XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
8/7/2017 - week 3, dag 4 (#SL, prep 1)
Deadlift paused above knees
1x3 65 kg*
1x3 75 kg*
1x3 90 kg
1x2 95 kg (4s hold)
1x2 95 kg (4s hold)
1x2 95 kg (4s hold)
1x2 95 kg (4s hold)
*per ongeluk untill knees gedaan
Onderrug was niet zo recht als ik hem wilde...

BP paused ss facepull
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg -- 1x8 7.5 kg
1x5 45 kg -- 1x8 7.5 kg
1x5 45 kg -- 1x8 7.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
Supersetten met BP vind ik niet geweldig, merk dat m'n biceps weaker worden tijdens het benchen. Denk dat ik facepulls gewoon 1xpw los erin zet.

Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg

Dumbell fly ss rolling tricep extension
3x8 9 kg -- 3x6 9 kg
Twee setjes van beide geskipt. Armen waren op en training duurde al best lang.

Trainingstijd: ?

Staat die bp ss facepulls in schema wat je volgt?

Bedoel je dit ook als warmingup?

Instelling wijkt weinig af. Het is meer de manier waarop ik sets benader, niet omdat ik dat wil maar omdat dat gebeurt. Heeft denk ik te maken met dat energie toch sneller daalt.

Geen volume ??? Wacht maar tot ik weer aan m'n high load sheiko templates begin!

Vandaag voor het eerst, nav jullie posts, een stok gepakt. Heb dat voor/over je hoofd/achter een aantal keer gedaan. Voelde wel goed, dus hou ik erin.

En een half gefaalde poging van onderstaande, voelde de stretch niet echt goed.

susbscapularis stretch 2 - right.jpg

Ga ik doen :)

Heb je, of iemand anders, tips wbt waarop ik moet letten bij zo'n iemand zoeken? Wil niet bij een of andere kwakzalver terecht komen.
Zou wel iemand zoeken die verstand heeft van sport.... velen zijn er niet bekend mee.

• #1.384
Staat die bp ss facepulls in schema wat je volgt?

Nee, geprobeerd omdat @Starx6673 zei dat dit een goede oefening is om je schouder gezond te houden. En dat het makkelijk te ss'en valt met bp.

Heb inderdaad soms langs zien komen dat dit goed is voor de schouders in het algemeen. Alleen zo ss'en voelde niet fijn, bench ging duidelijk moeizamer :o

Zou wel iemand zoeken die verstand heeft van sport.... velen zijn er niet bekend mee.

Hoe kom je daar een beetje achter? Zijn dr bijvoorbeeld ketens waarbij de aangesloten mensen verstand van zaken hebben?

Zou hem idd dan los doen.

Wbt fysio zit ik zelf bij pmc fysiotherapie en bevalt me goed. Zitten ook wel overal verspreid door t land dacht ik.

• #1.386
Zou hem idd dan los doen.

Wbt fysio zit ik zelf bij pmc fysiotherapie en bevalt me goed. Zitten ook wel overal verspreid door t land dacht ik.

Ga ik doen!

Thanks, daar kan ik wat mee. Zal hier even updaten als ik wat gevonden heb!

Nee, geprobeerd omdat @Starx6673 zei dat dit een goede oefening is om je schouder gezond te houden. En dat het makkelijk te ss'en valt met bp.

Heb inderdaad soms langs zien komen dat dit goed is voor de schouders in het algemeen. Alleen zo ss'en voelde niet fijn, bench ging duidelijk moeizamer :o
]

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon na je benches doen hoor. Het levert je gewoon iets meer tijdswinst op.:)

• #1.388
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon na je benches doen hoor. Het levert je gewoon iets meer tijdswinst op.:)

Dacht al dat dat je insteek was :)

Dit is een mooie oplossing. Gewoon als losse oefening. Vond hem wel fijn namelijk.

---

Vandaag (naar schatting) 1200 kcals verbrand met mtb'en. Vrijdag +450 kcals gegeten en vandaag +200 wat me nog -550 aan cardio extra oplevert.

Meting doe ik morgenochtend omdat dat vandaag niet lukte.

1200 kcal gefietst? 4 uur gefietst ofzo?

Je maakt mij wel nieuwsgierig naar dat mountainbiken. Klinkt wel leuk om te doen ook, zie je ook nog wel leuke dinges onderweg lijkt me!

