ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grijze massa 0%?Ga gewoon elke eerste middagdienst bij Badic op de schaal staan.
![]()
Ja?
16k stappen per dag. Damn, doe je goed. Veel lopen op 't werk?
Bike fitting kan je ook zelf doen.Nog wat brakjes maar goed.
![]()
Kort loopje puur om de transitie van fietsen naar lopen beter te krijgen.
Ff aanzetten voor een segmentje gewoon 2e tijd overall en 1ste voor de zwaargewicht fietsers![]()
Zo'n fiets maakt echt een wereld van verschil. Binnenkort ff bikefitting doen. Wou het eerst niet meer doen ivm de kosten maar ag. Je leeft maar een keer en als ik zo doorga ook niet lang😛
Heb al het een en ander gedaan idd.
mijn garmin heeft net hetzelfde op de loopband, trager lopen en toch meer km's halen dan je vorige sessieEven wat cardio. Ging snel voorbij beetje rellen enzo![]()

Ik edit de aantal km na afloop met de info van de loopband. Dus afstand 20min en hartslag kloppen. Weet zo niet of de splits wel kloppen. Maar het is wel irritant dat het niet goed afgesteld is. Nu al 5x gekalibreerd.mijn garmin heeft net hetzelfde op de loopband, trager lopen en toch meer km's halen dan je vorige sessie![]()
ik merkte het deze week ook maar pas op, volgens loopband liep ik 8km/h 30 min lang dus 4km totaal.. op garmin deed op 30 min aan 6km/h 5km totaalIk edit de aantal km na afloop met de info van de loopband. Dus afstand 20min en hartslag kloppen. Weet zo niet of de splits wel kloppen. Maar het is wel irritant dat het niet goed afgesteld is. Nu al 5x gekalibreerd.

Met mijn Garmin op de loopband; zolang ik focus op de arm met m'n horloge te blijven "zwieren" bij iedere stap komt ie bij mij altijd redelijk nauwkeurig uit. Maar zodra je even stopt met zwaaien, telt ie je stappen niet, vermenigvuldigd ie niet met je staplengte en zit ie er gruwelijk naast.Ik edit de aantal km na afloop met de info van de loopband. Dus afstand 20min en hartslag kloppen. Weet zo niet of de splits wel kloppen. Maar het is wel irritant dat het niet goed afgesteld is. Nu al 5x gekalibreerd.
O nu snap ik hem. Ik heb verschillende trainingen gedaan. Die middelste is 5min op 15kmph daarna 10kmph 5 min 15 en weer 10.mijn garmin heeft net hetzelfde op de loopband, trager lopen en toch meer km's halen dan je vorige sessie![]()
Ik loop vrij rustig alleen bij 12/13kmph + begin ik iets meer te zwaaien. Daarmee kan ik nog wel wat winst boeken maar het voelt zo onnatuurlijk dat gezwaai bij trage loopjes. En op de loopband heeft het weinig nut 😅Met mijn Garmin op de loopband; zolang ik focus op de arm met m'n horloge te blijven "zwieren" bij iedere stap komt ie bij mij altijd redelijk nauwkeurig uit. Maar zodra je even stopt met zwaaien, telt ie je stappen niet, vermenigvuldigd ie niet met je staplengte en zit ie er gruwelijk naast.
Vind het ook altijd wat onnatuurlijk maar als ie niet al je stappen registreert dan zit ie er nogal vaak flink naastIk loop vrij rustig alleen bij 12/13kmph + begin ik iets meer te zwaaien. Daarmee kan ik nog wel wat winst boeken maar het voelt zo onnatuurlijk dat gezwaai bij trage loopjes. En op de loopband heeft het weinig nut 😅