MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Vertrek na de kerst voor 3 maanden naar Zweden , We zijn bezig om mijn neef gecertificeerd als visgids te krijgen in Zweden en ik ga samen met Pa zijn land een flinke onderhoudsbeurt geven aangezien hij in Juni met mijn neef daar permanent gaat wonen .Ben ondertussen zelf ook bezig met aanschaf van het bosperceel naast dat van der Alter .Mocht dat lukken ga ikzelf all beginnen met fundamenten en nuts voorzieningen te leggen ,zodat er van de zomer op zijn minst een klein onderkomen staat .Nu nog de vrouw overhalen om permanent daar te gaan wonen en ik ben een Happy mens
Gaat vast wel lukken met jouw mindset en kennis. En als de vrouw ook ja zegt moet het wel goedkomen 👌👍

Gaat vast wel lukken met jouw mindset en kennis. En als de vrouw ook ja zegt moet het wel goedkomen 👌👍
Ligt eraan hoe bereid ze is om het relatief luxe leventje dat we nu hebben een paar jaar te laten voor wat het is .Mijn ervaring is dat vrouwen vaak problemen zien dat er niet toe doen .waar ik blij mee ben is dat mijn oudste dochter al volop bezig is met bedrijfsvorm en belasting wet te onderzoeken onder de Zweedse wet .Ouwe van me heeft haar gevraagd,die wil graag dat mijn neef wat opgebouwd krijgt voordat pa de grond in gaat .

• #2.384
23 km gefietst stukkie gelopen met de hond

Gebakje omdat het kan
D6FDABD1-30AA-423C-852B-6CC2DCE749BD.jpeg
0559D87C-6C3F-4AB8-B903-2DA68CAA8AC6.jpeg

• #2.385
Rustig loopje voor de middagdienst aan.

3F1B2A6D-A463-4FAB-A020-D092550A0658.jpeg

• #2.386
BA29AF99-9E5C-43B6-86EE-24A9C82D4922.jpeg

En toch maar een Stryd gekocht 😌

Laatst bewerkt:
  • #2.388
Ik denk het wel. Hoop hem dit jaar nog te ontvangen ding was niet op voorraad.

Wou eerst via Stryd hun website kopen kwam op 538€ uit.🤣
Ja, dat is de nieuwe. In de usa geven ze ze weg voor 150. Maar ik zou 250 moeten betalen. Ze houden hem maar.

Handig ding, maar de oude is ook wel prima dan.

• #2.390
Ja, dat is de nieuwe. In de usa geven ze ze weg voor 150. Maar ik zou 250 moeten betalen. Ze houden hem maar.

Handig ding, maar de oude is ook wel prima dan.
Ik had er nog geen een en dit gekocht voor mijn verjaardag 😎.

Als je weer in vs bent eentje kopen 😋

Pre order plaatsen 😋 als dat überhaupt kan. Alleen als je pech hebt en vat kosten erbij krijgt scheelt het ook niet veel 😂
Kan sowieso niet… helaas. Dan maar niet. Ze krijgen de t*fus maar. Heb ze een mailtje gestuurd dat ik dezelfde deal wil als Amerikanen aangezien ik een vroege klant ben.

Kon niet. Dan vallen ze naar dood.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven