MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Conditie is wel on point. Laatste snelle loop voor de 4mijl 24ste deze maand.

Geen pr maar dat ik easy onder de 4:30 split loop is wel nice. Max 203💓
Screenshot_20220612-210526_Strava.jpg

Screenshot_20220612-210606_Strava.jpg

10km binnen 45min is idd netjes👌
Zelf hoop ik ook naar dit tempo toe te gaan.
Carbon schoenen, is dat wat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
10km binnen 45min is idd netjes👌
Zelf hoop ik ook naar dit tempo toe te gaan.
Carbon schoenen, is dat wat?
Het helpt wel alleen als je nu 6min splits loopt zou ik nog ff wachten tot je redelijk onder de 5min zit voor een 10k en tegen de 4 laag voor een 5k

Het helpt wel alleen als je nu 6min splits loopt zou ik nog ff wachten tot je redelijk onder de 5min zit voor een 10k en tegen de 4 laag voor een 5k

Liep dit afgelopen zondag de bedoeling was eigelijk eerste 3km snel en de rest uitlopen, maar zag dat me tijd nog redelijk was op gegeven moment dus laatste 3km ook aangezet.
Loop nu gewoon op asics, denk wel dattik aan de tijden zit die je noemt op dit moment.

Bijlagen

• Screenshot_20220614-111703_Strava.jpg
    Screenshot_20220614-111703_Strava.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 47
  • Screenshot_20220614-111715_Strava.jpg
    Screenshot_20220614-111715_Strava.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 51
  • #2.105
Liep dit afgelopen zondag de bedoeling was eigelijk eerste 3km snel en de rest uitlopen, maar zag dat me tijd nog redelijk was op gegeven moment dus laatste 3km ook aangezet.
Loop nu gewoon op asics, denk wel dattik aan de tijden zit die je noemt op dit moment.
Oo netjes 👌 ga ervoor zou ik zeggen. Alleen geen wonderen verwachten. Deze 10k van mij wad ook geen pr Alleen ik liep hem wel een stuk makkelijker

Oo netjes 👌 ga ervoor zou ik zeggen. Alleen geen wonderen verwachten. Deze 10k van mij wad ook geen pr Alleen ik liep hem wel een stuk makkelijker

Hmm heb deze asics nog geen half jaar ik wacht sws nog een jaartje dan ga ik kijken naar carbon.
Maar 10km onder de 45min is wel rap wat is je pr dan?
Doelstelling is onder de 40min? Loop je ook al 5km binnen 20min?
Dat is mijn doelstelling 10km binnen 45min en 5km binnen 20min.
Maargoed maar kijken hoever we komen👍

• #2.107
Hmm heb deze asics nog geen half jaar ik wacht sws nog een jaartje dan ga ik kijken naar carbon.
Maar 10km onder de 45min is wel rap wat is je pr dan?
Doelstelling is onder de 40min? Loop je ook al 5km binnen 20min?
Dat is mijn doelstelling 10km binnen 45min en 5km binnen 20min.
Maargoed maar kijken hoever we komen👍
10 10k was tijdens een 15k loopje vorig jaar. Na een middagdienst was dat heerlijk loopje 😎

Ik heb niet echt tijden wat ok persé wil lopen maar natuurlijk wel zo snel mogelijk.
Misschien moet ik er maar eens voor gaan trainen 🤣

Screenshot_20220614-113402_Connect.jpg

Screenshot_20220614-113450_Connect.jpg

mooie tijden, mijn lies begeeft het al vanaf 3km, jammer opzich want vin het wel uitdagend om te lopen :)

10 10k was tijdens een 15k loopje vorig jaar. Na een middagdienst was dat heerlijk loopje 😎

Ik heb niet echt tijden wat ok persé wil lopen maar natuurlijk wel zo snel mogelijk.
Misschien moet ik er maar eens voor gaan trainen 🤣

Screenshot_20220614-113402_Connect.jpg

Screenshot_20220614-113450_Connect.jpg

De onverwachte loopjes doen het vaak nog het best haha.
Wat is jouw mening mbt hardlopen en vooral trainingsaanpak.
3x in de week gewoon?
1x interval
1x duurloop ( rustig )
1x de afstand waar je beter in wilt worden zo hard mogelijk.

Of ook 4 a 5x pw en dan wat vaker "rustigere" loopjes?
Ben zelf nog redelijk zoekende omdat ik ook nog beetje fatsoenlijk benen wil kunnen trainen.
Ga zo door iig man 👍💪

• #2.110
3x in de week gewoon?
1x interval
1x duurloop ( rustig )

Ben zelf nog redelijk zoekende omdat ik ook nog beetje fatsoenlijk benen wil kunnen trainen.
Ga zo door iig man 👍💪
@Sparks79 kan je beter vragen ik loop en train zonder schema's ik doe altijd maar wat 😅

3x in de week gewoon?
1x interval
1x duurloop ( rustig )

Ga zo door iig man 👍💪

3 keer per week waarvan zeker 1 rustige duurloop en 1 intensieve loop (interval of heuvelloop). 3de training kan je afwisselend de ene week een rustige loop en de andere week een intensieve loop doen

• #2.112
Heb wel ineens last van mijn liezen. Kan dat door het zwemmen komen?

Nee, dat is namelijk geen trainen. Een powerlifter doet ook niet wekelijks z'n max testen.

De vraag is in welke afstand je beter wilt worden op welke termijn en wat je de afgelopen maanden gesaanhebt. Voor de 5k en 10k zijn talloze trainingschema's te vinden.

In beginsel bestaan veel hardloopschema's uit een algemene voorbereidingsperiode, een specifieke voorbereidingsperiode en een intensieve voorbereidingsperiode met een taper.

Als je het er allemaal een beetje bijdoet naast krachttraining of als je niet echt een termijn hebt zou je eens naar het Polarized Training kunnen kijken. Dan doe je 80% met een lage intensiteit en maak je geen nutteloos zware meters die weinig toevoegen en waarvan je ook nog moet herstellen en kan je die laatste 20% ook echt intensief doen.

Laatst bewerkt:
  • #2.114
Basic fit geweest
Chille inc chest press hebben ze daar👌.

Chest schouders beetje rug.
Vanavond 1km zwemmen in het knoooaal ✌️

20220617_083753.jpg

Morgen naar Grunn biggym training met @Jespertie en misschien loop ik @imnewhere ook wel tegen het lijf. Niet letterlijk natuurlijk want je loopt dwars door hem heen🤭

Inb4 ik krijg klappen 😬

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven