MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

een PL-er die cardio leuk vindt?

Je bent de eerste :D
 
Haha de twee koppen koffie vanochtend heeft denk ik geholpen...

Sigaretten :barf:

Heb vanochtend een broekje bij de decathlon gekocht en dat verlicht zóveel. Ook handschoentjes en dat is echt goede schokdemping.



Ik meld me als persoon die echt een gruwelikke hekel heeft aan hardlopen, echt nog geen kilometer vind ik leuk :emo:

Meer wandelen maakt voor mij niet echt verschil heb ik gemerkt

Ik heb vroeger veel hardgelopen. Ik vond het altijd wel ontspannend. Totdat ik last kreeg van mijn bilspier, rug, nek etc. Toen weer begonnen met krachtttraining.

Lichamelijk nu veeeeeel minder last. Ik heb ook nog een tijdje gegolfd. Dat vond ik ook erg leuk. Maar dat is meer iets wat ik later weer wil oppakken als de kinderen groot zijn (ik klink wel als een oude vent)
 
een PL-er die cardio leuk vindt?

Je bent de eerste :D

Misschien ben ik dan geen echte PL'er :p

Vond het ontspannend en gezellig. En leuk om zoveel van NL te zien wat je met een auto of trein niet ziet.

Ik heb vroeger veel hardgelopen. Ik vond het altijd wel ontspannend. Totdat ik last kreeg van mijn bilspier, rug, nek etc. Toen weer begonnen met krachtttraining.

Lichamelijk nu veeeeeel minder last. Ik heb ook nog een tijdje gegolfd. Dat vond ik ook erg leuk. Maar dat is meer iets wat ik later weer wil oppakken als de kinderen groot zijn (ik klink wel als een oude vent)

Heb wel eens hardgelopen en dat voelde dan echt niet fijn. Zowel conditioneel (valt veel aan te doen I know) en aan m'n gewrichten van m'n benen.

Ben je nu wel aan het hardlopen omdat je minder last hebt?

Je bent vast niet ouder dan mijn ouders dus dan valt het mee hoor :p
 
Stond vanochtend om 8 uur bij de basic fit. Gaat die pas om 9 uur open.....

Moet vandaag oppassen van half 10 tot 5, dus kan vandaag niet trainen. Dat wordt dus morgen :(
 
Das balen.. :(

Mijn gym gaat nu de zomermaanden (juli/aug) om 8:00 in het weekend open. Das echt wel nice!
 
Stond vanochtend om 8 uur bij de basic fit. Gaat die pas om 9 uur open.....

Moet vandaag oppassen van half 10 tot 5, dus kan vandaag niet trainen. Dat wordt dus morgen :(
Da's balen!

Brrr op zondag trainen:D
 
Das balen.. :(

Mijn gym gaat nu de zomermaanden (juli/aug) om 8:00 in het weekend open. Das echt wel nice!

Dat is wel erg lekker ja. Dan heb je nog de hele dag voor je als je klaar bent met trainen :)

Da's balen!

Brrr op zondag trainen:D

Kreeg al bijna een paniekaanval bij het idee :bang:

Ben gewoon wat autistisch en vind het dan vervelend plannen om te gooien. Gaat wel steeds makkelijker.
 
Misschien ben ik dan geen echte PL'er :p

Vond het ontspannend en gezellig. En leuk om zoveel van NL te zien wat je met een auto of trein niet ziet.



Heb wel eens hardgelopen en dat voelde dan echt niet fijn. Zowel conditioneel (valt veel aan te doen I know) en aan m'n gewrichten van m'n benen.

Ben je nu wel aan het hardlopen omdat je minder last hebt?

Je bent vast niet ouder dan mijn ouders dus dan valt het mee hoor :p

Ik doe niet meer aan hardlopen. Als ik ga lopen krijg na een paar km gelijk weer last van mijn fijne piriformis zenuw.... Ik vind het gooien met gewichten ook veel leuker nu. Alhoewel ik eigenlijk nog wel eens een halve marathon wil lopen. Paar keer voor getraind, maar steeds die stomme blessure dus niet kunnen lopen.
 
Ik doe niet meer aan hardlopen. Als ik ga lopen krijg na een paar km gelijk weer last van mijn fijne piriformis zenuw.... Ik vind het gooien met gewichten ook veel leuker nu. Alhoewel ik eigenlijk nog wel eens een halve marathon wil lopen. Paar keer voor getraind, maar steeds die stomme blessure dus niet kunnen lopen.

Vervelend :( Hopen voor je dat ooit de oplossing gevonden wordt tegen je blessure. Al helemaal met zo'n doel in je achterhoofd natuurlijk.
 
Vervelend :( Hopen voor je dat ooit de oplossing gevonden wordt tegen je blessure. Al helemaal met zo'n doel in je achterhoofd natuurlijk.

