ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Die pilletjes hebben wij jammergenoeg niet. 🤣Ja, ouwe nachtapotheker… weten we meteen waarom je zo snel loopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die pilletjes hebben wij jammergenoeg niet. 🤣Ja, ouwe nachtapotheker… weten we meteen waarom je zo snel loopt.
Dankjewel
Is je frame maat M?
Heel eerlijk geen flauw idee 😂
Omdat je zadelpen zo lang lijkt. Zelf heb ik meestal M, soms L (relatief korte beentjes).
Ik ben 1,85 redelijk lange benenOmdat je zadelpen zo lang lijkt. Zelf heb ik meestal M, soms L (relatief korte beentjes).
Das het generatieverschil. In de auto zit ik net zo erg met mijn hoofd (bijna) tegen het dak als mijn stiefzoon, maar als hij uitstapt is ie een halve kop langer.
Das het generatieverschil. In de auto zit ik net zo erg met mijn hoofd (bijna) tegen het dak als mijn stiefzoon, maar als hij uitstapt is ie een halve kop langer.
Ben je weer ergens anders gaan werken?
Yes mja weer valt ook wel mee
Ok en nu woon werk 60 km enkele reis? Dat is echt pittig op de fiets.
Ja daarom ga ik ook voornamelijk met de auto 😂. Wou gewoon een keer even op de fiets heen ja 120km per dag 🙂Ok en nu woon werk 60 km enkele reis? Dat is echt pittig op de fiets.
Een enkele colllega van me die ook zulke afstanden moet rijden gaat wel een heen met de auto en de fiets achterop, dan met de fiets naar huis en de volgende dag weer met de fiets naar het werk.Ja daarom ga ik ook voornamelijk met de auto 😂. Wou gewoon een keer even op de fiets heen ja 120km per dag 🙂
Ik carpool met iemand uit de buurt en al deed ik dat niet dan zou ik alsnog niet op de fiets gaan 😂. Een keer is leukEen enkele colllega van me die ook zulke afstanden moet rijden gaat wel een heen met de auto en de fiets achterop, dan met de fiets naar huis en de volgende dag weer met de fiets naar het werk.