ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je poepen bij km 8?
nee hoezo?
Ik ben als evolutiebioloog ook een soort amateurdetective en weet vaak zonder te kijken.
Nou als je de training bekijkt zie je dat mijn laatste 4km uitlopen is na m’n 2e 1km interval. Goeie detective wel.Ik ben als evolutiebioloog ook een soort amateurdetective en weet vaak zonder te kijken.
Daarom had ik deze reactie ook verwacht.Nou als je de training bekijkt zie je dat mijn laatste 4km uitlopen is na m’n 2e 1km interval. Goeie detective wel.
Behalve soms te diep in het glaasje?
In vino veritas.
Ik moest het even opzoeken want ik ben maar een peasant.
Ik geloof helemaal niets of niemand.Ik moest het even opzoeken want ik ben maar een peasant.
maar dat jij niet in Jezus gelooft, die toverde water om in wijn.😲
Bruiloft te Canaa, eerste wonder, stop de tijd.Ik moest het even opzoeken want ik ben maar een peasant.
maar dat jij niet in Jezus gelooft, die toverde water om in wijn.😲
...en transsubstantiatie.
Maar wel de dronkenmans praat van iemand die wijn drinkt zeg je net.
Dat kan je wellicht zien als jet laatste wonder, dat is op Witte Donderdag bij jet Laatste Avondmaal ingesteld.
primaDat kan je wellicht zien als jet laatste wonder, dat is op Witte Donderdag bij jet Laatste Avondmaal ingesteld.
Maar dit wordt log-vervuiling, ik houd erover op.
Ja mijn eigen dronkemanspraat (niet dat ik ooit echt laveloos word).Maar wel de dronkenmans praat van iemand die wijn drinkt zeg je net.
In wine there is truth
Zie nu in wiens log we zitten (looking without seeing).Dat kan je wellicht zien als jet laatste wonder, dat is op Witte Donderdag bij jet Laatste Avondmaal ingesteld.
Maar dit wordt log-vervuiling, ik houd erover op.