Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Gym beetje van alles. Vanaf volgende week wat gerichter trainen.

Airbike
20sec volop 40 rustig trappen x 6
10 sec volop 40 rustig trappen x4

Deze ga ik wel vaker doen soort van hiit

• #2.423
5k
Vanmiddag gym

• #2.425
Zeuw
8B048A91-FF93-46AF-AAD6-5684EE89DCE8.jpeg

Ging makkelijk conditie gaat mooi vooruit.

Eind deze maand nog een mooie uitdaging 🏃🏼👌

• #2.426
Gisteren benen bijna blessure dus gestopt
Rug vanochtend.
Morgen stukkie lopen en fietsen

Bloeddruk 👌

FB2CE174-8428-4E56-B2E8-C067060D1A81.jpeg

Gewicht 90 ish

• #2.427
Stukkie gelopen daarna met m’n zus naar basic fit gegaan. Middag armen gedaan.

Plezier is er iig weer. 👌
Morgen benen

K.

• #2.430
  • #2.435
Grootste fail tot nu toe. Wou de 4x4x48 van David Goggings lopen. Nu weet ik dat ik al jaren last heb van mijn it band. Maar ik dacht Agh 4 mijl en dan dik 3 uur rust dat komt vast wel goed. Of nja goed, dat mijn problemen pas later komen opzetten. Ik was bij run twee afgelopen nacht 0200 en daar ging het al mis.

ik hoop hem later dit jaar wel te kunnen 🚶 dus ik moet wel even serieus aan de bak met dit probleem

Mission failed we'll get em next time.

🫠

Laatst bewerkt:
  • #2.436
Toch wel lekker. Koop wel ff handschoenen gvd fris
48AB27E6-4599-47DA-84F3-7E73711510C3.jpeg
74CC2F3F-228D-463F-B870-BC65A945B0FF.jpeg

Grootste fail tot nu toe. Wou de 4x4x48 van David Goggings lopen. Nu weet ik dat ik al jaren last heb van mijn it band. Maar ik dacht Agh 4 mijl en dan dik 3 uur rust dat komt vast wel goed. Of nja goed, dat mijn problemen pas later komen opzetten. Ik was bij run twee afgelopen nacht 0200 en daar ging het al mis.

ik hoop hem later dit jaar wel te kunnen 🚶 dus ik moet wel even serieus aan de bak met dit probleem

Mission failed we'll get em next time.

🫠
It band problemen us klote. Heb het ook gehad en blijft een zwakke plek.

Veel stretchen (pyriformis en de rest van je heupen). En massagegun op de overgang tussen quads en itb heeft me wel geholpen. En foam rollen enzo. Saai, maar scheelt wel pijn.

• #2.438
Ik ga morgen even shoppen voor die fiets dingen voor je voeten wanneer het koud is en fiets handschoen. Maar in deze kou fietsen heeft wel weer wat 🚴

50min

Gym/ rug 🤏

Ik ga morgen even shoppen voor die fiets dingen voor je voeten wanneer het koud is en fiets handschoen. Maar in deze kou fietsen heeft wel weer wat 🚴

50min

Gym/ rug 🤏
Tip van de dag: koop er 2.

Zelf draag ik al onder de 15 graden overschoenen en handschoenen met lange vingers.

50min

Gym/ rug 🤏
Overschoenen heb je gevoerd en ongevoerd, ik heb snel warme voeten en vind de gevoerde te warm.

Wat handschoenen betreft het is goretex membraan wel fijn voor als het lichtjes regent

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven