AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi gebied om te lopen echt een aanrader. Geen medaille dat vind ik dan wel weer jammer. Maar goed had ik het maar beter moeten lezen. Of zo’n event op de website in grote letters GEEN MEDAILLES GODVETDOMME!!!!!!

Tijd registratie blijkt natuurlijk bij mij weer niet te werken aangezien ik er niet tussen sta.

Ja potje jam gekregen op het einde.
IMG_0292.png
IMG_0294.png
IMG_0290.jpeg
Mooi je krachten verdeeld. Zo te zien had je nog wel wat over.

Doe je trouwens altijd je Stryd verkeerd om? Of doe ik het fout? 😂

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
Mooi je krachten verdeeld. Zo te zien had je nog wel wat over.

Doe je trouwens altijd je Stryd verkeerd om? Of doe ik het fout? 😂
Ik denk dat ik hem fout om heb 😂. Mooie is nog heb de verkeerde modus gepakt dus Stryd heeft niets opgenomen 😂😂.

Nou ja door de “heuvels” was het wel lastig qua inschatten. Er zat niet heel veel meer in hoor. Die halve in Groningen heb ik echt op m’n Max gelopen

Ik denk dat ik hem fout om heb 😂. Mooie is nog heb de verkeerde modus gepakt dus Stryd heeft niets opgenomen 😂😂.

Nou ja door de “heuvels” was het wel lastig qua inschatten. Er zat niet heel veel meer in hoor. Die halve in Groningen heb ik echt op m’n Max gelopen
Dat was ook wel echt een retegoede tijd. Zeker met jouw gewicht.

• #3.085
Uurtje fietsen 25min hardlopen plus een gymsessie ✌️

IMG_0982.jpeg

Zalmpie

• #3.087
Benen getraind 52min gefietst en straks nog even wandelen. Laatste week vakantie 🚴

• #3.088
Zo dat zit erop. Straks komen ze lang om de balans op te maken voor vloer en dakisolatie.

Zonnepanelen offerte goedgekeurd dus hopelijk beginnen ze daar voor de zomer nog mee. Ben ik er mooi vanaf. Airco mooi op 20 in de zomer 👌
IMG_1019.jpeg

• Like
Waarderingen: Loca
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven