere mate). Soms veel en soms weinig. Heb aan m'n zusje en m'n moeder gevraagd of ze wilde ruiken of het naar ammoniak rook (zweet) voordat ik vertelde waar het over ging. Zij vonden dat en ik dus ook.
Eiwitten kan het niet aan liggen, zit op gemiddeld 130gr/dag. Carbs 290-300 en vet 60-70. Drink naar mijn idee voldoende water: elke dag min 2L, maar vaak 2.5 op niet trainingsdagen en 3-3.25L op trainingsdagen.
Kan het aan de magnesium / B6 supplementatie liggen? Heb dat natuurlijk een aantal weken geleden ingevoerd. Kan zelf niet echt normale sites erover vinden, behalve dokterdokter en huisart punt nl, dus hoop dat iemand hier wat vanaf weet.

---

[Link niet meer beschikbaar]waar m'n elleboog nu zit gaat al richting het filmpje, maar moet nog een stuk meer
[Link niet meer beschikbaar]hele andere positie dus vanaf nu... Tips? Is voor mezelf nog zoeken welke (begin)houding het meest effectief is. Maar denk dat dit al in de buurt komt.
 
Ammoniak lucht is niet goed bro.

Energie processen blablablabla

Meer drinken. Meer drinken.
 
Ehm als vrouw hoor je niet aan de trenbolone te zitten Sarah.
 
Laatst bewerkt:
Pillz serieus toch meer drinken denk je? Toch wel gek dat dat nu ineens zo is toch? Is namelijk niet iets wat je maanden over het hoofd ziet, ehm ruikt...

hoxyz shit, heb ook al last van erectiestoornissen. Ben ik nu ontdekt?
 
Als jij zwaar/lang traint met compound oef verbruikt je lichaam zeer veel vocht.

Ook al rust jullie soort 10 minuten tussen elke set :D

Meer drinken.
 
Als jij zwaar/lang traint met compound oef verbruikt je lichaam zeer veel vocht.

Ook al rust jullie soort 10 minuten tussen elke set :D

Meer drinken.

In b4 every hour taking a piss. Naja, ik ga het opschroeven en kijken of het daarmee verholpen is! Ga beginnen op min 2.5 en meestal 3L, trainingsdagen dan +0.75-1L.

B6 kan dus geen oorzaak zijn? Ben hier wel benieuwd naar.

Edit: behoor ik toch echt tot een andere "soort" :)
 
Ik heb het ook een periode gehad. Ze dachten toen dat het mogelijk spierafbraak zou zijn... was in mijn herstelperiode dat ik weer begon met lopen etc...
Maar lijkt mij dat je genoeg eet en genoeg eiwitten neemt ook. Meer drinken kan helpen.
 
Back
Naar boven