• #1.391
1200 kcal gefietst? 4 uur gefietst ofzo?

2u58min totaal,
Waarvan ruim 1 uur fietsen naar mtb route en de rest mtb route met veel klims etc (denk kwartiertje pauze) :)

Je maakt mij wel nieuwsgierig naar dat mountainbiken. Klinkt wel leuk om te doen ook, zie je ook nog wel leuke dinges onderweg lijkt me!

Tweede keer dat ik het deed en vind het echt leuk! Die mtb routes kan je op internet of via de app "MTBroutes" vinden. Zijn allemaal parcours die aangelegd zijn en soms is het echt een uitdaging. Veel leuker dan zo even door het bos heen.

En je verbrand echt lekker veel als je eenmal onderweg bent.

Ooo wat vet, who knows straks mooi mountainbiken door de heuvels aan de Buda-kant van de stad:):)

• #1.393
Ooo wat vet, who knows straks mooi mountainbiken door de heuvels aan de Buda-kant van de stad:):)

Denk dat je daar erg gelukkig van kan worden :D

---

Meting cut week 3: 2/7 > 10/7 (8 dagen)
Gewicht: 66.9 > 67.3 (+0.4) // totaal -1.0
Taille: 67.0 > 66.75 (-0.25) // totaal -1.25
Heup: 85.75 > 86.0 (+0.25) // totaal -0.75
Glutes: 97.0 > 96.5 (-0.5) // totaal -2.0
Bicep rechts: 27.25 > 27.0 (-0.25) // totaal -1.0

Weet van mezelf dat alles met pieken en dalen gaat dus maak me hier niet druk om. Plus m'n darmen zitten nogal vol, afgelopen dagen niet veel naar het toilet geweest...

Ja is ook zeker zo. Zou het sowieso nog een week aan kijken. Merk ook dat ik veeell minder naar de wc ga dus moet miss iets serieuzer letten op mn vezel en vochtinname:p

Echt nice dat mtb-en. Lekker makkelijk kcals verbranden tov hardlopen. Ik ga vanavond voor t eerst in jaren weer skeeleren. Hou dat ook langer vol dan hardlopen dus 600-700 kcal moet te doen zijn gok ik.

Denk dat je daar erg gelukkig van kan worden :D

---

Meting cut week 3: 2/7 > 10/7 (8 dagen)
Gewicht: 66.9 > 67.3 (+0.4) // totaal -1.0
Taille: 67.0 > 66.75 (-0.25) // totaal -1.25
Heup: 85.75 > 86.0 (+0.25) // totaal -0.75
Glutes: 97.0 > 96.5 (-0.5) // totaal -2.0
Bicep rechts: 27.25 > 27.0 (-0.25) // totaal -1.0

Weet van mezelf dat alles met pieken en dalen gaat dus maak me hier niet druk om. Plus m'n darmen zitten nogal vol, afgelopen dagen niet veel naar het toilet geweest...

Nice! Goede meting.

• #1.396
Ja is ook zeker zo. Zou het sowieso nog een week aan kijken. Merk ook dat ik veeell minder naar de wc ga dus moet miss iets serieuzer letten op mn vezel en vochtinname:p

Echt nice dat mtb-en. Lekker makkelijk kcals verbranden tov hardlopen. Ik ga vanavond voor t eerst in jaren weer skeeleren. Hou dat ook langer vol dan hardlopen dus 600-700 kcal moet te doen zijn gok ik.

Drinken is sowieso echt belangrijk! Zit nu op min 3L per dag, excl trainingswater. Gewoon lekker doortikken door de dag heen.

Verbrand echt lekker ja :D hardlopen vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Als je zoveel verbrand dan met skeeleren zal ik dat lekker doen!
Je moet gewoon iets vinden wat je oprecht leuk vindt. Het is ook zo dat als ik mtb'en niet leuk vond, ik helemaal geen extra cardio deed.

Vond hem zelf wat tegenvallen als je naar de wekelijkse progress qua cijfers kijkt, maar spiegel verteld me dat het nog steeda goed gaat :)

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #1.397
Denk dat ik me [Link niet meer beschikbaar] ga inschrijven. Ziet er wel legit uit. @natty87

• #1.398
10/7/2017 - week 4, dag 1 (#SL, prep 1)
Squat

1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg*
1x3 85 kg

RDL