- Waardering
- 22.485
Ok.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok.
Ik ren echt sloom. Iedereen die een beetje hardloopt heeft zo'n tempo.. Train je met hartslagzones?Zeuw![]()
Ging makkelijk conditie gaat mooi vooruit.
Eind deze maand nog een mooie uitdaging 🏃🏼👌
Nee maar heb wel een hartslagmeter om. Probeer wel veel loopjes in zone 2 te doen.Ik ren echt sloom. Iedereen die een beetje hardloopt heeft zo'n tempo.. Train je met hartslagzones?
Ok.
Netjes!
10 min fietsen 🚴 😂Netjes!
Is die 53 een VO2MAX-test, al dan niet een schatting op basis van 5 minuten fietsen?
It band problemen us klote. Heb het ook gehad en blijft een zwakke plek.Grootste fail tot nu toe. Wou de 4x4x48 van David Goggings lopen. Nu weet ik dat ik al jaren last heb van mijn it band. Maar ik dacht Agh 4 mijl en dan dik 3 uur rust dat komt vast wel goed. Of nja goed, dat mijn problemen pas later komen opzetten. Ik was bij run twee afgelopen nacht 0200 en daar ging het al mis.
ik hoop hem later dit jaar wel te kunnen 🚶 dus ik moet wel even serieus aan de bak met dit probleem
Mission failed we'll get em next time.
🫠
Tip van de dag: koop er 2.Ik ga morgen even shoppen voor die fiets dingen voor je voeten wanneer het koud is en fiets handschoen. Maar in deze kou fietsen heeft wel weer wat 🚴
50min
Gym/ rug 🤏
Overschoenen heb je gevoerd en ongevoerd, ik heb snel warme voeten en vind de gevoerde te warm.Ik ga morgen even shoppen voor die fiets dingen voor je voeten wanneer het koud is en fiets handschoen. Maar in deze kou fietsen heeft wel weer wat 🚴
50min
Gym/ rug 🤏