ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja vreten kan ik wel 😝. Nu komt de echte uitdaging. Ag al hou ij het een maand vol dan ben ik al blij 😌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vreten kan ik wel 😝. Nu komt de echte uitdaging. Ag al hou ij het een maand vol dan ben ik al blij 😌
Fijne schoenen. Heb die ook.Ohp
Rackpulls
Chestpress+ beetje aanklooien
Schoentjes binnen ✌️![]()
Loop jij ook je trage runs hier in? Net ff paar km gedaan maar met traag lopen lopen ze niet chill. Maar puur om ff te wennen. Ga binnenkort nog een paar hoka's bestellen denk ikFijne schoenen. Heb die ook.
Enneh die 70kg ohp echt netjes.
Nee, ik loop mijn langzame in Hoka bondi x. Die zitten erg lekker. Carbon x zijn wat sneller, daar doe ik kortere afstanden of tempoloopjes mee. De bondi zijn favoriet, vallen iets groter ook.Loop jij ook je trage runs hier in? Net ff paar km gedaan maar met traag lopen lopen ze niet chill. Maar puur om ff te wennen. Ga binnenkort nog een paar hoka's bestellen denk ik
Ja ohp gaat wel weer chill👌
Wat is dat dipje bij het 5km punt?Ff 2 uurtjes gesnipperd schoentjes testen.
28sec te traag voor een pr maar volgende maand bij 4mijlvanEmmen moet dat haalbaar zijn mits ik goed kan wegkomen
![]()
![]()
Ff het hartje laten schrikken @Schwarzeneggertje 😋
Een dipje 😌
Nee bedankt, voel me nu al keihard afgestraft voor m'n belangstelling en nieuwsgierigheid.heb noodgedwongen kleine pitstop gemaakt. Wil je een foto de volgende keer? 👀📸
Jawel.
Nee bedankt, voel me nu al keihard afgestraft voor m'n belangstelling en nieuwsgierigheid.
Succes volgende maand!
Het is echt lastig. Heb tien jaar geoefend, kan het nog steeds nauwelijks. Supertechnische sport. Zou je er niet aan afzien.Fiets bij de maker om ff nagekeken te worden en een aero bars erop laten zetten.
Zwemmen gaat echt stukken beter al. Veel slechter kon ook niet maar ik begin het te snappen 😆.
Borstcrawl in nog technischer.Het is echt lastig. Heb tien jaar geoefend, kan het nog steeds nauwelijks. Supertechnische sport. Zou je er niet aan afzien.

Ja wat ik nu doe mag nog totaal geen naam hebben hoor. Straks om 7 uur duik ik het bad ff in daarna hardloopsessie en vanavond nog een keer. Heb toch weekend ✌️Het is echt lastig. Heb tien jaar geoefend, kan het nog steeds nauwelijks. Supertechnische sport. Zou je er niet aan afzien.