ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rondje Postbank gefietst? Mooi stuk is dat👍🏻
Ja klopt met @mitsymo (en haar broertje) is alleen niet meer actief op het forum.
Ja hij zit lekker. Is niet echt mijn kleur maar goed. Bij de tt Assen run gekocht destijds. Online bij het aanmelden toen wist ik dit nog niet. 😎
Ik dacht ff dat het een archieffoto van @Schwarzeneggertje was.Ja hij zit lekker. Is niet echt mijn kleur maar goed. Bij de tt Assen run gekocht destijds. Online bij het aanmelden toen wist ik dit nog niet. 😎
Je moederIk dacht ff dat het een archieffoto van @Schwarzeneggertje was.
Dat terwijl ik juist altijd toonaangevend ben, ook geweest, met sportkleding.Ik dacht ff dat het een archieffoto van @Schwarzeneggertje was.
De blanke n*ger was jouw bijnaam in Afrika hè.Dat terwijl ik juist altijd toonaangevend ben, ook geweest, met sportkleding.
Ik ben zowat de persoonlijke sponsor van Fox Racing, Ion en O'Neal en heb de slobberbroek, het brede stuur en -last but not least- het stevige bierdrinken geïntroduceerd in de mtb sport!
Lekker gedaan 👌 ziet er ook uit als een mooie omgeving!RUNFORESTRUN trailrun Hondsrug editie 2024
Op de fiets heen 21km + terug 25km. Op papier was het 12 km bleek 13 te zijn. Beetje kut aangegeven allemaal maar wel een leuk loopje door de natuur. Ook wel blij met m’n tijd. Al met al wel blij mee. Heb ik een keer goed gelopen qua uitslag kan ik die online niet vinden. Was ook gek werd gedaan met een handscanner.
Gelukkig hebben we de foto’s nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het ook.Lekker gedaan 👌 ziet er ook uit als een mooie omgeving!