Ik heb er weinig hoop meer voor. Loop al meer dan 7/8 jaar te klooien net zoals HillR
Halve marathon is geen doel op zich hoor. Dat is 1 keer in mijn leven een paar blokjes zien... Maar daar ga ik pas mee aan de slag als het thuis allemaal weer wat rustiger is.
 
Ik heb er weinig hoop meer voor. Loop al meer dan 7/8 jaar te klooien net zoals HillR
Halve marathon is geen doel op zich hoor. Dat is 1 keer in mijn leven een paar blokjes zien... Maar daar ga ik pas mee aan de slag als het thuis allemaal weer wat rustiger is.

Misschien eens kijken naar je looptechniek? Een verkeerde lichaamshouding (wat iedereen tegenwoordig heeft zowat) vertaalt zich vaak naar een inefficiënte loophouding (= verkeerde belasting op gewrichten).
 
Misschien eens kijken naar je looptechniek? Een verkeerde lichaamshouding (wat iedereen tegenwoordig heeft zowat) vertaalt zich vaak naar een inefficiënte loophouding (= verkeerde belasting op gewrichten).

Heb ik in het verleden al een paar keer gedaan. De blessure is ooit ineens ontstaan. Niets aan de hand en de volgende ochtend kon ik bijna niet meer lopen :eek:. Nu eerst lekker de focus op kracht :lifter:
 
Ik heb er weinig hoop meer voor. Loop al meer dan 7/8 jaar te klooien net zoals HillR
Halve marathon is geen doel op zich hoor. Dat is 1 keer in mijn leven een paar blokjes zien... Maar daar ga ik pas mee aan de slag als het thuis allemaal weer wat rustiger is.

Behoorlijke tijd is dat ja...
Die blokjes komen echt wel als je gewoon je doelen in zicht houdt!
 
Meting cut week 4: 10/7 > 16/7 (6 dagen)
Gewicht: 67.3 > 66.3 (-1.0) // totaal -2.0
Taille: 66.75 > 66.0 (-0.75) // totaal -2.0
Heup: 86.0 > 86.0 (-) // totaal -0.75
Glutes: vergeten
Bicep rechts: 27.0 > 26.75 (-0.25) // totaal -1.25

Gaat lekker zo :)
Dit was week 4 van de 6. Spiegel wordt ik ook al erg vrolijk van.
 
Laatst bewerkt:
16/7/2017 - week 4, dag 4 (#SL, prep 1)
Deadlift from blocks

1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 100 kg
1x3 100 kg
1x2 105 kg (3s hold)
1x2 105 kg (3s hold)
1x2 105 kg (3s hold)
Geen idee hoe, maar qua kracht ging dit veel beter dan een paar weken terug dezelfde setjes. Techniek is steeds beter aan het worden, wat ook meespeelt.

Merkte wel dat herstel minder is (denk door fietsen); was wat shakie in de benen.

BP paused
1x4 30 kg
1x4 37.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg

T-bar row
5x6 25 kg schijven

Leg press
6x5 37.5
Niet te zwaar gepakt, quads waren al op.

Dumbell fly
5x8 9 kg
Doe nu niet full rom, maar tot het punt dat ik spanning op de pecs voel. Dit maakt het een stuk zwaarder en voelt beter.

Trainingstijd: 70 min
 
je cut 6 weken?
Daarna op vakantie zeker?
EN je wilt wel beetje shown op strand in bikini?
Gewoon een ijdele powerlifter = stiekem bodybuilder :D
 
je cut 6 weken?
Daarna op vakantie zeker?
EN je wilt wel beetje shown op strand in bikini?
Gewoon een ijdele powerlifter = stiekem bodybuilder :D

Klopt helemaal, behalve dat laatste, dat is niet terug te zien in m'n trainingen :D
Wordt wel een weekje vakantie in eigen land, maar mag de pret niet drukken
En daarbij vindt m'n vriend het ook niet vervelend :P
 
Mooi, de koffie heeft z'n werk gedaan:D

Zeker :p

17/7/2017 - week 1, dag 1 (#SL, prep 2)
Squat
1x5 55 kg
1x5 65 kg
1x3 75 kg
1x7 75 kg
1x4 75 kg
1x8 75 kg
1x2 75 kg
1x5 75 kg
Janken dit zeg... Sinds vanmiddag ook hoofdpijn, wat totaal niet meewerkte hierbij.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Facepull
3x8 10 kg

Hierna naar huis gegaan, door al het bracen knalde m'n kop zowat uit elkaar. Nu even naar de super kwark kopen, in bed serietje kijken en op tijd slapen.

Dumbell fly ss rolling tricep extension
Geskipt

Dragon flags (oefenen) ss bench squeeze
Geskipt

Trainingstijd: 50 min
 
Back
Naar boven